Skocz do zawartości

bruczi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bruczi

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bruczi

  1. Ta adaptacja to była adaptacja czujnika ciśnienia doładowania.
  2. Witam. Prawdopodobnie problemem jest z EGR(mimo że nowy) lub przepustnica. Znajomy mechanik podpiął się interfejsem Delphi. Podczas adaptacji EGR samochód dziwnie zaczął szarpać(na moim vcds'ie też tak robił). Po tej adaptacji, zrobił przejazd w celu wypalenia ręcznego DPF. O dziwo wypalił się do 0, check zniknął, migające świece żarowe można było wykasować(błąd już nie powracał). Mechanik zrobił adaptację jeszcze jednej rzeczy związanej z doładowaniem przed wypalaniem, ale nie zdążyłem się przyjrzeć(dojde do tego i dopiszę co to było). Tak czy siak na tą chwilę działa.
  3. Hmmm.. No to raczej się nie opłaca 😕
  4. Wgl ile taki DPF oryginalny może kosztować ?
  5. Rozumiem. Czyli prawdopodobnie przez to jest tak kiepsko ? Ale, że on wgl sie nie próbuje sam wypalać, nie rozumiem tego Nie wiem. Zobacze, jak sie uda to wymienie ten DPF na ori, ale czy to spowoduje, że zacznie się wypalać ?
  6. Tak, zamiennik. Firmy Kamoka jeżeli dobrze pamiętam.
  7. Witam. Mam problem odnośnie AUDI A4 B7 2.0TDI 2008r. Problem jest następujący : Po wymianie nowego DPF'a samochód pojeździł tydzień i wywaliło kontrolkę DPF'a - brak błędu po podłączeniu VCDS, zapełnienie DPF 60%. Po następnych 3-4 dniach dodatkowo wywalił Check i błąd P242F - Filtr cząstek stałych - zapełniony/zablokowany. Samochód stracił moc , zapełnienie DPF 80% . DPF rzeczywiście po rozebraniu z przodu był brudny. Zacząłem od wymiany czujnika różnicy ciśnień na nowy oryginalny - brak poprawy. Wymiana 3 czujników temperatury przed turbo, przed filtrem i za filtrem - Nadal nic. Wygląda to tak jakby DPF wgl się nie wypalał samoczynnie podczas jazdy. W związku z tym zrobiłem wypalanie z VCDS zgodnie z instrukcją - udało się. Za pierwszym razem zapełnienie spadło z 82 do 39%, za drugim do 28 %. Skasowałem błąd w VCDS, Check zniknął, natomiast wisi teraz błąd P2002 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 - za mała skuteczność, którego nie da się skasować. Nadal nie ma mocy. Samochód przejechał w sumie z 5 km na powrocie po tym wypalaniu ręcznym i zapełnienie wzrosło do 39%. Co do bloków pomiarowych: Czujnik różnicy ciśnień na biegu jałowym wskazuje ok. 33, podczas jazdy(ok. 60-100km/h) od 80 do 120 po wypalaniu(30%zapełnienia), 180 przed wypalaniem(80% zapełnienia) Temperatury podczas jazdy mimo 80% zapełnienia: Przed turbo - do max. 450 Przed filtrem ok. 320 Za filtrem ok. 290 Podczas wypalania Przed turbo osiągały ponad momentami 700 (średnio 600) Przed filtrem 450-500 Za filtrem 400. W bloku 70 przed ręcznym wypalaniem w polu Regenerations Failed widniało 4. Po ręcznym wypalaniu jest 6. Ma ktoś może jakieś sugestie ? Posiadam jeszcze jeden nowy czujnik różnicy ciśnień, zamiennik Boscha, ale nie chce go wymieniać bez jakichś informacji czy jest sens, ponieważ jest zapakowany i go nie zwrócę jak otworze Czy sonda lambda może mieć na to jakiś wpływ ? EGR też był wymieniany na nowy, przepustnica czyszczona - po tym półtora tygodnia w kolektorze ssącym i nowym egr widać sadze, natomiast jest ona troche tłusta/mokra. Czy powinienem jeszcze zrobić jakąś adaptacje np. czujnika różnicy ciśnień ? Szukałem o tym w necie, ale nie koniecznie znalazłem jakieś informacje - gdzieś wyczytałem, że sam powinien się zaadaptować. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł czemu się przyjrzeć i dlaczego DPF samoczynnie nie chce się wypalać to byłbym wdzięczny. Wrzuce też fotki z VCDS. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...