[B7 BLB) Prośba o analize logów
0

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Przez chwilke fajnie przeładowywuje :decayed: nie łapie czasami trybu awaryjnego? - jak jeździ ok to nic tu nie szukaj ale jak coś go czasami pobolewa to zacznij od wężyków podciśnienia.

    Korekcje i bipy mocno rozjechane- jaki przelot auta i kiedy zmieniany filtr paliwa?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    004 dynamiczny to jakas masakra ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Autko ma 145000. Filtr paliwa nie wiem kiedy był wymieniany :no:

    Korekcje i bipy mocno rozjechane - co to znaczy i jak to naprawić?

    004 dynamiczny to jakaś masakra - co jest nie tak?

    Poroszę o pomoc :hi:[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 19:53_________________________________________________Awaryjnego nie łapie i błędów brak.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kat synchronizacji strasznie sie rozjezdza ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak napięcie paska wyglada?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kat synchronizacji strasznie się rozjezdza ... - jak to naprawić?

    jak napięcie paska wygląda? - jest ok niedawno wył wymieniany[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 06:05_________________________________________________Dodam tylko że rozrząd był wymieniony o 5000 km temu , a ostatnio mechanik wymieniał napęd pompy. Przy mnie napinał pasek i ustawił naciąg na rowku :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w 004 zle to wyglada, jakby napinacz lezal i kwiczal ....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki chłopaki za pomoc :notworthy:. Dziś zdemontowałem osłonę - szok :shocked: napinacz nie jest ustawiony tak jak powinien być. Otwór w stosunku do "dzyndzla" przesunięty o ok 180 stopni. Jutro mechanik to ma poprawić ( powiedział że może pasek się ułożył :wallbash:. Jeszcze mam pytanie dotyczące wtrysków ( logi ) , czy wyglądają ok ? Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przez chwilke fajnie przeładowywuje :decayed: nie łapie czasami trybu awaryjnego? - jak jeździ ok to nic tu nie szukaj ale jak coś go czasami pobolewa to zacznij od wężyków podciśnienia.

    Jak się robi logi na trójce i gaz do dechy to kierownice nie zdążą się przestawić w tak krótkim czasie i przeładowuje przez chwilę. U mnie jest to samo. Przy normalnej jeździe tego nie ma.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?

    nie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To jak mogę poprawić palenie na ciepłym?

    najpierw trzeba znalezc przyczyne ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A z logów nic nie wynika?[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 09:13_________________________________________________Zwrot akcji :(

    Byłem u mechaniora i obejrzeliśmy pasek i napinacz ( rozrząd ).

    Wnioski:

    - naciąg paska na napinaczu ok ( między wycięciem )

    - pasek prawie nówka

    - napinacz w porządku

    Logi 004 dalej do kitu. Przy normalnei jeździe 0,5-1. Jak jest butowany czasami na sekundę wskoczy 8 lub -6. Zauważyłem że jak silnik się rozgrzeje to wskaźnik wychodzi poza skalę tzn. poza blaszkę do ustawiania. Mechanik powiedział że to normalne bo temperatura powoduje rozszerzenie materiałów ( przecież to logiczne ) , ale czy aż tyle. Sam nie wiem co mam dalej sprawdzać . Proszę o jakieś podpowiedzi i pomoc[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 16:48_________________________________________________Nikt nie ma jakiś propozycji lub sugestii :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Troche naciagana ta teoria mechanika. Wobec tego w kazdym aucie szalałby zaplon od rozgrzewajacej sie rolki.

    Nie lekcewazybym tego. Sprobuj pojechac do kogos innego i pokazac objawy.

    masters ??? mr motors ??? diagtronik ???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W sobotę zrobię log 004 na zimnym silniku :wallbash: ( wiem wiem masakra ) kiedy wskaźnik jest OK , a potem jeszcze raz na rozgrzanym. Wstawię foty napinacza i może coś się rozjaśni :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to ze nowy napinacz jest uszkodzony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mało sie na tym znam ale.... chyba nie...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.