Skocz do zawartości

r1grzegorz

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O r1grzegorz

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Skoczów/B-B

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia r1grzegorz

0

Reputacja

  1. Niestety stało się coś innego. Rozrząd się rozjechał... Do wymiany cały lewy blok lub silnik...
  2. A Czy ktoś jest w stanie powiedzieć który to czujnik bo bodajże są 4. Jeden już wymieniłem chyba z 3 lata temu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. r1grzegorz

    Nie odpala, błąd 16750

    Witam, dziś wracając do domu auto zgasło mi w branie. niestety nie da się go już odpalić. Podłączyłem sie pod komputer i wyskoczył mi taki błąd: 16750 Camshaft Position Sensor B Bank 1 (G300): Implausible Signal P0366 - 004 - No Signal/Comumunication Rozumiem że ten czujnik umarł? Czy przez ten czujnik auto nie odpala? Gdzie on się znajduje? Z góry dzięki za pomoc.
  4. Temat rozwiązany, wszystko wróciło do normy. Wymieniony czujnik G62. Zakupiony w serwisie. Dla zainteresowanych aktualna cena 109zl. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. Wracając do mojego tematu. rano przychodze do samochodu(zimny silnik) podłączam vaga, próbuje odczytać temperatury z G62/G2. z czujnika G2 pokazuje -20stopni, natomiast z czujnika G62 wogóle nie ma odczytu. sprawdzam błędy i pojawił się oto taki błąd: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded Po przekręceniu stacyjki, bez zapalania silnika włącza się od razu wentylator, po skasowaniu tego błędu o czujniku G62 on się od razu wyłączył. Mam rozumieć że ten czujnik padł? Lecę po nowy
  6. Nie ma żadnego błędu. Zacznę od wymiany termostatu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. Teraz na postoju przed domem wentylator w ogóle się nie włączył. próbowałem grzać silnik zagrzał się tylko do 70-75 stopni bez włączonego wentylatora. podłączyłem komputer i tu jest problem. odczyt z czujnika G2: z licznika pokazuje 70 stopni, na vagu takze 70. Odczyt z czujnika G62 - brak, nie pokazuje żadnej wartości. Nie da się odczytać ani vagiem ani vcds Myślę że i czujnik i termostat do wymiany?
  8. Niestety tak. Jaka by nie była temperatura to on idzie cały czas. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Wentylator włącza się już jak tylko przekrece kluczyk na zimnym silniku bez zapalania silnika Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. Hej. Mam pytanie. Czy to jest normalne że po samym przekreceniu kluczyka(bez zapalania) załącza mi się wentylator na zimnym silniku? Od 2 dni nie mogę dogrzac samochodu. 75 stopni na odcinku 30km. W postoju dojdzie do 80 i nic więcej. Podejrzewam że jeszcze termostat padł
  11. Po skasowaniu błędów wszystkie znikły. Samochód raz odpala a raz nie. Czy powodem tego może być czujnik położenia wału korbowego?
  12. Witam, od kilku dni świeci mi CHECK, nie miałem czasu żeby się podłączyć. Dziś mam problem żeby zapalić silnik, raz odpali a raz nie. Wyskoczyła mi taka litania błędów: 16815 Nie znany kod błędu zbyt mała oporność 17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17638 Obwód wtryskiwacza cylindra 6 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17633 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17635 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17636 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17637 Obwód wtryskiwacza cylindra 5 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17634 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17923 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17529 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 17548 Podgrzewana sonda lambda strona 2 - podgrzewacz nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Od czego zacząć, bo nie mam pojęcia gdzie zacząć ręce wkładać Moi mechanicy są w stanie dopiero w przyszłym tyg cos zadziałać, a mnie nie będzie w przyszłym tyg, lipa...
  13. Nikt się nie orientuje gdzie dostanę kupić taki silniczek lampy?
  14. To w końcu oba się regulują czy tylko jedno? Nie masz błędów na komputerze? Sprawdź czy obie po włączeniu auta jadą w górę i w dół. Może masz tylko problem w postaci regulacji ręcznej tzn. że musisz sobie ręcznie wyregulować, a potem autopoziom będzie już ok. Po włączeniu świateł ustawia się tylko lewa lampa. Natomiast prawa cały czas świeci w góre, nawet po włączeniu świateł prawa się nie ustawia. Na komputerze nie mam żadnych błędów
  15. A ja mam pytanie. Prawa lampa mi się nie samo poziomuje. lewa się ustawia zaraz po włączeniu świateł, natomiast prawa świeci bardzo w górę. Padł prawdopodobnie silniczek regulacji w lampie. Gdzie go dostanę kupić? Wygląda on tak:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...