pdk

Pasjonat
  • Zawartość

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O pdk

    Informacje

    • Imię
      Piotrek
    • Lokalizacja
      KNS/krk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    493 wyświetleń profilu
    1. Kosztorys mam juz na mailu, szkoda zostala wyceniona na 2100 zl brutto w tym naprawa blotnika, lakierowanie drzwi-blotnik-zderzak plus listwa drzwi PP. Nie potrafie wszystkiego rozszyfrowac z tego kosztorysu ale z tego co widze to wszystko co pokazalem zostalo zawarte, wydaje sie byc ok. Ostatnie pytanie, Warta wyplaci wycene brutto czy netto? poinformowalem ich zglaszajac szkode ze jestem osoba prywatna i nie mam mozliwosci odliczenia VAT wiec rozumiem ze brutto?
    2. czesc! Poleci ktos jakiegos sprawdzonego lakiernika w KRK? tylny blotnik mam do roboty bo koles mial za malo miejsca na parkingu ale uparl sie ze wjedzie
    3. tak zglosilem na drugi dzien, ale szanowna Warta odezwala sie dopiero wczoraj i rzeczoznawca ma byc jutro, zobaczymy co wyceni
    4. @hak64 dziekuje za szczegolowa odpowiedz. W takim razie zglaszam dzisiaj do Warty i czekam na rzeczoznawce. Zobaczymy jak to oszacuja
    5. Witam No i zdarzyło się, wychodze rano z bloku a tam przetarty tylny błotnik. Sprawca jest, oświadczenie spisane jest i teraz zastanawiam sie jak to najlepiej zgłosić? Czy uproszczona likwidacje czy zadzwonic do nich zgłosić i żądać rzeczoznawcy? Sprawca ubezp w warcie. Pytam bo raz juz dałem du** likwidujac szkode jak gosc wjechal mi w tył (popekany zderzak), jako żółtodziób zgodziłem sie na kwote 5 stowek i ledwo za tyle znalazłem używany zderzak w kolorze i sam zakładałem. Nie chce powtarzać tej zabawy. Foty nizej. Dzięki za porady!
    6. pdk

      O taki
    7. Zobacz ofertę Kupię uchwyt na kubek do b5 Czesc, Szukam sprawnego uchwytu na kubek. Ma ktoś? Dodający pdk Wysłano 30.09.2018 Kategoria Audi A4 B5
    8. Czesc, Szukam sprawnego uchwytu na kubek. Ma ktoś?
    9. pdk

      to jak nie zapomnisz to podrzuc numer zestawu, ja wezme sie za to dopiero po weekendzie czemu zacznie kopcic? mozesz napisac wiecej bo nie wiem o co chodzi
    10. pdk

      dzieki za odpowiedz, mimo wszystko wezme chyba ten zestaw z linku, tam jest i uszczelka od strony goracej i uszczelka splywu plus nakretki, jesli jakas zmasakruje to sie przyda. EGR jeszcze na miejscu i chyba go zostawie tylko wyczyszcze, a kolektor... jak odkrece to wyczyszcze jak juz wszystko zloze to strzykawka oleju w turbo i wystarczy poki pompa poda cisnienie oleju czy lepiej pokrecic rozrusznikiem np. wypinajac wtyczke przy pompie wtryskowej zeby nie zapalił?
    11. czesc zabieram sie za wyczyszczenie geometrii turbo w moim AFN i chcialbym sie upewnic ze kupie dobre uszczelki. 1. Czy moze ktos potwierdzic ze te ponizej beda OK? znalazlem dwa rodzaje na intercars nie wiem czy sie roznia poza cena? https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3121352016321-el703990-zestaw-montazowy-turbosprezarki.html https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3121352016311-el703980-zestaw-montazowy-turbosprezarki.html 2. czy przewod zasilania olejem do turbo jest latwo dostepny? moze warto go kupic na zapas gdybym go ukrecil przy odkrecaniu? dzieki!
    12. pdk

      Moze turbina ma luzy i wali olejem w dolot albo po stronie goracej gdzie sie spala i dymi. Odkrec waz gumowy od turbo i sprawdz czy jest olej w muszli.
    13. pdk

      jak wyjmiesz slupki/sloneczka/lampki to nadal powinna sie trzymac na tych uszczelkach pokrytych materialem, jesli je odegniesz to opadnie.
    14. pdk

      czyscilem sam pierwszy raz z tutorialem w rece staralem sie wygladzic ile moglem i jak skladalem to ciegno gruszki ladnie chodzilo ale moze faktycznie gdzies niedoczyscilem... jak mowisz ze nie ma tragedii w logach to pojezdze, sprobuje to przegonic, jak bedzie to samo lub gorzej to wyjme jeszcze raz...
    15. pdk

      pomyłka...zły dział... prosze o przeniesienie do Diagnostyka.