Jump to content
0
darrp

[B7 BLB) Prośba o analize logów

Recommended Posts

Przez chwilke fajnie przeładowywuje :decayed: nie łapie czasami trybu awaryjnego? - jak jeździ ok to nic tu nie szukaj ale jak coś go czasami pobolewa to zacznij od wężyków podciśnienia.

Korekcje i bipy mocno rozjechane- jaki przelot auta i kiedy zmieniany filtr paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

004 dynamiczny to jakas masakra ...


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autko ma 145000. Filtr paliwa nie wiem kiedy był wymieniany :no:

Korekcje i bipy mocno rozjechane - co to znaczy i jak to naprawić?

004 dynamiczny to jakaś masakra - co jest nie tak?

Poroszę o pomoc :hi:[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 19:53_________________________________________________Awaryjnego nie łapie i błędów brak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kat synchronizacji strasznie sie rozjezdza ...


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak napięcie paska wyglada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kat synchronizacji strasznie się rozjezdza ... - jak to naprawić?

jak napięcie paska wygląda? - jest ok niedawno wył wymieniany[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 06:05_________________________________________________Dodam tylko że rozrząd był wymieniony o 5000 km temu , a ostatnio mechanik wymieniał napęd pompy. Przy mnie napinał pasek i ustawił naciąg na rowku :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

w 004 zle to wyglada, jakby napinacz lezal i kwiczal ....


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki za pomoc :notworthy:. Dziś zdemontowałem osłonę - szok :shocked: napinacz nie jest ustawiony tak jak powinien być. Otwór w stosunku do "dzyndzla" przesunięty o ok 180 stopni. Jutro mechanik to ma poprawić ( powiedział że może pasek się ułożył :wallbash:. Jeszcze mam pytanie dotyczące wtrysków ( logi ) , czy wyglądają ok ? Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez chwilke fajnie przeładowywuje :decayed: nie łapie czasami trybu awaryjnego? - jak jeździ ok to nic tu nie szukaj ale jak coś go czasami pobolewa to zacznij od wężyków podciśnienia.

Jak się robi logi na trójce i gaz do dechy to kierownice nie zdążą się przestawić w tak krótkim czasie i przeładowuje przez chwilę. U mnie jest to samo. Przy normalnej jeździe tego nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym przy odpalaniu nagrzanego silnika muszę dłużej kręcić czy w tym modelu jest możliwość przestawienia dawki startowej vagiem?

nie


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak mogę poprawić palenie na ciepłym?

najpierw trzeba znalezc przyczyne ...


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

A z logów nic nie wynika?[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 09:13_________________________________________________Zwrot akcji :(

Byłem u mechaniora i obejrzeliśmy pasek i napinacz ( rozrząd ).

Wnioski:

- naciąg paska na napinaczu ok ( między wycięciem )

- pasek prawie nówka

- napinacz w porządku

Logi 004 dalej do kitu. Przy normalnei jeździe 0,5-1. Jak jest butowany czasami na sekundę wskoczy 8 lub -6. Zauważyłem że jak silnik się rozgrzeje to wskaźnik wychodzi poza skalę tzn. poza blaszkę do ustawiania. Mechanik powiedział że to normalne bo temperatura powoduje rozszerzenie materiałów ( przecież to logiczne ) , ale czy aż tyle. Sam nie wiem co mam dalej sprawdzać . Proszę o jakieś podpowiedzi i pomoc[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 16:48_________________________________________________Nikt nie ma jakiś propozycji lub sugestii :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche naciagana ta teoria mechanika. Wobec tego w kazdym aucie szalałby zaplon od rozgrzewajacej sie rolki.

Nie lekcewazybym tego. Sprobuj pojechac do kogos innego i pokazac objawy.

masters ??? mr motors ??? diagtronik ???


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sobotę zrobię log 004 na zimnym silniku :wallbash: ( wiem wiem masakra ) kiedy wskaźnik jest OK , a potem jeszcze raz na rozgrzanym. Wstawię foty napinacza i może coś się rozjaśni :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ze nowy napinacz jest uszkodzony


https://www.facebook.com/edctuning

www.edc-tuning.pl

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET

tel. 606 114 000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mało sie na tym znam ale.... chyba nie...


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...