
wikers
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wikers

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Skierniewice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
293 wyświetleń profilu
-
Auto wróciło z Diagtronika. Tak na szybko podpiąłem Vag-a kąt 0,0 : -0,6. Pompke słychać. Filtr i zaworek wymieniłem jeszcze przed wstawieniem do mechaników.
-
aku jest dobry, rozrusznik też, silnik po rozgrzaniu, wyłączeniu i natychmiastowej próbie pali od kopa tak samo jak na zimnym. Ale po chwili postoju po rozgrzaniu już go trzeba dłuższy czas kręcić. Czasami dopiero za drugim razem odpala.
-
Może i bym sprawdził ale autko pojechało do mechanika i stoi już tydzień. A wczoraj jak dzwoniłem to panowie też nie mają pomysłu co to może być.
-
Na vag-u zero błędów. Przy zdjętej wtyczce z czujnika temperatury to samo.
-
Witam. Moje auto dopadła bolączka. Po rozgrzaniu (krótka czy długa trasa) podczas stygnięcia (5 i powyżej min.) musi sporo zakręcić żeby odpalić. Zaraz po zgaszeniu i próbie odpalenia, odpala tak samo jak po dłuższym postoju (silnik zimny) od kopa. Już nie wiem co z nim nie tak. Auto stoi już tydzień u mechaników i też nie mogą dojść co jest grane. Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem, może już ktoś przerabiał taki temat.
-
Mi też tamtędy wywalało. Po wymianie mam spokój.
-
Kup wahlera i będzie po problemie.Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml. Akurat nie mam problemu z ubytkiem oleju bo na 10 k ubywa go może nie całe 100ml od wymiany do wymiany. Wycieki które wydostają się przez egr to opary spalin które najprawdopodobniej wpadają tam z odmy Napisz jeszcze którędy wyrzuca Ci ten olej z egr-u. A przy zużyciu setki na 10 koła to jest nic.
-
Kup wahlera i będzie po problemie. Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml.
-
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
wikers odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
To na ori używce nie latałeś??? A dlaczego nie polecasz? Można wiedzieć co się dzieje z ruvillem u Ciebie. -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
wikers odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
No ok. z tą używką tylko ile ona pochodzi? lukaszooo ile już przejechałeś na ori używce???? -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
wikers odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
Co do ceny to powiedzieli mi po moich zniżkach 2200.Kolega z forum sprawdzał u siebie i jemu cenę zapodali 2215 PLN. A co do używki to też podchodzę sceptycznie. Nie chcę wycierać tyłka szkłem żeby za chwilę nie robić kapitalki silnika. A co do mechaników: to panowie z Diagtronika z Janek polecili mi Ruvilla i oni montują takie i nic się z nimi nie dzieje, poza tym mechanicy z którymi rozmawiałem wszyscy jednakowo stwierdzili że lepiej zamiennik niż używka. Więc sam już nie wiem czy sypnąć grosza i wstawić ori czy zamiennik. Po za tym ASO liczy sobie za panewki 35 pln za sztukę. -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
wikers odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
Tak, wiem. siedzę i czytam i czytam... do tego dzisiejsza rozmowa z ASO i cena samego wałka 2600 bez zniżek to trochę powala... -
Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD
wikers odpowiedział(a) na majster151 temat w 1.9TDI
Witam. Czeka mnie wymiana wałka w aucie mojej żony. Dwóch mechaników poleciło wałek ruvilla, ale mam mieszane uczucia. Co koledzy powiedzą na taki zestaw: http://www.rozrzad.pl/pl/p/Walek-rozrzadu-popychacze-panewki-Audi-A4-1.9-TDI-AVB-AWX-AVF-50006304/9183 -
raczej bym powiedział, że to jest biały kolor pomiary podciśnienia : EGR BS 003 zamknięty -0,08, otwarty -0,55 klapa gasząca: -0,8 silnik przy pierwszej próbie zatelepał i nie zgasł, przy drugiej -0,8 zgasł przy drugim podejściu gasł za każdym razem przy podciśnieniu -0,8
-
pracuje dalej tylko że przydławiony nawet przez kilka sekund. Czekam na auto.Będzie po 22 jak żona wróci idę działać. Co do turbiny to myślałem nad regeneracją, bo o tym kopceniu rozmawiałem z człowiekiem z Diagtronika i stwierdził że ciśnienie może dawać dobre ale też może rzucać olej na cylindry. Dzięki i pozdrawiam.