Skocz do zawartości

mugolina

Pasjonat
  • Postów

    296
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mugolina

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1152 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mugolina

0

Reputacja

  1. jak napisałem prawie co kupiłem b8. Zaraz zmienię.
  2. Witam. Kupiłem niedawno a4 b8 2.0tdi cglc 177 km. Przejechałem autem jakieś +-3 tyś km w tym trasa bez przerwy 1000km. Zero problemów z szarpaniem itd. Pojechałem do Polski na weekdn i skusilem się na program. Po wgraniu programu auto szarpie. Szarpanie występuje tylko i wyłącznie na 1 biegu i rozgrzanym aucie (po przejechaniu jakiś 30km) Od czego zacząć ? Nie wiem czy tu nie wina programu bo wykres tej firmy to coś śmiesznego A na drugi dzień jechałem już do Niemiec i nie było czasu na korekty itd.. Po powrocie za miesiąc zaczne od shamownia auta na normalnej hamowni i zobaczymy co wyjdzie. Bo tu wynik 480 nm o 40 nm na pewno zawyżony.
  3. mugolina

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Bo ta osoba sprawdzona robi tylko 1.8t A że byłem zadowolony w poprzednich autach z programu to tutaj też chciałem zrobić ale niestety u innej osoby. Tzn ja nie twierdzę że to ich wina ale.. Pewny nie jestem ich programu choćby po tym jak patrzę na wykres. seria im wyszła 420 nm co ludzie mają tyle po programie I jak oni na podstawie takich wyników mogli robić program ? Przed programem wracałem dzień wcześniej z Niemiec 900 km i również w korkach i auto nie szarpnelo ani razu. Po odebraniu auta pierwsze puszczenie sprzęgła i od razu było już szarpanie :/ Szarpie auto tylko na ciepłym silniki muszę przejechac jakieś 25 km i już się zaczyna. przebieg auta to 197 tyś. jeden właściciel w Niemczech (sam kupowałem bo tu mieszkam) jeździł nim gosciu który ma 73 lata więc wątpię żeby katowal sprzęgło. Tutaj jedynie przebieg może robić swoje bo już trochę jest Ale dziwne że przed programem auto chodziło elegancko. Ja się liczę z tym że sprzęgło moglo się poddać ale będę miał spokojniejsze głowę jak będę wiedział że wkładam 4 k w sprzęgło z winy tego że stare A nie że ktoś do tego się przyczynił przez zły program Za miesiąc będę w Pl to chce jechać na hamownie "normalna" i sprawdzić realną moc. Teraz jedynie mógłbym zrobić logi ale pierwsyz raz mam diesla i nie wiem jak tu je zrobić :/
  4. mugolina

    2.0 TDI CGLC chip

    mam tylko że pierwszy raz mam diesla zawsze było 1.8t i nie wiem jak tu zrobić :/ A logi już by coś pokazały co tam siedzi. Nie uśmiecha mi się teraz 4 koła ładować w auto. Tzn po prostu chciałbym mieć spokojną głowę i wiedzieć czy lipa program czy stare sprzęgło już
  5. mugolina

    2.0 TDI CGLC chip

    Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a4 b8 2.0tdi cglc. Byłem ostatnio w Pl na zmianie rozrządu i przy okazji skusilem się na program i niestety po odebraniu auta podczas ruszania samochód szarpie jak się zagrzeje :/ Na drugi dzień już musiałem jechać do Niemiec więc nie było czasu na korektę mapy itd. Co może być przyczyną że sprzęgło szarpie przy ruszaniu ? zbyt duży moment ? czy jeszcze jakieś inne parametry mogą mieć wpływ na szarpanie ? Droga do Polski na ori mapie i zero problemów a po wgraniu programu od razu pojawił się problem. Sprzęgło się nie slizga itd tylko szarpie jak ruszam z 1 biegu. Gosiciu na szybko wgral mi słabsza mapę żeby bezpieczniej jechać do Niemiec ale nadal to samo.. Nie wiem czy oni "dali d*py" czy po prostu sprzęgło już było słabe. Wstawię wykres z hamowni ale.. Szkoda gadać o tym wykresie. Jak oni na podstawie takich pomiarów w ogóle mogli zrobić program ? Jak seria nie wiem jakim cudem wyszła 420 nm Czyli jest zawyżony wynik o jakieś 40 nm. wiec po programie jak ma niby 483 nm to chyba mogę przyjąć że więcej niż 440 nm tam nie ma ? A tyle sprzęgło w cglc powinno dac radę co nie ? Po programie samym ile wychodzi średnio nm ? czy to zależy od tunera ile ustawi ? czy załóżmy zalezy od auta ile wyjdzie tyle jest ? za miesiąc jadę do Pl to pojadę do gościa żeby wgral mi ta mapę pierwsza i pojadę do znajomego na hamownie żeby zrobił porządny pomiar. Jak wyjdzie że moment jest do +-450 nm to mogę się czepiać programu czy raczej nie ? Bo nie uśmiecha mi się wywalić teraz 4 tyś na sprzęgło.
  6. mugolina

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Witam. Od niedawna jestem posiadaczem b8 2.0 tdi cglc i jak w każdym aucie robiony był program. Niestety tym razem u innej osoby i po odebraniu auto szarpie przy ruszaniu jak się zagrzeje :/ Co to może być ? wstawię wykres z hamowni ale to coś śmiesznego co tam wyszło.. Pewnie pada sprzęgło ale teraz pytanie czy przez lipny program czy wiek auta. idzie jakoś to sprawdzić ?
  7. mugolina

    CGLC max moment

    Manual zrobili mi 466 nm i sprzęgło się odezwalo. Nie wiem czy trochę nie przesadzili :/
  8. mugolina

    CGLC max moment

    Witam. Jaki maksymalny moment wytrzyma dwumasa/sprzęgło w cglc ? Szukam i szukam i widzę że średnio ludzie robią do 450 nm ale są też wyniki które podchodzą pod 500 nm. U mnie niby wyszło 466nm i nie wiem czy to nie za dużo.
  9. Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z drganiem kierownicy przy prędkościach od 100 do 130km/h przy innych prędkościach jest ok. Patrzyłem tak na szybko na kanale i co mi się rzuciło w oczy to wylana lewa poduszka silnika. Zmienialem już koła i dalej to samo. Co waszym zdaniem jeszcze można sprawdzić ? Bo szkoda mi kasy wywalac w błoto..
  10. Witam, jestem po zmianie turbo bo stara późno wstawała. Log bez n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_p2kdL0.html Log z n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_DrYt14M.html Trochę przeladowuje ? Skrócić ciegno wg ? A to logi na starej Bez n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_61BW8on.html Z n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_pq35eY.html
  11. mugolina

    Gazownik brc

    Witam. Poleci ktoś kogoś dobrego do ustawienia instalacji brc ? Sieradz, Łódź, Wrocław
  12. mugolina

    Regulacja wg 1.8t

    Podpowie ktoś kto ustawial ?
  13. mugolina

    Regulacja wg 1.8t

    Słyszałem że niektórzy próbują ustawić sprężarka tzn pompuja 0.3 bara i patrzą czy się otwiera
  14. mugolina

    Regulacja wg 1.8t

    No ja mam zrobiony program na 1 bar Czy w każdym aucie będzie długość ciegna jednakowa ? W sumie jak za mocno podkrece to n75 i tak więcej nie pozwoli napompować co nie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...