Skocz do zawartości

tkamicki5

Pasjonat
  • Postów

    460
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tkamicki5

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Wąbrzeźno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tkamicki5

1

Reputacja

  1. Nawiewy przełącza dobrze,czy to na szybe,czy na kratki czy na nogi. chodzi zapewne o klapke ciepłe/zimne powietrze. Nagrzewnica jest ok,leci az za gorące powietrze bynajmiej na szybe bo tam właśnie non stop gorące leci. Gdzie znajduje sie klapka sterująca ciepłym i zimnym powietrzem i jej silnik? dużo rozbierania jest? tutaj sie zgodze możliwe ze trzeba coś przesmarować,wyczyscic.
  2. Witam. Borykam sie z problemem ciepłego powietrza z nawiewu na przednią szybe. Nawet jeśli na klimatroniku mam ustawione 18 stopni to na szybe i tak leci gorące a z kratek środkowych chłodne powietrze,latem jak k lima chłodzi jest podobnie. dopiero jak wezme na LO przestawia sie na chłodne na szybe. Robiłem adaptacje klap VAGiem wszystkie przeszły bez problemu i błędów też żadnych nie wykazało. Gdzie może być problem? Czy możliwe aby sam klimatronik posiadał jakis mankament? można go zresetować jakoś lub wgrać na nowo soft?
  3. Masa przeczyszczona,ta co łączy silnik z budą i póki co ładowanie jest ok i mam nadzieje ze juz tak zostanie.. Różnica między alternatorem a akumulatorem to jakieś 0.1v.
  4. Tamten czysciłem już wcześniej ale zobacze jeszcze raz
  5. Zapewne ten od spodu co łączy gdzieś koło łapy silnik z budą? Bo tez jak podałem mase z silnika na karoserie (śrube która trzyma obudowe filtra powietrza)to tez ładowanie wskakuje na prawidłowe wartośći.
  6. Przekaźniki są ok. Ale podłączając miernik do akumulatora przy odpalonym aucie (ok 13v) zauważyłem ,że gdy podam przewodem masę z silnika auta naprzyklad z kolektora dolotowego do minusa na aku to ladowanie odrazu wskakuje na prawidłowe. Czyżby coś z masą karoseri było?
  7. Ale też przekazniki od podgrzewacza są w skrzynce ECU to czy możliwym byłoby je słychać w środku w aucie?
  8. Widziałem,tylko to sie dzieje w warunkach,w których raczej podgrzewacz by sie nie wlączał.bynajmiej tak mi sie wydaje. ale zobacze,jeśli mam na podmiane taki to podmienie i zobacze
  9. Witam. Właśnie nie rozwiązałem problemu,nadal borykam sie z tym ale ostatnio dało mi do myślenia bo usłyszałem cyknięcie jakiegoś przekaznika i ładowanie odrazu przy tym właśnie spadło i zaczeło wariować.także może to być problem któregoś z przekazników,pytanie tylko którego teraz.
  10. Właśnie nie słyszę tego charakterystycznego przekaznika przy włączaniu zapałonu z rana i potem aby sie wyłączał,bo on dosyć głośny jest ale mimo to świeca chwilę grzała bo widziałem. Dziwna sprawa,może też związana jest z tym moim ładowaniem co mam problem od czasu do czasu co w innym temacie opisywałem.
  11. Witam. Pacjent a4 b5 1.9AVG. Od niedawna,tzn jak pojawiają się niskie temperatury auto zaczyna coraz gorzej odpalać jak jest zimne.podejrzenie mam co do grzania świec. Dzisiaj sprawdzałem rano na jednej świecy podłączonej do fajki i położonej na masie silnika że po przekręceniu kluczyka owszem rozrzażyła sie ale odrazu po zgaszeniu kontrolki od grzania przestała a wydaje mi się że powinna dalej grzać tym bardziej przy tych temperaturach. Nie pamiętam już kiedy ale jakieś 3 lata temu też robiłem taki test dla własnej wiedzy tylko bo auto odpalało zawsze od przysłowiowego strzała to pomimo zgaśnięcia kontrolki świecą dalej żarzyła i teraz myślę sobie że chyba aktualnie coś nie tak działa.tym bardziej że auto już nie odpalą od strzała z rana tylko kreci trochę a jak już zatrybi to poszarpie lekko chwilę i kupa dymu. Czy ktoś z was wie jak to jest z tymi świecami tak naprawdę? Bo to takie moje przemyślenie aczkolwiek może być też coś innego,jutro podlacze komputer i sprawdzę jeszcze jakie wartosci temperatury przekazuje czujnik temperatury płynu aby go też wykluczyć. Chyba że może paliwo mi sie cofa ?? Nigdy nie miałem problemów z odpalaniem . Kat wtrysku też jutro sprawdzę ale napewno jest też ok.
  12. Faluje czasami wskazówka jak od obrotomierza,ale dźwięku niskiego bądź braku ładowania jeszcze nigdy nie było, poniżej 12v nie spadło. Teraz znowu jest ok póki co. Tak przekrój tego przewodu jest prawidłowy. Ztlreszta mierzyłem miernikiem w trakcie tego objawu i plus na altku ponad 14v a na aku już 13v. Przekaznika żadnego właśnie jeszcze nie usłyszałem,muszę to wybadać bo jak jest tak jak teraz ok to człowiek już nie zwraca zbytnio uwagi a dzieje się to w takim momencie że poprostu człowiek przypadkiem spojrzy na wskazówki i wodzi już nie takie ladowanie. Przekaznik od świec wiem kiedy sie załącza i wyłącza i jaki wtedy jest pobór, tutaj całkiem coś innego aczkolwiek może jakiś przekaznik bałaganić i poborem prądu tylko jaki ?? Zresztą dzieje się to czy to silnik zimny czy w pełni rozgrzany.
  13. I dzisiaj to samo...może coś tak mocno pobiera prąd i dlatego też tak?
  14. Dokładnie,na altku ok a na aku faluje. Właśnie czyściłem ostatnio tam masę z dwa tygodnie temu i też tyle czasu był spokój i myślałem że zaradzilem temu a jednak nie,i problem wczoraj sie pojawił spowrotem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...