Skocz do zawartości

WESP

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WESP

Osiągnięcia WESP

0

Reputacja

  1. TAK, czujnik ten zanjduje się w słupku pod rolką pasa czyściłem styki - ale nie pomogło jego nr 8E0 959 643 ja znalazłem duzo wilgoci (gąbka była cała mokra) i zaśniedziały element metalowy nowy w ASO 250 uzywka 60- do 150 zł A moze wstawic opornik???? co myslicie? http://www.allegro.pl/item748404856_czujnik_uderzen_bocznych_audi_a4_a6_8e0_959_643_e.html - tu jest uzywka i zdj. owego elemntu
  2. U mnie tez był problem z hamulcem twardy potem dobry ale w ostateczności kiepsko hamował i winna była gumka z przewodow od pocisnienia mam zdj. - jesli kogos interesuje przesle z opisem czesci wymienionej porsze o @ tylko w przewodzie podciśnienia pojawił sie olej - pompa siada?
  3. U mnie tez był problem z hamulcem twardy potem dobry ale w ostateczności kiepsko hamował i winna była gumka z przewodow od pocisnienia mam zdj. - jesli kogos interesuje przesle z opisem czesci wymienionej porsze o @ tylko w przewodzie podciśnienia pojawił sie olej - pompa siada?
  4. WESP

    [B6 AWX] Zawór EGR

    gain a gdzie kupiłes za 450 zł ?????? EGR - ja szukam owego zaworka wahler 7372D
  5. A czy wiecie gdzie jest umniejscowiony termostat w AWX???
  6. czujnik wymieniłem X 2008 ori 79 PLN (bo skakała temperatura) Zastanwaima sie nad jednym - czy jak przyjda temp. letnie stan sie wyrówna (90) i bedzie ok?
  7. WESP

    [B6 AWX] Brak mocy

    stawiam na kierowniczki tez ma AWX (2001, 131KM) i takie same objawy były tylko nie gasł.... wezyki spawdziłem wymieniłem zawory doładowani i nic dopiero po czyszczeniu kierowniczek pomogło i sparwdz ''gruche a i czasmi trzeba dac po garach - odmulanie a czy temp. na blacie Ci trzyma na 90 stopni?[br]Dopisany: 12 Luty 2009, 09:26_________________________________________________Tu jest zdj. z czyszczenia http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_a4_avant_b6-t63988.0.html czasowo - 5 h kasowo 250 robocizna
  8. Prosze o podpowiedz.... poczytałem juz troszke na forum i w sekcji diesle i warsztat ale ..... Czy nalezy wymienic termostat - skoro otwiera obieg przy 73 stopniach - w kabinie jest ciepło ale zrobie test na kanale 51 (prośba który przycisk nalezy przytrzymac na klimatronicu aby wywołać kody - ma ktos foto?) Temperatura na blacie nie dochodzi do 90 tylko ok. 80 stopni logów nie robiłem bo nie wiem u kogo moge zrobic w Radomiu (znacie kogos kto je robi - nie pytam o ASO) Czy mozna starym sposobem przytkac chlodnice i czy to cos da ???? Wiec czy wymiana termostatu pomoze - czytałem (sekcja warsztat) ze u niektórych po wymianie term. nic sie nie zmieniło odnosinie temp. na blacie
  9. WESP

    [B6 AWX] A4 Avant B6

    OK - dzieki za info ....
  10. Zaslepke juz mam .... i tak leci bo powenie popekała mebrama - a to juz trzeba ........ Cyt. Większość kolegów ma zaślepiony fizycznie EGR lub wręcz wywaloną rurę powrotu spalin. Więc zawór EGR i tak nie pracuje u nich. Jednak po jakimś czasie prawie zawsze zaczyna cieknąć z górnych otworów EGR. Oznacza to, że puściło uszczelnienie grzybka zaworu EGR. Aby to raz na zawsze wyeliminować należy: - odpiąć rurę dolotową powietrza od EGR, - odkręcić rurę recylkulacji spalin od dołu EGR (jeśli ją jeszcze macie), - odkręcić EGR od kolektora dolotowego, - odpiąć podciśnieniowe przewody od klapy gaszącej i siłownika EGR. Kiedy mamy EGR na wierzchu przecinamy wąskim brzeszczotem trzonek zaworu w połowie średnicy EGR. Uwaga - nie rysować przy tym brzeszczotem ścianek odlewu z AL w środku!!!! Po przecięciu trzonka zaworu EGR odginamy krawędż górnej pokrywy EGR (tej z blachy nierdzewnej) albo obcinamy ją przy samym zawinięciu cienką tarczą do cięcia piłą kątową. Po usunięciu jej widzimy w środku sprężynę, membramę i resztkę trzonka zaworowego. Wywalamy wszystko. Widzimy teraz od góry zaprasowany w aluminium krążek ze stali ok 16 mm. Trzymają je 4 zaprasowania. Wycinamy je frezem palcowym lub szlifierką. Wtedy wyciągamy ten krążek. W głąb mamy uszczelnienie wykonane z gumy i plastiku. Bierzemy wierło ok 8,2-8,5 mm i wywiercamy to uszczelnienie. .....
  11. WESP

    [B6 AWX] A4 Avant B6

    a czemu nie tu to o mojej A4 (czasmi mam mieszane uczucia ) nie tylko wypas i przepych ale i ....
  12. ale nie "madafaka czyli druciarstwo dla biedniejszych" Nyna??
  13. dzieki za popowiedzi EGR w ASO (750 PLN), chyba że: "...MRoger podał najrozsądniejsze wyjście z sytuacji, które również gorąco polecam, wymiana EGR nie jest tania a oil-catch tank eliminuje nam konieczność wymiany EGR i co najważniejsze - pozostawia suchy dolot i zapobiega zarastaniu nagarem kanałów kolektora ssącego, jest też wersja mniej kosztowna niż oil-catch tank tzw. "madafaka czyli druciarstwo dla biedniejszych" ..." - zslepka + wezyk z odmy i butelka plastikowa... Czy sa spotkania klubowiczów w Radomiu??? (jesli tak prosze o info..) Dzieki z gory - Tomek czujnik (G179 - nr z VAG'a) tez wymienic na nowy (ASO 250 PLN) i ten dziwny odgłos z silnika (mam nadzieje ze nie łozyska alternatora) bo na postoju jest ok - nic nie słychac i trudno mi jest zdiagnozowac umiejcowienie ów dziwiek...
  14. Chodzi o EGR leci po silniku (chyba) zwłaszcza z lewej strony (zdj. z tel. kom.) gdzie mozna kupic nowy Czujnik 8E0 959 643 poszukiwany jesli ktos ma prosze o kontakt Kolejna sprawa dziwne odgłosy (jak tarcza sprzegłowa lub jakies lozysko) podczas jazdy - na postaoju od czasu do czasu - po wcisnieciu sprzegla nie reaguje dziwiek ... zastanawiam sie co to moze byc ....-jesli kto miał podobne objawy prosze o podpowiedz...
  15. WESP

    [B6 AWX] A4 Avant B6

    po czyszczeniu "kierowniczek" w turbinie leje z EGR'a i mam mieszane uczucia wczesniej miałem A4 B5 seden 1,6 a teraz... jakos nijak z ta B6 [br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 20:15_________________________________________________ turbinka 1/2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...