
r1grzegorz
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O r1grzegorz

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Skoczów/B-B
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Niestety stało się coś innego. Rozrząd się rozjechał... Do wymiany cały lewy blok lub silnik...
-
A Czy ktoś jest w stanie powiedzieć który to czujnik bo bodajże są 4. Jeden już wymieniłem chyba z 3 lata temu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Witam, dziś wracając do domu auto zgasło mi w branie. niestety nie da się go już odpalić. Podłączyłem sie pod komputer i wyskoczył mi taki błąd: 16750 Camshaft Position Sensor B Bank 1 (G300): Implausible Signal P0366 - 004 - No Signal/Comumunication Rozumiem że ten czujnik umarł? Czy przez ten czujnik auto nie odpala? Gdzie on się znajduje? Z góry dzięki za pomoc.
-
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Temat rozwiązany, wszystko wróciło do normy. Wymieniony czujnik G62. Zakupiony w serwisie. Dla zainteresowanych aktualna cena 109zl. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Wracając do mojego tematu. rano przychodze do samochodu(zimny silnik) podłączam vaga, próbuje odczytać temperatury z G62/G2. z czujnika G2 pokazuje -20stopni, natomiast z czujnika G62 wogóle nie ma odczytu. sprawdzam błędy i pojawił się oto taki błąd: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded Po przekręceniu stacyjki, bez zapalania silnika włącza się od razu wentylator, po skasowaniu tego błędu o czujniku G62 on się od razu wyłączył. Mam rozumieć że ten czujnik padł? Lecę po nowy -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Nie ma żadnego błędu. Zacznę od wymiany termostatu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Teraz na postoju przed domem wentylator w ogóle się nie włączył. próbowałem grzać silnik zagrzał się tylko do 70-75 stopni bez włączonego wentylatora. podłączyłem komputer i tu jest problem. odczyt z czujnika G2: z licznika pokazuje 70 stopni, na vagu takze 70. Odczyt z czujnika G62 - brak, nie pokazuje żadnej wartości. Nie da się odczytać ani vagiem ani vcds Myślę że i czujnik i termostat do wymiany? -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Niestety tak. Jaka by nie była temperatura to on idzie cały czas. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Wentylator włącza się już jak tylko przekrece kluczyk na zimnym silniku bez zapalania silnika Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka -
Nie sposób dogrzać silnik - wskazówka max na 70 stopni
r1grzegorz odpowiedział(a) na Kamil457 temat w Audi A4 B6/B7
Hej. Mam pytanie. Czy to jest normalne że po samym przekreceniu kluczyka(bez zapalania) załącza mi się wentylator na zimnym silniku? Od 2 dni nie mogę dogrzac samochodu. 75 stopni na odcinku 30km. W postoju dojdzie do 80 i nic więcej. Podejrzewam że jeszcze termostat padł -
Po skasowaniu błędów wszystkie znikły. Samochód raz odpala a raz nie. Czy powodem tego może być czujnik położenia wału korbowego?
-
Witam, od kilku dni świeci mi CHECK, nie miałem czasu żeby się podłączyć. Dziś mam problem żeby zapalić silnik, raz odpali a raz nie. Wyskoczyła mi taka litania błędów: 16815 Nie znany kod błędu zbyt mała oporność 17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17638 Obwód wtryskiwacza cylindra 6 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17633 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17635 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17636 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17637 Obwód wtryskiwacza cylindra 5 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17634 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17923 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17529 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17548 Podgrzewana sonda lambda strona 2 - podgrzewacz nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Od czego zacząć, bo nie mam pojęcia gdzie zacząć ręce wkładać Moi mechanicy są w stanie dopiero w przyszłym tyg cos zadziałać, a mnie nie będzie w przyszłym tyg, lipa...
-
Nikt się nie orientuje gdzie dostanę kupić taki silniczek lampy?
-
To w końcu oba się regulują czy tylko jedno? Nie masz błędów na komputerze? Sprawdź czy obie po włączeniu auta jadą w górę i w dół. Może masz tylko problem w postaci regulacji ręcznej tzn. że musisz sobie ręcznie wyregulować, a potem autopoziom będzie już ok. Po włączeniu świateł ustawia się tylko lewa lampa. Natomiast prawa cały czas świeci w góre, nawet po włączeniu świateł prawa się nie ustawia. Na komputerze nie mam żadnych błędów
-
A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić? Wygląda on tak: