Jump to content

pila24

Pasjonat
  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13

About pila24

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Koszalin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.4 V6
  • Engine code
    BDV
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,396 profile views
  1. Sprzedam wzmacniacz bose z a4b7,dołączam kawałek wiązki z wtyczką. Wzmacniacz w 100% sprawny. Cena 80 zł + kw
  2. pila24

    Wzmacniacz bose

    Zobacz ofertę Wzmacniacz bose Sprzedam wzmacniacz bose z a4b7,dołączam kawałek wiązki z wtyczką. Wzmacniacz w 100% sprawny. Cena 80 zł + kw Cena 80,00 zł Dodający pila24 Wysłano 19.05.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. pila24

    Wycieraczki.

    Znalazłem zdjęcie mechanizmu wycieraczek z a4 i jest identycznie w zasadzie. Czyli ramiona muszą być na równo w pozycji zerowej wycieraczek. Trzeba rozdzielić mechanizm od silniczka i ustawić jak należy ramiona.
  4. Gumy poduszek są bardziej miękkie przy wyższej temperaturze. Zwłaszcza jak są zamiennikami o różnej jakości
  5. pila24

    Wycieraczki.

    Ramiona mechanizmu są źle ustawione,nie wiem czy w a4 jest podobnie ale kiedyś w a3 naprawiałem mechanizm wycieraczek i źle ustawiłem pozycję początkową i efekt był jak u Ciebie. Zaraz poszukam foty jak tam się ustawiało ramiona.
  6. Jedyna różnica między ASN a BBJ to tłoki i ulepszone chłodzenie bloku w BBJ. Innych różnic nie doszukałem się.
  7. Możliwe uszkodzenie wiązek w przelotkach drzwi.
  8. Były oba w A6c5, BBJ ma 218KM. Doczytałem ze występował pod koniec produkcji c5 i na początku produkcji..... c6! Tak tak,jeździł w c6
  9. pila24

    ASN umarł

    Silniki ASN to jakiś dramat,niby osiągi w miarę fajne (w manualu) przy akceptowalny spalaniu, większość razem z quattro,jest tiptronic do wyboru i nie jesteśmy skazani na syfny multitronic. A taki duży odsetek osób ma problem z tym silnikiem , i pisanie ze poprzednik do zaniedbał,ze olej LL itp. Jakby ten silnik został skonstruowany jak należy i bez oszczędności gdzie nie trzeba to już bym dawno miał auto z takim motorem. A tak tylko czytam co się komu sp***doliło i o rozjechanych rozrządach.
  10. Kolego nie dam wiary,znajomy ma a4b8 polift 2013 bez b&o i odpalałem u niego muzę właśnie z s8 -wszystko grało pięknie i czysto. To chyba w jakichś osobnych przypadkach zachodzi albo gryzie się z b&o ta S8. Dodam że ja mam J7 2017 i odpowiednie kawałki (x-wav) grają przez Bluetooth z jakością audio.
  11. Głośniki na które wymieniłeś jaką mają impedancje? Bo wzmacniacz bose działa na 2 Ohm,przy 4 Ohm impedancji głośników będzie grało to słabiej. Schemat wyjść i polaryzacji głośników masz na nalepce na radiu. Dodam iż przewody głośnikowe z minusem mają kolor brązowy z dodatkowym paskiem kolorowym. Jak głośniki grają w przeciwfazie to mimo iż mebrany mocno pracują to nie słychać basu.
  12. Po to są kolory na przewodach by nie pomylić podłączenia,skoro wymieniłeś z bose na takie jak były w audi sound system to będą grały gorzej z pewnością. Sprawdź używając balansu i fadera czy pojedynczy głośnik gra lepiej czy gorzej niź dwa
  13. pila24

    Dziwny dźwięk

    Nie zawsze ten sposób działa-u mnie łożysko wyło jak auto jechało,a bez koła obracało się tak samo jako nowe i bez minimalnych luzów. Dopiero w warsztacie podstawili pod koło specjalne urządzenie (taki wózeczek z silnikiem elektrycznym który napędza koło) i opuścili auto by koło siadło na nim to po rozpędzeniu dopiero było słychać że łożysko wyje. A kolega by upewnić się że to łożysko niech zrobi prosty test na pustej drodze-rozpędzić się do prędkości przy której wyje i robić szybkie zwroty kierownicą,jeżeli podczas przechyłu auta jest na sekundę cisza to łożysko. Również szybki manewr na rondzie tez można wykonać jako test.
  14. pila24

    Soczewki z b8 polift

    Tak,jak nie zrobisz tej dziury to soczewka dobrze się nie osadzi w lampie i będzie problem z jej ustawieniem
  15. Myślę że gra tak samo jak u Ciebie,lutowanie przewódów nie wpływa jakość sygnału. Mam znajomych którzy od lat robią car audio i jak mają problem np. By usunąć pin z wtyczki to tną kabel i lutują do wiązki. A co do zrobienia wiązki to owszem zrobienie samemu wiązki samemu wyjdzie jakieś 50 zł max i będzie działała jak ori,po prostu wcześniej źle się do tego zabrałem. A ta wiązką używana była w cenie samego wzmacniacza,który w dodatku nie kosztował zbyt wiele. Pobawiłem się kodowaniem i teraz mam mętlik co wybrać-mocne i mniej czyste granie bez pinu bose czy czystsze brzmienia ale z delikatniejszym dołem, gdzie co prawda bas jest nadal ale tak dziwnie się rozchodzi po aucie- czuć głównie na podłodze a słychać w centralnym miejscu auta. Bez pinu słychać bas wszędzie i czuć na tapicerce,zdecydowanie mniej średnich tonów niż z pinem. Tutaj wychodzi ułomności radia bns 5.0 które posiadam,w odróżnieniu do drugiej generacji radia z plusem (concert 2+,chorus 2+ i symphony 2+) brakuje regulacji tonów średnich,poza tym wydaje mi się ze concert 2+ którego miałem wcześniej ogólnie grał lepiej.
×
×
  • Create New...