Skocz do zawartości

lukmechanik

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukmechanik

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kosina kolo łańcuta

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

858 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukmechanik

2

Reputacja

  1. wymilem przepustnice na nowa zamennik "trucktec" i dalej szarpie tyko teraz jakby mocniej i tylko do 2500 obr po wyzej juz nie wystepuje szarpniecie. rece opadaja nie wiem co to moze byc.
  2. silnik po remoncie kapitalnym wszystko bylo zrobione poduszki silnia tez lemfordera oraz skrzyni biegow ,zawor dv rowniez ori , lewego na bank nie ciagnie, swiece ,cewki zmienione na beru , sonda lambda,brak bledow. jedyne co nie bylo robione to dwumasa ale nie wiem czy to ma wplyw na szarpanie. czasami szarpanie jest a czasem go nie ma zalezy jak sie jedzie i wydaje mi sie ze zalezy od temperatury otoczenia z tego co zauwazylem a dlugo to obserewuje to zima praktycznie szarpania nie ma ale jak sie zrobi cieplo odrazu szarpnie czasem jedno czasem dwa szarpniecia no i oczywiscie czasem mocne szarpniecie a czasem takie musniecie delikatne ale wyczuwalne, i widac jak wskazowka obrotomierza delikatnie dyga. drazni mnie to strasznie i chcialbym cos z tym zrobic.
  3. okej rozumiem , mam nadzieje ze jest gdzies opisane co jest potrzebne zeby takie cos zrobic. dziekuje za odpowiedz
  4. Witam jestem posiadaczem audi a4 b5 1.8t 150km Aeb . problem jest nastepujacy gdy naciskam gaz /lub puszcze jest takie szarpiecie pojedyncze ,czasami zdazy sie ze jest podwojne. nie ma znaczenia na jakich obrotach jest silnik i na jakim biegu najbardziej czuj na 5 biegu gdzie jestem rozpeczony np do 100km/h puszcze gaz i szarpniecie nawet widac ze wskazowka obrotomierza sie zachwieje dodam ze brak bledow ,silnik ma swoja moc jest zrywny i dobrze przyspiesza. czy ktos wie co moze byc przyczyna ?
  5. no to mam z 4 sterowniki do ahl i nie spada z obrotow lub powolnie spada z obrotow ,zawiesza sie na obrotach miedzy 1500 a 2000 sporadycznie,szarpie po puszczeniu gazu i przy dodawaniu a na sterowniku od AEH 1.6 A3 Chodzi idealnie
  6. naprawde nikt nic? ja tylko chce sie dowiedziec czy ta pompa 8e0614111B posida szyne can i na ktorych pinach, zeby wpac sie do sterownika silnika zeby ten blad zginol, Ewetualnie jesli naprawde nie bedzie dzialac to ja zmienic Kodowanie Sterownika silnika aktualnie ma 04000 , jak wpisuje 04001 to nie przyjmuje wgl zadnego innego nie chce przyjac moze trzeba sie zalogowac do sterownika tylko jaki login
  7. nie mowie ze sam sie zapowietrzyl ale jesli byly robione zaciski moze byc jeszcze powietrze
  8. a czy w wtedy pedal hamulca nie bedzie twardy?
  9. jesli pedal hamulca wpada to bardziej zapowietrzony uklad hamulcowy.
  10. W absie nie ma zadnych bledow , jest tylko w sterowniku silnika
  11. W sterowniku silnika jest jeden blad 01316 - abs control module- 49 10 no communication bo sterownik z audi a3 1.6 aeh obsuguje szyne CAN A przeciez A4 B5 1.6 nie ma CAN poprostu jest mala rzeżba zrobiona zeby normalnie spadal z obrotow i wgl.. kodowania nie przyjmuje
  12. no ok a da sie cos zrobic zeby ten blad znikl?
  13. Czesc. mam taki problem a za razem pytanie. Pacjent Audi A4 B5 rok 98 1.6B AHL zostal zmieniony sterownik silnika w tym aucie z nr 3B0907557B bo nie spadal z obrotow i takie tam bzdety, zalozylismy z audi A3 1.6 Aeh i na nim dziala idealnie zero szarpniec i wgl.. ale mam blad w sterowniku silnika 01316 modul Abs brak komunikacji, teraz do was pytanie Posiadam Pompe abs 8E0614111AB zwykly abs i wiem ze niema szyny can natomiast zakupilem pompe ABS/EDS 8E0614111B i nr sterownika 0273004283 ktos wie moze czy na szyne Can i na ktorych pinach? dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...