marcinoa4b5

Pasjonat
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O marcinoa4b5

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      TK, TSA

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    495 wyświetleń profilu
    1. marcinoa4b5

      VFIZ do A4/S4/RS4 B5

      Sprzedam vfiz (wersja rozszerzona) do a4/s4/rs4 b5 tylko i wyłącznie do liczników z zegarkiem cyfrowym, Kompletny zestaw gotowy do założenia P&P wpięcie kostek+kodowanie licznika i działa, więcej info na pw. zestaw spasuje także do a6/s6/rs6 c5
    2. marcinoa4b5

      Zobacz ofertę VFIZ do A Sprzedam vfiz (wersja rozszerzona) do a4/s4/rs4 b5 tylko i wyłącznie do liczników z zegarkiem cyfrowym, Kompletny zestaw gotowy do założenia P&P wpięcie kostek+kodowanie licznika i działa, więcej info na pw. zestaw spasuje także do a6/s6/rs6 c5 Cena 550,00 zł Dodający marcinoa4b5 Wysłano 08.10.2018 Kategoria Audi A4 B5
    3. marcinoa4b5

      danaks87 A4B6 1.8 T Silnik AVJ dwie sondy kazzi A4B6 1.8T Silnik BFB dwie sondy marcinoa4b5 A4B5 1.8T Silnik AEB jedna sond panowie ja odpadam zależało Mi na czasie i nie mogłem dłużej czekać!
    4. marcinoa4b5

      może licznik świruje skoro ćiśnienie sprawdzane l czujnik też ok
    5. marcinoa4b5

      No to jeszcze 2 osoby:) danaks87 A4B6 1.8 T Silnik AVJ dwie sondy kazzi A4B6 1.8T Silnik BFB dwie sondy marcinoa4b5 A4B5 1.8T Silnik AEB jedna sonda
    6. Hej mam prośbę o ocenę logów dynamicznych silnik aeb 1998rok, wiem że słabo w nim co do konkretnej diagnostyki ale może coś powiedzą te logi, ostatnio silnik stał się zmulony bardzo słabo reaguje na gaz brak mu mocy, turbo zaczyna delikatnie już puszczać olej w dolot, luz poprzeczny nie jest jakiś strasznnie duży, wzdłóżny praktycznie niewyczuwalny, ale czasy świetności ma już chyba bardzo daleko za sobą, w silniku błedów brak, przed każdym logowaniem robiłem kasowanie błędów, prosze o ocenę:) Cały osprzęt seryjny, temperatura 28+ próby szczelności dolotu nie miałem jeszcze okazji zrobic ( tip w okolicy gdzie mocowana jest opaska na obudowę filtra jest delikatnie pęknięty ale nie wygląda żeby w tym miejscu coś było nieszczelne) na LPG: http://vaglogi.pl/log-002_007_0X95o33.html http://vaglogi.pl/log-003_025_Ebg321b.html http://vaglogi.pl/log-002_013_ZE4HU.html Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_007_g1bStc.html http://vaglogi.pl/log-003_025_fv2W5bv.html Jakieś pomysły sugestie mile widziane, uwagi co zrobiłem źle też:)
    7. marcinoa4b5

      jakiej firmy pompe oleju zapodałeś??
    8. marcinoa4b5

      2,5-2,7 styka
    9. marcinoa4b5

      co było przyczyną?
    10. marcinoa4b5

      ja jaki ty olej tam lejesz że tyle tego??
    11. marcinoa4b5

      Pytaj marcin_franz albo Fazii co do zmiany wyświetlacza
    12. marcinoa4b5

      Mógł się bujnąć autem ale to w sumie nie znaczy że robił regulację podczas jazdy, a na benzynie tez brak mocy?
    13. marcinoa4b5

      561 to błąd składu mieszanki, jak robił regulację gazu? w czasie jazdy? jeśli po założeniu dzieją się takie cyrki to pewnie gazownik coś zj****, odkręcał kolektor do nawiercania wtrysków?
    14. marcinoa4b5

      a nosb?
    15. marcinoa4b5

      szukaj kw w inoxie a będziesz zadowolony, szkoda kasy na budżetowe lepiej dołożyć