Skocz do zawartości

Rub!k1993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rub!k1993

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rub!k1993

0

Reputacja

  1. Ok. Sorki moja pomyłka, ale to nie rozwiązuje moich problemów, mianowicie mam moduł DRL + CLH w jednym. Pod uruchomienie CLH idzie impuls z żarówki kierunkowskazu, a chciałbym wyłączać sobie sam CLH i jak to teraz podłaczyć przez włącznik CLH? Konkretnie chodzi o to że poszukuję miejsca gdzie minus będzie występował po stacyjce
  2. Witam. Poszukuję schematu pinów w przełączniku regulacji świateł z włącznikiem CLH. Obecnie mam podpięty zewnętrzny moduł CLH i chciałem podłączyć go przez oryginalny wyłącznik, ale nie znam schematu położenia danych pinów odpowiadających za przepływ prądu. Pomoże ktoś? Pozdrawiam
  3. Rub!k1993

    Co to za felga?

    Dzięki za informacje, tylko wolałbym 18" z racji rozsądku, ponieważ autem jeżdżę na codzień.
  4. Rub!k1993

    Co to za felga?

    Pytanie, czy ktoś się orientuje gdzie mogę dostać takie nie chińskie fele 18 5x112 http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-a4-b6-2-4-170-ps-manual-18-zoll-igla-top-stan-ID6y8Nn9.html
  5. Witam! Proszę o wycenę kompletnego zawieszenia z przodu A4 B6 (WAUZZZ8E72A302980)
  6. Te opary wywala przez 2 otworki pod grzybkiem egr
  7. Moduł kupiłem na allegro dokładnie taki: http://allegro.pl/modul-drl-swiatel-dziennych-nie-led-coming-home-i5813580096.html Sprawuje się super, aczkolwiek dobrze byłoby podłączyć CLH do jakiegoś przewodu gdzie impuls +12 występuje po centralnym zamku, ponieważ gdy samochód jest w stanie spoczynku a chciałbym włączyć awaryjne to załącza mi CLH. Dzieje się tak dlatego że mam podpięty obecnie pod kierunkowskaz.... Dlatego pisałem w tej sprawie wyżej
  8. Kup wahlera i będzie po problemie.Mi jeden mechanik też mówił, że wymiana egr-u to tylko na chwilę,no może na pół roku i znowu będzie ciekł, a ja już jeżdżę 2 lata i sucho i czysto. A ubytek 200 ml na 10 000 km to żaden ubytek, którym bym sobie głowy nie zawracał. Mój AVF wziął teraz na 6000km około 400ml. Akurat nie mam problemu z ubytkiem oleju bo na 10 k ubywa go może nie całe 100ml od wymiany do wymiany. Wycieki które wydostają się przez egr to opary spalin które najprawdopodobniej wpadają tam z odmy
  9. Witam!!! Panowie będę zabierał się za montaż nie ori modułu Coming/Leaving Home, mianowicie poszukuję jakiegoś przewodu, wtyku, czegokolwiek gdzie po otwarciu i zamknięciu samochodu centralnym zamkiem pojawi się impuls 12+, tylko nie kierunkowskaz. Najlepiej gdyby było to pod maską bo w środku mam parę pomysłów, Pomóżcie
  10. Siema wszystkim. Równo z dniem 29.08.2013r. Stałem się szczęśliwym nabywcą Czarnej Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF. Po samochodzik byłem u naszych kolegów z zachodniej granicy. Kiedy wsiadałem do niej pierwszy raz miała najechane 158 000 km. Wyposażenie jakim obdarzyli mnie inżynierowie z Ingolstadt: - Nowe hamulce ATE - Alufelgi 17" s-line - Opony 235/45/17" - Fotele śledziki + grzane pupy + nadmuchiwane lędźwie - Kierownica 3-ramienna - Navi RNS-D - Pakiet oświetleniowy Ambiente (oświetlenie nóg itd...) - 4 x el. szyby - El. lusterka - 6 biegowa skrzynia Jeszcze świeże w okolicach Wrocławia Autko wyglądało tak: Obecnie w Audi dołożyłem: - Tempomat - Spryskiwacze mgiełkowe - Emulator Zmieniarki - Oświetlenie tablicy i postojówki na LED - Pomalowane w kolor nadwozia dokładki zderzaków, progi i listwy drzwiowe - Dołożona roleta z siatką do bagażnika - Podłokietnik McDonalds - Wymiana oświetlenia wewnątrz na LED - Koło zapasowe pełno wymiarowe 17" S-line - Program na zwiększenie mocy (jeszcze na hamowni nie byłem) - Ramki klubowe - Lotka bagażnika od S4 - Polskie menu i mapy do RNS-D - Regeneracja przycisków Climatronica - Dołożenie modułu CLH z czujnikiem zmierzchu oraz światła dzienne w drogowych - Wymiana włącznika świateł z Golfa V Planów na mody jest dużo, a te które chciałbym zrobić w najbliższym czasie to: - Regeneracja przycisków szyb (zrobione) - Automatycznie otwierający się bagażnik (zrobione) https://youtu.be/IrBGboY4qAk - Podwójny wydech (końcówki Ulter 90) (zrobione) - Zderzak tylny 2.5 TDI z PDC (zrobione) - Podświetlane dekory wewnętrzne (zrobione) - Nowe koła na lato 18" od RS6 C6 bądz Ronal - Kierownica 3-ramienna z multifunkcją od B7 - Kluczyk z B7 - Gałka zmiany biegów pikowana S-line - Listwy drzwiowe S-line - Podwójny wydech Pytać, doradzać jestem otwarty.
  11. wymieniłem już 2 razy EGR firmy Autolog pierwszy poszedł na reklamację i drugi dalej leje więc myślę że przyczyna będzie właśnie w odmie dlatego proszę o poradę jaki OCT zastosować i jak go założyć bo się nie bardzo orientuje.
  12. Cześć wszystkim. Mam pytanie, a mianowicie proszę o podanie dobrego OCT i gdzie go mogę nabyć, oraz jakiś może schamacik jak to wszystko podłączyć. Tak średnio na 10 000 km zjada 200ml, ale denerwuje mnie nowy cieknący EGR i ten olej w dolocie, który "smoli" węże. poradźcie coś
  13. Panowie wlałem płyn Liqui moly i przeczyscilem pompowtryski oto skutki: Przed czyszczeniem: http://vaglog.pl/log_201945.html Po czyszczeniu: http://vaglog.pl/log_202551.html Proszę o komentarze
  14. ale to nie jest takie telepanie budą tylko tak jakby silnik się gibał
  15. a słuchaj budą telepie tylko troszeczkę i tak jak Ci mówię co raz telepnie 3 sek przerwy itd. ale to się dzieje tylko na ciepłym więc chyba poduchy odpadają. zanim dojdzie do 70stopni jest OK. niektórzy mówią mi że to możne być dwumas a wy jak myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...