Jump to content

pila24

Pasjonat
  • Content Count

    1,948
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

186

About pila24

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Koszalin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    2.4 V6
  • Engine code
    BDV
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

5,185 profile views
  1. Musi być matowa by było cokolwiek widać na wyświetlaczu w dzień oprócz refleksów. Też u siebie mam folię zamówioną na wymiar.
  2. Wyciągnij lampę i zobacz do środka,zrób zdjęcia i wrzuć tutaj.
  3. Masz lampy xenon czy xenon plus zwane też bixeonem? Te drugie mają przesłone która może drżeć z jakiegoś powodu
  4. Najlepiej to zrobić na lampie podłączonej do zasilacza,jak światło pada około 4-5 metrów od lampy to ładnie widać na ścianie jak wiązka się układa. Zaraz poszukam foto jak ma nakładać się światło drogowe na mijania. Reguluje się to podczas włączonych obu świateł dokrecając nakrętki 5,5mm pod którymi są te silikonowe podkładki. 20200124_154644.mp4
  5. Z uwagi na fakt iż czasami dochodzi do dostania się wody do obudowy (która powinna być hermetyczna) co kończy się uszkodzeniem modułu,nie stosuje obudów do tych zestawów. Montaż za schowkiem jest o wiele prostszy i chroni moduł przed zalaniem. Oczywiście mogę zrobić dłuższą wiązkę do modułu i można zamontować go w miejscu jak z fabryki po zdobyciu obudowy.
  6. To napisze Ci że mój po zakupie łykał około 0,7L oleju na 1000km. Po uszczelnieniu silnika wychodziło po 0,5L. Teraz jestem po 4 płukankach i antykoksie,bierze 0,2L na 1000km. Wiem że inny silnik i że v6 zawsze coś oleum pociągnie,ale takie odsyfianie silnika po kilkunastu latach na oleju LL dało efekty.
  7. Możesz odłączyć kostkę z sygnałami do bose (tą przy radiu),włączyć i wyłączyć radio. Jeżeli efekt znów wystąpi to szukaj problemu we wzmacniaczu.
  8. Płukanka co WYMIANĘ oleju aż silnik dojdzie do ładu. Przy takich interwałach masz syf w silniku. Teraz przy wymianie płukanka+antykoks i jakiś normalny olej np. Synpower 5w40.
  9. Fabryczny BT jest podłączony pod bezpiecznik nr 8,jego wyjęcie powinno odciąć moduł od zasilania. Dla pewności sprawdź pobór miernikiem przed wyciągnięciem i po wyciągnięciu bezpiecznika.
  10. Oparć nie ruszaj,jedynie kanapa do góry. Jak ściągasz plastiki to zaczynasz od schowka pasażera i ściągasz po kolei w stronę tylnej kanapy. One się zazębiają w ten sposób iż w tym kierunku trzeba zdemontować je by szło gładko. Miałeś wersje bez radia fabrycznego,więc roboty teraz masz.
  11. Można wykorzystać oryginalne okablowanie, ja tylko rozdzieliłem je na kostce od głośników (w oryginale był wpięty pomiędzy + lewego i - prawego głośnika przedniego ) by był podłączony osobno. Poza tym jak ktoś chce nowe grubsze przewody dać to można połączyć je z oryginalnymi przy kostce i przeciągnąć je w stronę głośniczka ciągnąc za te orignalalne (o ile nie są gdzieś zaczepione do deski jakimś klipsem).
  12. Dlatego pisałem o łomie,breszka nie złamie się jak śrubokręt
  13. Użyj jakiegoś małego łomu,wsadź między alternator a silnik i rozruszaj. Przed ponownym montażem będziesz musiał mocowanie lekko zeszlifować by wszedł na swoje miejsce.
  14. Pomogło,naprowadziłem Cię na to co masz szukać i gdzie tego szukać. Zapewne czekałeś na link itp. Na tacy wszystko podać... Ja znalazłem to w kilka sekund w necie na stronie importera car audio,użyj palców i wpisz odpowiednie kombinacje słów w Google...
×
×
  • Create New...