
Eyesmon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Eyesmon

-
Chłopaki konkret bo mnie córa męczy (4,5 roku, jak ktoś ma taki model to wie jak to jest) żebym ją wziął ale po nocach nie będę woził dziecka bo mnie moja przechrzci. Jest ten spot dziś czy nie?
-
Hej, Będzie ktoś dziś - chciałem logi zrobić ale nie wiem czy się wybierać jak mam carrefour oglądać zamiast A4
-
Też dzięki za spota, córce się podobały te wszystkie adiki Kiedy pieski przyjechały? ktoś zadzwonił że pożar? ))
-
no no, nie taka młodzież po prostu czytam i widzę że z ogniska chyba nici więc się upewnić wolę nie?
-
To jak z tym spotem w ten weekend? dziś czy jutro ?
-
Koledzy, Bedzie spot w niedziele? bo bym sie podlaczyl - mam problemik: kolo 2masowe... i chcialem zeby ktos madry sie przejechal
-
Cholewa, to kto wie nie chce 1800 zeta na to wyjmować już teraz (z wymianą) a z 2 strony obawa jest że kaputnie na Chorwacji i będzie d*pa a nie urlop. Dlatego chciałem się posiłkować Waszym doświadczeniem w temacie
-
hej, to pojawiać się z tym moim 2masem czy nikogo nie zastanę (w sensie kumatego w temacie)
-
Hej, Chłopaki - będzie dzisiaj ktoś w Gliwicach kto może pomóc w temacie dwumasa? Mój magik sugeruje wymianę "już" a niestety wydałem ostatnio trochę na mojego Złomka i nie bardzo mnie cieszy perspektywa kolejnych kwot... a na wakacje się wybieram dość daleko (Croatia) i boję się wpadki z tym dwumasem tam. Chciałbym wpaść dziś na spocik i może ktoś z Was móglby organoleptycznie stwierdzić czy naprawdę to już koniec?
-
Hej koledzy, Problemik mały i może ktoś pomoże z sąsiedztwa - przy wymianie łożyska prawej tylnej półosi (QUATTRO) okazało się, że mam pęknięty pierścień ABS - niestety do Q nie można tego kupić samego (nawet w ASO) - tylko razem z przegubem (o cenie wolę nie mówić...). Może ktoś z Was ma namiar na jakiegoś użytka? albo został komuś po wymianie używany ale dobry pierścień? Jak tak proszę o info na priv. Pozdrawiam
-
Hej koledzy, Problemik mały i może ktoś pomoże z sąsiedztwa - przy wymianie łożyska prawej tylnej półosi (QUATTRO) okazało się, że mam pęknięty pierścień ABS - niestety do Q nie można tego kupić samego (nawet w ASO) - tylko razem z przegubem (o cenie wolę nie mówić...). Może ktoś z Was ma namiar na jakiegoś użytka? albo został komuś po wymianie używany ale dobry pierścień? Jak tak proszę o info na priv. Pozdrawiam
-
Hej koledzy, Problemik mały i może ktoś pomoże z sąsiedztwa - przy wymianie łożyska prawej tylnej półosi (QUATTRO) okazało się, że mam pęknięty pierścień ABS - niestety do Q nie można tego kupić samego (nawet w ASO) - tylko razem z przegubem (o cenie wolę nie mówić...). Może ktoś z Was ma namiar na jakiegoś użytka? albo został komuś po wymianie używany ale dobry pierścień? Jak tak proszę o info na priv. Pozdrawiam
-
[B5 AVG] Prośba o analizę logów - CIĘŻKA SPRAWA...
Eyesmon odpowiedział(a) na Eyesmon temat w Audi A4 B5
Dzięki Sztomel za wielką pomoc - jak się okazało przyczyna kłopotów była prozaiczna - na 99 % to ... styki na złączce do N75... będziemy monitować dalej Tak czy owak - ręce które leczą -
[B5 AVG] Prośba o analizę logów - CIĘŻKA SPRAWA...
Eyesmon odpowiedział(a) na Eyesmon temat w Audi A4 B5
Hej Logi statyczne zrobię i Wam wrzucę ale to po urlopiku jak wrócę (jeżeli.. bo mi nowa sprawa wyleciała straszna z turbo . Po ok. 300 km ciągłej jazdy (n75 wywalił tylko raz) przypadkiem mi się kangurka zrobiło (zdarza się najlepszym...) i auto szarpło. Jak odpaliłem to już turbo nie było i tym razem reset nie pomaga. Pokazuje błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Na Vagu ciśnienie jest max 1100 mB i nie wiem co zrobić. Dziura pewne w dolocie ale cholera wie jak to sprawdzić bez mechanika i kanału (w Karpaczu jestem) - może ktoś krótki poradnik co mogę zrobić (żeby się przynajmniej do domu potem dotelepać)... Edit: Do Sztomel - btw kolega widzę z Rybnika (jak ja) - w związku z tym może dałoby radę te moje 0000 obejrzeć jakoś live? Nie chcę się wciskać ani kłopotu robić ale nie mam żadnego mecha aż tak zaufanego co by mi to na 100% sprawdził (a sam niestety laikiem jestem jak chodzi o mechanikę - tylko logi umiem robić na vagu a co to za sztuka -
Hej chłopaki, Wita Was wujek Eyesmon ze śląska - zawiało mnie na parę dni wywczasu do Karpacza (swoją droga piękne miejsce . Ale niestety oooo zawiodło i to właśnie mnie do Was sprowadza. Krótko i na temat: mam cały czas problem z turbo (n75 albo gdzieś dziura w ciśnieniu bo mi co jakiś czas wywala błąd 1557 - ale żyję). Niestety dziś - zaraz po przyjeździe do Karpacza zaliczyłem kangurka... (wstyd wiem - ale akurat na górce o droge pytałem do hotelu ...). Auto szarpło i niestety - turbo zdechło całkiem. Tzn nie działa nawet resetowanie stacyjki... Dodam że byłem po 300 km jazdy bez przerwy. Zrobiłem Vaga i wyskoczył mi: błąd 1556 Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - osiąga turbo na statycznych to 1100 mb - czyli 2 x mniej niż powinno. PYTANIE - CO SIĘ MOGŁO ZJE.. ZEPSUĆ? I może ktoś tu ma do polecenia jakiegoś mecha z ok. Karpacza co by mi to jakoś podrutował żebym do domu się dokulał (nie wyobrażam sobie jazdy autobaną bez turbo...) bo w domu to już magika mam....kogoś kto nie skasuje dużo ale coś poprawi - a może ktoś z Was jest z ok. Karpacza i mógłby zerknąć (przy okazji nawiązując współpracę dolno-górno śląska? Pozdrawiam i prosze o pomoc. Gdyby coś to mojeg gg: 3929807