Skocz do zawartości

Ricki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ricki

Osiągnięcia Ricki

0

Reputacja

  1. Ricki

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Mam problem z silnikiem ADR. Od jakiegoś czasu, gdy spadły temperatury wskazówka temperatury zatrzymuje się w okolicach 70-80 stopni w trakcie jazdy. Po przejechaniu ok 60 km. i zestawieniu auta na kilka minut na parkingu wskaźnik pokazał 90 stopni. Po ruszeniu z miejsca temperatura znowu spadła. Czy to wina termostatu? Przebieg to 177kkm od nowości. Rozumiem, że kupno termostatu to tylko w ASO? Może ktoś wie jaka jest orientacyjna cena? Pozdrawiam Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  2. Ricki

    Ciężko pali [ADR]

    Problem został rozwiązany. Przyczyną był spadek ciśnienia paliwa. Po wymianie pompy na kolejną pali od strzału. Czy jest możliwe, aby nowa pompa miała problemy ze szczelnoscią na powrocie?
  3. Ricki

    Ciężko pali [ADR]

    U mnie aktualnie sprawa wygląda tak. Po dłuższym postoju ok godziny w górę już jest problem z odpalamiem. Pali na 100% za drugim razem. Gdy już odpali silnik pracuje normalnie. Na każdym biegu kręcę do 6000-6500 obrotów na minutę, na piątym biegu licznikowo ok 220 km/h. Co jeszcze, to po adaptacji przepustnicy działa jak nowy do czasu, aż dostanie wycisk w obrotach. Dzięki za link do vag. Pozdrawiam
  4. Ricki

    Ciężko pali [ADR]

    Dziękuję, po świętach sprawdzę tą ewentualność. Czy przy odłączonym czujniku będzie odpalił prawidłowo mimo ewentualnego błędu?
  5. Ricki

    Ciężko pali [ADR]

    Możesz polecić jakiś konkretny VAG? Za co właściwie jest odpowiedzialny ten czujnik? Ustawia dawkę paliwa?
  6. Ricki

    Ciężko pali [ADR]

    Pragnę się przywitać jako początkujący użytkownik forum, jednocześnie aby nie zakładać nowego tematu z problemem przy odpalaniu silnika ADR postanowiłem podpiąć się tutaj. Od dłuższego czasy mam problem z A4 B5 1.8 ADR. W ubiegłym roku był wymieniany rozrząd i czyszczona przepustnica. Już przed tym zabiegiem miałem problem z rozruchem silnika. Wyruszyłem wtedy w tresę do Zakopanego (ok. 300 km) więc z uwagi na jazdę autostradą A4 ostro go potraktowałem. Na miejscu zgasiłem silnik i po chwili musiałem kilka razy kręcić zanim odpalił. Wtedy właśnie zauważyłem prawidłowość, że gdy auto dostanie w "palnik" to są takie problemy. Na krótką chwilę pomagała adaptacja przepustnicy, ale znów po kilkuset kilometrach było to samo. Podjechałem do znajomego mechanika, aby sprawdził ewentualne błędy i był jeden dotyczący niskiego ciśnienia w układzie zasilania. Diagnoza wskazywała na pompę paliwa. Została wymieniona na nową oryginalną plus nowe świece NGK. Początkowo była taka poprawa, że auto odpalało przy pierwszym dość długim kręceniu rozrusznika. Postanowiłem wypróbować patent z jazdą przy wysokich obrotach. Pusta droga, czwarty bieg, ok 6k obrotów/minutę i czwarty bieg. Po tym objawy są takie jak przed wymianą pompy. Znów trzeba kręcić raz i dopiero za drugim razem odpala normalnie. Przy krótkich miejskich dystansach jest lepiej i pali od razu. Ok 2-3 tygodnie temu samochód stał cały tydzień bez odpalania w garażu. Uruchomienie go to była katorga. Dopiero za 5-6 razem odpalił i to jeszcze początkowo tak jakby zabrakło paliwa, czyli silnik falował w okolicach 400 obrotów nim po chwili wszedł na normalne 900. Odma i podciśnienie do przepustnicy sprawdzone. Co do immo, to u mnie jest jakiś pierścień wkoło stacyjki, ale na desce od nowości nigdy nic mi się nie paliło, teraz również to zostało sprawdzone i przeczyszczona została kostka. Powoli tracę wiarę, że ten samochód będzie jeszcze sprawny. Nie chcę go sprzedawać z uwagi na posiadanie go od nowości i jakiś tam sentyment, ale również z powodu idealnych rozmiarów do miasta. W aucie nigdy nie było nic modyfikowane, tak samo nigdy nie miałem w nim instalacji gazowej. Tankowany jest na Orlenie lub Statoil, olej od początku Mobill 0w40. Proszę, może ktos podsunie jeszcze jakiś pomysł co zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...