r1grzegorz 0 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, od kilku dni świeci mi CHECK, nie miałem czasu żeby się podłączyć. Dziś mam problem żeby zapalić silnik, raz odpali a raz nie. Wyskoczyła mi taka litania błędów: 16815 Nie znany kod błędu zbyt mała oporność17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY17638 Obwód wtryskiwacza cylindra 6 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17633 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17635 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17636 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17637 Obwód wtryskiwacza cylindra 5 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17634 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17923 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17529 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zwarcie na masę nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia17548 Podgrzewana sonda lambda strona 2 - podgrzewacz nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Od czego zacząć, bo nie mam pojęcia gdzie zacząć ręce wkładać Moi mechanicy są w stanie dopiero w przyszłym tyg cos zadziałać, a mnie nie będzie w przyszłym tyg, lipa... Edytowane 13 Stycznia 2016 przez r1grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 jak nie masz zbytnio pojecia to nie ruszaj tej enigmy mysle ze masz problem z okablowaniem gdzies jest zwara zapewne tyle odemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r1grzegorz 0 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Po skasowaniu błędów wszystkie znikły. Samochód raz odpala a raz nie. Czy powodem tego może być czujnik położenia wału korbowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) masz pojecie troche o mechanice ze pytasz czy jak? jesli nie radze znalesc na tym forum ogarnietego mechanika jest specjalnie zalozony post z polecanymi mechanikami z naszych okolic klikasz miejscowosc najblizej siebie umawiasz sie i wiesz na czym stoisz. nie masz juz zadnych bledów? od tamtej pory a samochód dalej zachowuje sie tak jak z błędami? Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Kruk_89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się