Skocz do zawartości

Deniro

Pasjonat
  • Postów

    401
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

6 obserwujących

O Deniro

Informacje

  • Imię
    Edgar
  • Miasto
    POLSKA

Auto

  • Model
    A7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CRCA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poza montażem i kodowaniami wymaga jest również aktywacja kodów FEC
  2. za 2 dni czekają cię kolejne niespodzianki
  3. Spotkałem się z takimi sytuacjami ale nie w każdych , często zależy od roczniku modelu auta i ich sterowników 2019 rok nie będzie 1;1 co 2022 czy 2023 najniebzpieczniej jest aktualizować starsze roczniki 2019-2021 , te 2022-2023 mogą nie sprawiać problemów
  4. zaobserwuj czy randomowo nie znikają licencje na telefon/nawigacja/smartphone interface po kilku dniach , czy nie znikneła ikona LTE transmisji danych , czy nie pojawiły się blędy od modułu SOS w diagnostyce
  5. tak podobno 6zl to kosztuje nie wiem ile w tym prawdy
  6. mowie ogolnie przyszlosciowo
  7. Jak sie zepsuje MMI nie uznają gwarancji bo nie byłeś na akcji
  8. Dzisiaj rozbiore stary oryginalny moduł z USA ale chyba już jakiś znajomy kiedyś to sprwadzał i nie było ale potwierdze. Tak jak pisałem do roku MY20 są modułu 4K1 "Uniwersalne" od roku MY20 są moduły 4KE które już są dzielone na regiony NAR/CN/US podejrzewam że ztąd jest problem. konfigurajca online użytkownika na modułe Europejski w samochodzie z USA jet niemożliwa ze względu na to że nie pojawia się wogóle zakłądka do wpisania loginu jedynie można dodać użytkownika lokalnego , na oryginalnym modułe USA który miał sieć 2g była taka zakładka ale nie miałem wtedy konta i autoryzacji myaudi Wniosek jest taki że Europejski moduł w jakiś sposób nie dogaduje się z amerykańskim autem podejrzewam że EU moduły są jednak jakoś powiązane z europejskim VIN i dlatego to nie działa ( brak autoryzacji po stronie backandu) więc jedyne co mi pozostało to sprwadzić czy połączenie 2G jest wystarczające do obsługi lub czy moduł 4KE ma możliwość dodania nano sim aby obsłużył LTE i połączył się odpowiednim serwerem Wg mnie europejskie moduły łącza się z europejskimi serwerami/bazami danych i VINU niema w bazie dlatego niema zakłądki Myaudi. Oczywiście inaczej ma się sprawa w twoim wypadku i modułu 4K1. gdzie moduł jest uniwersalny i wystarczy dla niego połączenie z główna siecia. jak widzisz w module 4KE to nie wystarczy. w blokach pomiarowych w vcds jest brak autoryzacji/połączenie odrzucone. chyba żę sam moduł jest odrzucony z jakiegoś powodu nie wiem kasacja samochodu czy inne przyczyny
  9. może były naciski i sie polityka zmieniła zobaczymy co w temacie MIB3 idzie zrobić
  10. Dokładnie tak z politycznego wzlędu niema szans tego uruchomić ale to wszystko jest kwestią tylko woli człowieka który tam pracuje aby wykonać kilka kliknięć , do modelu MY20 procedury i sprzęty są inne od MY20 jest zupełnie inna platforma , inny serwer pomimo wymiany modułu na europejski i utworzenia głównego użytkownika Myaudi system nie pozwala na zalogowanie poniewaz wogóle nie przesyła zakładki do zalogowania niema gdzie wpisać loginu i hasła dla myaudi , najprawdopodobniej dlatego ze moduły 4KE są już dzielone na regiony NAR/EU/CHINY gdzie moduły 4K1 były "uniwersalne" reasumując dla aut z rocznika 20+ niema takiej możliwości na ten moment można byłoby jeszcze "zajrzeć" do modułu USA czy można w nim coś zmajstrować aby uzyskać połączenie , wymiana na eurpejski uniemożliwa to niestety możliwe że moduł uzyskuje prawidłowe polączenie ale z racji tego że vinu niema w bazie nie ma możliwości autoryzacji
  11. Ok żeby nie wprowadać ludzi w błąd w modelach do 2020 wygląda na to że można to w taki sposób uruhcomić jak kolega wyżej opisał niestety w modelach po 2020 roku taka funkcjonalność jest nie możliwa nawet po wymianie modułu na EU + dopisanie na amerykańskich serwerach głównego użytkownika ponieważ europejski moduł przesyła VIN którego niema w bazie zatem można jedynie spróbować z modułem USA po sieci 2G lub sprwadzić czy ten moduł ma możliwość wymiany dołożenia polskiej karty SIM wtedy mając połaczenie mógłby się połączyć z sieciąVerison Moduły do 2020 roku to 4K1 produkcji LEAR , moduły po 2020 roku to Harman 4KE i widocznie ten patent już tu nie działa
  12. Niestety wychodzi na to ze tylko w autach do MY20 w nowszych juz niestety ten modul nie komunikuje sie prawidlowo
  13. Dobrze ze sie udalo swego czasu nie chcieli dopisywac uzytkownika glownego widocznie jakies naciski byly i zmienili polityke zatem oficjalnie po wymianie modułu na Europejski ( lub w modułach gdzie jest to możliwe wymiana karty) i dodaniu uzytkownika głównego w amerykańskim działe Audi connect pozwala na działanie aplikacji
  14. Nigdy nie będzie to prawidlowo działąć i ty jesteś świetnym tego przykładem
  15. większej bzdury nie słyszałem w audi są porty 8W0035736/4M0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...