Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zapaleniem, dużo blędów


r1grzegorz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku dni świeci mi CHECK, nie miałem czasu żeby się podłączyć. Dziś mam problem żeby zapalić silnik, raz odpali a raz nie.

Wyskoczyła mi taka litania błędów:

16815 Nie znany kod błędu
zbyt mała oporność
17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masę
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17538 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa
zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
17638 Obwód wtryskiwacza cylindra 6 - zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17633 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17635 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17636 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17637 Obwód wtryskiwacza cylindra 5 - zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17634 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 - zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17923 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 zwarcie do masy
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17529 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 2 - zwarcie na masę
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
17548 Podgrzewana sonda lambda strona 2 - podgrzewacz
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia

Od czego zacząć, bo nie mam pojęcia gdzie zacząć ręce wkładać

Moi mechanicy są w stanie dopiero w przyszłym tyg cos zadziałać, a mnie nie będzie w przyszłym tyg, lipa...

Edytowane przez r1grzegorz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz zbytnio pojecia to nie ruszaj tej enigmy mysle ze masz problem z okablowaniem gdzies jest zwara zapewne tyle odemnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po skasowaniu błędów wszystkie znikły. Samochód raz odpala a raz nie. Czy powodem tego może być czujnik położenia wału korbowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz pojecie troche o mechanice ze pytasz czy jak? jesli nie radze znalesc na tym forum ogarnietego mechanika jest specjalnie zalozony post z polecanymi mechanikami z naszych okolic klikasz miejscowosc najblizej siebie umawiasz sie i wiesz na czym stoisz.

nie masz juz zadnych bledów? od tamtej pory a samochód dalej zachowuje sie tak jak z błędami?

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...