Skocz do zawartości

koni86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koni86

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    M

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia koni86

0

Reputacja

  1. No właśnie ostatnio tankowane było na Orlenie... obroty skakały dziwnie między 900 a 500-600tyś. Znajomy ma vaga ale jeszcze nie kontaktowałem się z nim w sprawie sprawdzenia istnienia błędów.
  2. Witam. Znajomy posiada Audi B8 2.0 TDI 120 PS z 2010 roku. Wczoraj przy odpaleniu zaczęły skakać obroty i trzęsło budą. Przy włączeniu klimy i świateł objawy nasilały się. Dzisiaj natomiast objawy te ustały i silnik chodzi równiutko hmmm.... . Auto tankowane jest na pewnej stacji więc winić paliwa nie możemy. Poduszki silnika też ładnie wybierają drgania. Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem?
  3. koni86

    wentylator i vag

    mi wcale się nie włącza a auto stało dość długo w garażu przy uruchomionym silniku... było 90 stopni a on dalej nic wolałem go zgasić żeby coś się nie stało, błędu też mi żadnego nie wyświetla. myślisz/mślicie że wymiana przekaźnika i u mnie by pomogła? :>
  4. heretic i bobikos dzięki za pomoc trafiliście w dziesiątkę . czujniki opanowane zostają jeszcze inne rzeczy do ogarnięcia ale to w innych postach . pozdrawiam
  5. Witam. 1. Od niedawna jestem posiadaczem audi B7 z końca 2007 roku. jest to silnik 2.0 tdi 170 PS , rozebrałem dzisiaj przód i okazało się że na spodzie przedniego zderzaka leży sobie czujnik... całkiem podobny lub nawet identyczny czujnik wchodzi do chłodnicy z klimatyzacji ale nie widzę drugiego wejścia dla tego swobodnego czujnika... dodam że zarówno ten swobodnie leżący jak i ten umieszczony w chłodnicy finalnie łączą się razem w kostce. wszystko pokazałem na zdjęciach. biorę też pod uwagę że powinienem mieć inna chłodnicę tą od klimy lub tą od chłodzenia silnika bo kiedyś były wymieniane na 100%. (to tylko moja teoria nie koniecznie trafna). fakt faktem innego wejścia dostrzec nie mogę. 2. Znalazłem jeszcze jeden czujnik który ściśnięty jest opaską zaciskową żeby był styk jak sądzę. czujnik umiejscowiony jest w okolicy zamka klapy lub też w okolicy chłodnicy ... kabel idzie od dołu samochody po osłonie wentylatora i kończy się jak już wyżej napisałem przy zamku klapy zaciśnięty opaską... Jest opcja że był on kiedyś podłączony w taki sposób aby przy otwartej masce uruchomienie silnika nie było możliwe?? hmm sam nie wiem. Załączę oczywiście zdjęcia i prosiłbym i pomoc od osób które mogą kojarzyć temacik zarówno 1 jak i 2 . Pozdrawiam.
  6. ja również zauważyłem podobny problem u siebie.. autko mam od miesiąca a delikatne szarpanie czuję od 4 dni. dodam ze moje audi to 2.0 TDI 170PS z końcówki 2007roku..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...