Jump to content

dawid221

Pasjonat
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

16

About dawid221

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Kielce

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AJL
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

578 profile views
  1. wszystko było wyciągnięte na stół miesiąc wcześniej był na szarpakach i dodatkowo wszystko było sprawdzone jeszcze brechą na samochodzie także myślę ze już nie będziesz miał wątpliwości
  2. skv dzisiaj po 40 tyś cały zawias miałem na wierzchu i sworznie sztywne jak nowe a tuleje bez najmniejszych oznak zużycia . Wiec jak za cenę ~500zł nie mogę złego słowa powiedzieć i na pewno następy zawias też wleci z skv samochód jeździ na 17 zimą a latem na 18 zawieszenie 1be a od ostatnich kilku tysięcy gwint
  3. sprzęgło raczej do zmiany albo jednomas i tarcza 240mm lub komplet z awx . znajomy przy 220 km wykończył 2 sprzęgła pierw ślizgająca się seria a następnie jak obił kevlarem to docisk pękł na 3 części i skończyło się na jednomasie i tarczy 240 hamulce to już sam sobie musisz odpowiedzieć moim zdaniem na pewno bo jak dla mnie to one są dużo za słabe już do serii nie wiem o jakich ty piastach z s3 mówisz ale do zmiany hamulców to raczej zwrotnice i to z s4/passat w8
  4. silniczek 100% sprawny
  5. u mnie też olej raczej odpada leje motula 5w40 a samochód zawsze jest dogrzewany więc no taka trochę zagadka od czego to się jeszcze może dziać .
  6. dzisiaj zajrzałem do siebie i to samo po wyjęciu wylała się woda a grzybek zabity cały masłem samochód tez raczej zawsze dogrzewam dodatkowo 1/2 razy w tygodniu robię trasy po 200 km . Tamtej zimy masła raczej nie miałem wiec nie wiem czy to teraz coś się dzieje czy to jednorazowa akcja muszę zajrzeć do niego za jakieś 2 tygodnie i zobaczyć jak będzie wyglądał . Orientuje się ktoś co poza niedogrzaniem może powodować taki problem ?
  7. tak jak jest napisane masz go zluzować i puścić żeby własnym ciężarem oparł się o poduszkę czyli góra tego mocowania ma być podparta o poduszkę
  8. co masz na myśli pisząc o wyregulowaniu poduszek silnika ?? Przednią poduszek/odbój spokojnie dasz rade wyregulować sam wystarczy poluzować 3 śrubki i ponownie skręcić
  9. skv zrobione 30tys i zero jakich kolwiek luzów całe zawieszenie sprawdzone i na szarpakach i dodatkowo na podnośniku
  10. dawid221

    1.8t AJL 250+

    no coś będzie trzeba zacząć działać moim zdaniem regulator może zostać seryjny przy wtryskach 440cc chyba ze się mylę to niech jeszcze ktoś się wypowie na ten temat do tego dam pompe paliwa bosch 040 lub walbro 255 a jak wygląda ten zestaw 330mm na tył ??
  11. dawid221

    1.8t AJL 250+

    Witam Zbieram się do robienia mojego "AJL" na okolice 250/280km korby na razie zostają seryjne !!! I czy na takim zestawie jak niżej będzie to dobrze jeździło czy warto coś podmienić -wydech cały z kwasówki 2,5 cala - już jest jedynie brak dp na razie pusta puszka po kacie -wtryski 380cc czy 440cc i dodatkowo co z regulatorem paliwa ? -turbo hybryda od geremiego -fmic 550X180X65MM -obudowa przepławki 3 cale wkład seria -swap na me 7.5 już jest ogarniany -sprzęgło jednomas na tarczy 240mm i docisku z audi RS2 Pompa paliwa ? seria wyrobi czy wsadzać coś wydajniejszego ? Coś zmieniać coś jeszcze dodatkowo kupować ? za wszystkie rady i podpowiedzi z góry dziękuje Dodatkowo wlatuje : Hamulce przód a6 c6 / s4 b6 345mm a na tył 300mm na adapterach i zacisku s4 b5 lift Wskaźniki doładowanie turbo , ciśnienie oleju , EGT
  12. niestety nie mam jak tego odkręcić nakrętkę mam już nadpęknięta boje się ją odkręcać bo jak pęknie to zostanę bez samochodu . Sory chciałem pomoc ale wyszło napisz na grupach na fb tam na pewno prędzej ci ktoś pomoże niż tutaj
  13. dawid221

    Wtryski AJL

    Bosch 0280155968
  14. jak znajdę jutro czas to zobaczę jak wygląda to u mnie i dam znać
×
×
  • Create New...