Jump to content

pila24

Pasjonat
  • Content Count

    1,583
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 3
  • 0
  • 0

Community Reputation

129

About pila24

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Koszalin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.4 V6
  • Engine code
    BDV
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

3,925 profile views
  1. A nie siedzi w środku tam płyta? Jest taka opcja iż można zablokować wyciągnięcie płyty (np. Samochód został wypożyczony).
  2. Ja mam taką właśnie opcje jak w pierwszym poscie ,kupiłem moduł bt na ali z kostkę na forum. Gra czysto i bez szumów. Ale jednak brakiem wygody jest to ze nie można zmienić utworu z kierownicy bądź radia ,dlatego bt podłączone jako zmieniarka jest wygodniejsze w użytkowaniu .
  3. A zastanawiałem się wcześniej czy da rade zrobić klona z crypto na non crypto i w drugą... to rozwialeś moje wątpliwości 🙂 kilka zegarów mam na stanie w tym jeden nie szyfrowany z 2001r,tylko zawsze brak czasu na eksperymenty z eepromami-musze się w końcu się zmobilizować
  4. Ten licznik który kupił z uszkodzonym eepromem 930J nie jest crypto,ale ten który ma obecnie w aucie 900G to już crypto... myślisz że pójdzie bez immo off? eeprom bez crypto ma sporo elementów w innych komórkach zapisane w porównaniu z crypto.
  5. pila24

    Koronawirus

    Nie chodzi tylko o gospodarki krajów ale o całkowitą likwidację ustrojów i państw narodowych. Utworzenie jednego rządu który będzie rozporządzał nami jak stadem baranów z pomocą technologii. Realizacja planu jest w toku. Poza tym mamy powtórkę z przed ponad 100 lat,epidemia hiszpanki wybuchła jako odczyn poszczepienny u żołnierzy którzy byli masowo szczepieni przez koncerny farmaceutyczne. Tym razem plan szczepień obejmuje cały świat,dodatkowo można odszukać poszlaki na powiązania rodziny Rockefellerów z tymi szczepieniami... więc planowana jest również depopulacja (według Gatesa do 500 mln ma zostać zmniejszona liczba ludności). Tutaj artykuł z przed fake pandemii koronki Grypa hiszpanka i szczepionkowe ludobójstwo « Wolne Media WOLNEMEDIA.NET
  6. Ten kolorowy 930J który ma uszkodzony eeprom to jest licznik bez crypto,Twój czerwony juz jest crypto,więc bez immo off nie obeszło by się. Tutaj wychodzą ułomności tabelki w stosunku do rocznika 2002. Bo licznik 930J wychodził w wersji bez crypto (ten Twój jest modelowy 2002 a produkcja i soft z 2001) a ten 930J który miałem wcześniej już był crypto (produkcja i model z 2002). Więc trzeba w rocznikach 2002r zwracać uwagę na to jaki soft jest w zegarach (Dxx),niestety brak o tym w jakich zakresach softu jest wersja crypto a jaka bez niego.
  7. Tak były,pytam czy nie masz takiego dołożonego bo po wsadzeniu takiego przełącznika w trybie pracy auto xenony działają w trybie poziomowania statycznego a nie dynamicznego. Trzeba przeróbkę zrobić i juz działają normalnie. Zrób odczyt z czujników i pokaż jaki masz ten czas gdzie jest opis time constant. Numeru bloku nie pamiętam ale tam są 3 bloki aktywne wiec poradzisz sobie.
  8. Zaloguj się pinem w liczniku i na kanale 21 adaptacji wpisz jako nową wartość ilość pilotów które chcesz adoptować. Wciskasz zapisz,czekasz kilka sekund i wkładasz następny pilot i włączasz nim stacyjke czekając aż immo zgaśnie. Po tym powinno być immo zaadoptowane jak wszystko pójdzie bez przeszkód.
  9. Wiesz,ja robiłem adaptacje z 50 razy albo i więcej, bo każde zrobione bixy testuje pod względem poziomowania 🙂 i silniczki mają dużo większy potencjał wychyłu niż to Ci się wydaje (dopiero po przekodowaniu sterownika na obsługę innego modelu niż a4b6 to można zaobserwować).
  10. Adaptacja immo nie poszła jak trzeba. Trzeba dopisać na kanale 21 licznika
  11. Przy kodowaniu na a4 to nawet nie 50/50 bliżej do 30/70. Wystarczy zmienić kodowanie sterownika na passata i świata tak się podniosą iż w ogóle wiązka światła nie trafia na drogę tylko wali po koronach drzew,juz się o tym przekonałem sam pod wymianie sterownika który by zakodowany na paska 😁
  12. Masz włącznik auto? Zobacz w blokach pomiarowych jaki masz czas reakcji (64 sekundy czy np. 0,06s)?
  13. Tak jak pisałem wyżej sprawdzałem na różnych autach które miały pobór bardzo niski (0,02-0,04A) w uśpieniu i z rana nie było nigdy było powyżej 12,3V. Akumulatory nowe,naładowane,sprawne ładowanie w każdym aucie(do 14,8V). Każde auto wyposażone bogato.
  14. Wysłałem Ci eeprom do tego licznika,pewnie będzie def jak go wgrasz. Możesz podesłać mi swój zrzut to zobaczę co tam namieszane
×
×
  • Create New...