Skocz do zawartości

ks

Pasjonat
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ks

Informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ks

2

Reputacja

  1. Wygląda że auto ma gdzieś słaby kontakt z masą i wtedy różne czujniki mogą wariować.
  2. Taki sam to będzie trudno znaleźć, ale można wlutować podobny pasujacy i też będzie działać.
  3. Transfer Multisort Elektronik - Katalog On-line | Ponad 100 000 produktów w ofercie
  4. 1. U mnie przed chłodnicą jest jeszcze rurka w kształcie obróconego U, którą chłodzony jest płyn wspomagania i do tej rurki jest podłączona ta wyczka, czyli to od czujnika temperatury.
  5. ks

    Poduszka skrzyni kilka pytań

    To, że się rusza nie oznacza, że jest uszkodzona. Gdyby projektanci zamierzali przymocować na sztywno skrzynię to by użyli śrub które kosztują kilka zł a nie poduszkę za 300 zł
  6. ks

    Poduszka skrzyni kilka pytań

    Sprawdził, na żadnej guma nie była zerwana i stwierdził, że ta pod skrzynią jest walnięta trochę dziwna ta diagnoza. A sprawdził czy nie wyciekł olej z którejś poduszki pod silnikiem (guma nie musi być pęknięta), sprawdził inne podzespoły, dwumas, luzy na przegubach, ? Może auto miało kiedyś dzwona i silnik jest przesunięty i nie siedzi dobrze na poduchach?
  7. ks

    Poduszka skrzyni kilka pytań

    Jak mechanik sprawdził poduszki? Z tego co piszesz wynika, że tylko obejrzał, że lata drążek i stwierdził, że jest walnięta poduszka pod skrzynią bez oglądania jej stanu.
  8. temperatura ale gdzie? plynu na glowicy, plynu w wezu powrotnym z nagrzewnicy a moze oleju w misce? W tym silniku po wlaczeniu ogrzewania szyb w 2 min temp POKAZYWANA mozna zbic do 60 i w niewiele dluzej odbudowac na obrotach Druga sprawa w tym silniku VAGiem nic sie nie sprawdzi (jest VCDS) Przemek Producent tak zaprogramował wskaźnik temperatury na liczniku, że nie pokazuje zawsze rzeczywistej wartości temperatury tylko czasami zaokrągla. Gdy wskaźnik pokazuje równo 90° to rzeczywista temperatura może być 85° lub 95°. Tak jest aby przeczulony użytkownik nie nękał serwisu na gwarancji, że auto nie trzyma właściwej tempperatury. . Dlatego też czasami jak wskaźnik pokazuje 90° to termostat jest jeszcze zamknięty. Niektórzy tunerzy potrafią przeprogramować licznik aby wskazywał dokładną temperaturę.
  9. ks

    G12 i G13 są mieszalne?

    Mi w ASO powiedzieli, że G12++ i G13 można mieszać.
  10. Termostat nie jest ze styropianu i takiej różnicy temperatur przed i za termostatem nie będzie nawet jak nie ma dziurki.
  11. Gdy naciskasz sprzęgło i odłączasz napęd spada obciążenie silnika i aby zmniejszyć szarpanie silnika i wzrost obrotów właśnie ten czujnik informuje sterownik, że jest rozłączony napęd i sterownik ogranicza dawkę paliwa. Facet z serwisu ma rację ale nie wiem po co robi taką tajemnicę z funkcji jaką pełni ten czujnika . A błędy każdy moduł zapamiętuje swoje i kasować też je trzeba osobno w każdym module.
  12. ja rozumiem o co ci chodzi i nie zaprzeczam że tak się dzieję bo słyszę to już nie od pierwszej osoby ale w teorii zagrzanie się szybsze silnika przez zasłonięcie chłodnicy jest nie możliwe gdyż ciecz chłodząca nie przepływa przez chłodnicę do momentu otwarcia się termostatu no chyba że on wcześniej już w jakimś tam procencie przepuszcza małe ilości cieczy - ja bym chciał się dowiedzieć jak to się dzieje ...nie podważam niczego tutaj bo nie jestem fachowcem Ciecz nie przepływa ale ciecz przewodzi ciepło zawsze, termostat też nie jest izolatorem ciepła i też przez niego ciepło przechodzi, tyle że w dużo mniejszej ilości niż gdy ciecz przepływa przez chłodnicę.
  13. ks

    Nie odpala.

    Może być akumulator słaby, niby kręci normalnie ale już nie odpali. U mnie tak było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...