dawid221

Pasjonat
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dawid221

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      Kielce

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AJL
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    112 wyświetleń profilu
    1. ja mam obydwa w wewnętrznych
    2. napisałeś to tak ze nie wiadomo o co chodzi przerzucasz 1.8t do budy 2.4 ? z v6 pasuje skrzynia z 2.6 i 2.8 ale z 2.4 już chyba nie dyfer zależy od czego wsadzisz skrzynie bo też występują rożne przełożenia
    3. szukaj z B4 Quattro - podejdzie p&p lepsze niż z B5 bo ocynkowane i blacha trochę grubsza
    4. możesz się wpiąć trójnikiem miedzy wężyk od regulatora ciśnienia paliwa a kolektorem
    5. no niestety tak to już jest ze starymi samochodami. Sprzęgło wsadzasz serie czy coś będziesz kombinował ?
    6. teoretycznie nic nie powinno się stać . już nie pamiętam jak tam wygląda gwint ale nie da się go przypadkiem przegwintować i wkręcić "helicoil" ?
    7. przeczyść najpierw jakimś wd-40 albo czymś podobnym n-75
    8. masz z tyłu belkę wiec zbieżności ustawić się nie da posprawdzaj czy nie masz zużytych tulei .
    9. brzmi jak uszkodzony zawór dv
    10. a stacyjka ci odbija ?
    11. wystarczy że samochód był kiedyś uderzony w prawy przód i nie został prawidłowo naprawiony
    12. 1. w b5 nie na czegoś takiego jak s-line 2.jaki zawieszenie masz teraz u siebie 1BV czy 1BE czy już coś innego siedzi ?
    13. rozrządy nie są te same tu masz rozrząd do ciebie tyle że bez pompy wody : http://allegro.pl/ina-rozrzad-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i6735293603.html
    14. -PASEK ROZRZĄDU -ROLKA NAPINAJĄCA -ROLKA PROWADZĄCA -NAPINACZ HYDRAULICZNY TŁUMIK DRGAŃ do tego warto wymienić -Pompe wody -simering wałka rozrządu -simering wałka pośredniego -simering wału jeśli jest taka potrzeba albo jeśli chcesz -do tego komplet pasków koszt niewielki i warto je wymienić jak już przód będzie zdjęty jeśli o czymś zapomniałem to niech ktoś jeszcze dopisze Jeśli będziesz sam wymieniał mogę podesłać ci serwisówke jak wymienić krok po kroku
    15. 1-po przekręceniu stacyjki słyszysz pompę paliwa którą masz pod tylnym siedzeniem w baku 2-jeśli cykanie słyszysz na włączonym silniku od strony podszybia to zapewne jest to napinacz łańcucha rozrządu z tyłu głowicy 3- 1.8t nie maja kabli 4-komplet rozrządu z pompą wody to koszt max 600 zł