Jump to content

pdk

Pasjonat
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

About pdk

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    KNS/krk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,434 profile views

pdk's Achievements

3

Reputation

  1. chyba pozbyłem się tego złudnego 'niedogrzania' lub wrażenia że nie zawsze łapały jak powinny Zdemontowałem zacisk i wymieniłem tuleje prowadzące na nowe i gumki tym razem składając to na sucho, tak jak ustawa przewiduje i jest znacznie lepiej. Wcześniej zostawiłem stare tuleje, choć nie miały wżerów, to wyciągając je zauważyłem że ten plastitube ATE co tam napchałem strasznie się kleił i widocznie nie śmigało to płynnie. Teraz jest git
  2. Cześć Czy ktoś doświadczony może rzucić okiem na te foty i powiedzieć czy te tarcze i klocki dobrze się docierają? Ciągle widzę jakieś smugi i wżery, myślałem że to już powinno zniknąć, przejechane ok 1200km, tarcze zimmerman 312 klocki i Ferodo. Zaciski mają nowego gumki i tłoczki i wszystko bardzo starannie poskładane. Płyn nowy. Czy też macie takie wrażenie że set Zimmerman +ferodo potrzebuje kilka hamowań na dogrzanie żeby to hamowało tak jak ma być? Przyklad: jadę z 10 km na tempomacie nie dotykając hamulca i jak depnę to jest słabszy niż jak po mieście od świateł do świateł. Wcześniej miałem 288 tarcze i klocki ATE i nie wyczuwałem żeby jakiegoś specjalnego grzania potrzebowały.
  3. Pogadałem jeszcze ze sprzedawcą tego modułu i faktycznie problem był z zielonym przewodem, to on czyta czy jest 12v na postojówce i wyłącza funkcję CLH. Teraz wszystko śmiga. Powiedzcie mi czy z modułu o takim schemacie da się wyrezać żeby CLH też odpalał światła tył? Wiem że tak tutaj rezaliście ale mój moduł ma tylko dwa fioletowe gdzie puszcza sygnał po centralce i obydwa poszły na halogeny przód.
  4. To akurat mi nie przeszkadza bo nie podpinam się pod mijania, ten moduł też można programować przez USB więc już wyłączyłem funkcje drl. @kamil-vag sprawdzę wpinając ten zielony, mam nadzieję że to to.
  5. Cześćodgrzewam temat. Kupiłem moduł lepard, przynajmniej po instrukcjach wygląda jak dawniejszy proeltec, mam mały problem po podłączeniu. Po włączeniu postojowych (bez kluczyka w stacyjce) załączają się też światła przeciwmgielne, dokładnie te z których chcę realizować funkcje CLH. MCE u mnie to HIGH. Podpowie ktoś co skopałem w podłączeniu? wszystko opisane poniżej. Poza tą jedną rzeczą CLH chyba działa dobrze: - fioletowy #1 - przeciwmgielne PP i postojowe PT - fioletowy #2 - przeciwmgielne LP i postojowe LT - zielony - nie podłączony - czarny - do masy do karoserii - czerwony - stałe +12v po aku - pomarańczowy - +12v po stacyjce, wpiętę w czarny kabel idący do bezpiecznika "15", ładnie rozłącza CLH po przekręceniu - żółty - do czerwono-żółtego w progu Próbowałem użyć pomarańczowego z modułu lepard i wpiąć do włącznika świateł gdzie pojawia się +12v po załączeniu i żeby zadziałało tak samo jak rozłącza mi CLH po stacyjce, jednak bez efektu.
  6. Końcówka jest RTS zresztą jak cała reszta. Dzięki wszystkim za rady, najważniejsze że wiem że nie jest to niebezpieczne, ale tak czy inaczej wrócę do tego gościa i zobaczymy co powie. Wiem stare Lema dochodziły na maksa do góry.
  7. Witam Jestem świeżo po wymianie kompletu zawieszenia, robiłem to u mechanika, dzisiaj zwróciły moją uwagę końcówki drążków a właściwie ich spasowanie. Po lewej doszedł ładnie do zwrotnicy, po prawej jakby nie był dosuniety, wszystko widać na foto. Czy jest się czym przejmować czy popuścić śruby i poprawić? To w końcu końcówka drążka i wolałbym spać spokojnie.
  8. Dzięki @kamil-vag! Powiedz mi, a ta trytytka jakie ma zadanie?
  9. Cześć Powiedzcie czy mam już szukać nowego węża? Wymieniłem zielone uszczelnienie bo było trochę oleju dookoła ale mysle ze to właśnie przez ten luz. Video_20200429043940712_by_VideoMaker.mp4
  10. Witam Pomoc poszukiwana Czy ma ktoś może jakiś bardziej wypasiony interfejs niż mój słynny niebieski kabelek i pomógłby mi ustawić bixy w b6? Przerobiłem już wszystkie procedury z neta i doszedłem do wniosku że może kabel i program mnie nie puszcza.
  11. @JarekST202 i jak znalazłeś powód tego obcierania? mam dokładnie to samo w B6 i tez zauważyłem przypadkiem zakładając osłonę pod silnik, dodam ze geometria u mnie jest OK.
  12. Witam, Sytuacja wygląda jak na foto, byłem w trasie, wyjeżdżam że stacji włączam klime tylko pukneło pod maską i zero chłodzenia. Na osłonie silnika znalazłem zabierak. W takiej sytuacji czeka mnie wymiana sprezarki czy jest jakaś szansa to ratować? edit: czy jesli sprezarka zatarta to co polecacie, nowy zamiennik, regnenerowana czy uzywke? jest mozliwe zeby tak doplukac uklad zeby nowa sprezarka nie poszla sie j***?
  13. witam Panowie, czy ktos z Nysy i okolic znalazlby czas ogladnac dla mnie B6? Oczywiscie $$$ przewidziane
×
×
  • Create New...