dawid221

Pasjonat
  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

14

O dawid221

    Informacje

    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Kielce

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AJL
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    387 wyświetleń profilu
    1. dawid221

      niestety nie mam jak tego odkręcić nakrętkę mam już nadpęknięta boje się ją odkręcać bo jak pęknie to zostanę bez samochodu . Sory chciałem pomoc ale wyszło napisz na grupach na fb tam na pewno prędzej ci ktoś pomoże niż tutaj
    2. dawid221

      Bosch 0280155968
    3. dawid221

      jak znajdę jutro czas to zobaczę jak wygląda to u mnie i dam znać
    4. dawid221

      jakby panewki obróciło to silnik złom robienie nie opłacalne przynajmniej dla mnie Koszty cześć ~ +- -zestaw łańcucha rozrządu Febi (w zest. napinacz, łańcuch, uszczelka pok. zaworów, uszczelka napinacza, 2 simeringi) ~ 500zł bez wtyczki a z wtyczką to już zależy czy ory czy jakiś zamiennik -rozrząd kpl. Ina z napinaczem hydraulicznym + pompa hepu ~ 550 zł -regeneracja głowicy ~300/500 zł chyba ze tylko planowanie to ~80 zł ale moim zdaniem jak już robisz remont to porządnie -blok tak samo można oddać do honowania i planowania ~100zł -Pierścienie ~ 200/250 zł komplet na 4 tłoki -panewki korbowodowe + główne ~200/300zł -uszczelka pod głowice ~150zł -uszczelki kolektorów ~60zł -uszczelka miski ~70zł no chyba ze masa uszczelniająca -pompa oleju do sprawdzenia ewentualnie wymiana -do tego wszystkiego Olej,płyny,filtry to w zależności od tego co zalejesz ale okolice 300-400 zł -Turbina w jakim stanie ? Do tego wszystkiego dolicz robotę mechanika i już koszta robią się nie małe to policz sobie teraz to wszystko pisałem na szybko wiec jeśli o czymś zapominałem to sorry
    5. dawid221

      kolego do AJL z etki wychodzi ze koło ma ten numer 027105263B czyli 26 zębów z tego co wiem to akurat 26 zębów nowe jest bardzo ciężko dostać wiec raczej zostaje tylko używka w dobrym stanie
    6. wyciek jest na 99% z pod oringu chodniczki oleju
    7. dawid221

      Jeśli masz jaka kolwiek wiedzę to wymienisz rozrząd bez problemu nic skomplikowanego tam nie ma jak będziesz chciał to pisz wyśle ci instrukcje serwisowe co do uszczelki chodniczki to rożnie bywa mi raz strzeliła z dnia na dzień rano pod samochodem kałuża oleju a drugi raz poprostu się sączyło co do szarpania przy puszczaniu gazu jest to raczej normalne ze względu na przepustnice na linkę
    8. dawid221

      chłopaki bo głowinie polecacie tylko motula i lm a co powiecie np o Valvoline ?
    9. dawid221

      płyn nie ma znaczenia jaki kolor co do rozrządu to jeśli kupiłeś samochód to wymieniaj go bez zastanowienia chyba ze masz jakieś faktury z wymiany ale i tam bym nie ryzykował Ja bym proponował jeszcze ściągnąć miskę i wyczyścić smoka przy wymianie oleju możesz też wymienić uszczelkę chodniczki oleju koszt smieszny a można zaoszczędzić dużego problemu w przyszłości
    10. dawid221

      przegub wewnętrzny ?
    11. dawid221

      regeneruj swoje . Nie ma sensu kupować drugich używanych bo nie masz pewności czy nie będą w takim samym stanie
    12. dawid221

      tu kolega opisał dokładnie jak masz wyregulować tą sztangę :
    13. dawid221

      kolego jeśli turbo nie jest pęknięte przy klapce wg to nic nie rób tak jak koledzy pisali większość tych turbin jest tak popękana i na nic to nie wpływa . DV wyciągnij i sprawdź ja w rekach będziesz miał wtedy pewność
    14. dawid221

      tak powinien unieść się do góry ale nie wiem czy ustami będziesz miał tyle siły żeby się podniósł
    15. dawid221

      napinacz sam powinien napiąć pasek jak tylko go puścisz skoro go nie napina to jest uszkodzony