Skocz do zawartości

Mar7p

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mar7p

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mar7p

0

Reputacja

  1. Możesz w skrócie opisać na czym polega naprawa? Będę musiał poszukać kogoś w okolicy. Niestety do Rzeszowa do waszego serwisu mam prawie 600 km. Troche daleko
  2. Nie. Auto mam ponad rok i w tym czasie nic nie robiłem przy mapach ani w systemie. Żadnych zmian
  3. Witam W Audi A5 2015 rok mam problem z MMI. Przy próbie uruchomienia nawigacji wyświetla się komunikat " Trwa inicjacja nawigacji. Proszę czekać" Można czekać i się nie uruchomi. Podobnie jest z mediami. Widoczne na zdjęciach. Jeśli nawigacja się uruchomi to jest bardzo czesto czarny ekran. Trase można normalnie wyznaczać i są komunikaty głosowe.Tylko nie ma mapy. Pomaga kilkukrotne resetowanie MMI. 2,3,4, restarty i wszystko działa jak należy. Gdy pojawił się wyzej wymieniony problem to uruchomiłem zielone menu i w podmenu HDD jest informacja " hdd not initialized" ( widoczne na zdjęciu). Po kilku restartach systemu natomiast pokazuje informacje o dysku. O co chodzi? Gdzie szukać przyczyny?
  4. Poczytałem trochę różne fora i są różne opinie na ten temat. Osoba która zajmuje się tymi skrzyniami twierdzi że nie ma potrzeby wymiany.Jak widać każdy ma swoje zdanie. Cytat: autor: Bart-S » 14 sty 2017, 21:51 Nie istotne o której generacji skrzyni Multitronic mówimy... 01J, 0AN i 0AW mają zawsze 2 filtry... Pierwsza i druga generacja miała filtr w środku skrzyni oraz zewnętrzny na przewodach chłodzenia oleju. W 3ciej generacji zmieniono nieco konstrukcję a wraz z nią umiejscowienie filtra zewnętrznego, który teraz mocowany jest w korpusie skrzyni. Filtry są elementem lifetime - nie wymienia się ich w przypadku okresowej wymiany ATF. O ole wymiana filtra zewnętrznego w 01J i 0AN mija się z celem także ze względu na jego cenę (ponad 1000zł) to w 0AW na uparciucha można to zrobić (z uwagi na zmiany w konstrukcji zabudowy cena filtra spadła do pułapu 160zł).
  5. Wymiana silnika. Sprzedający pokrył pełen koszt.
  6. U mnie również zbliża się wymiana oleju w multitronicu. Audi A5 z 2015. Jest sprawa z filtrem. Kontaktowałem się z dwoma serwisami Audi. ASO w Olsztynie twierdzi, że należy wymienić filtr, natomiast ASO w Białymstoku stwierdziło że procedura serwisowa nie przewiduje wymiany filtra. Trochę to dziwne że jest taka różnica zdań. Co o tym myśleć?
  7. Nie wiem. Sytuacja nie dzieje się w Polsce, a niestety nie rozumiem w języku obcym dokładnie kwestii technicznych. Serwis stwierdził że wykonał próbę ciśnieniową na cylindrach i postawił diagnozę że pierścienie tłokowe są do wymiany. Niewiarygodne co się dzieje przy takim przebiegu. Gwarancja może pokryć część kosztów ale jestem zdania że najlepiej oddać te auto. Tego bedę się domagał.
  8. Jest diagnoza... Do wymiany pierścienie na 2 i 3 cylindrze. Bede starał się oddać te auto.
  9. Zużycie oleju obecnie wynosi 1 litr na 200 km. Sprzedawca zgodził się pokryć koszt remontu. Prawdopodobnie turbina.
  10. Nie wiem. Pierwszy raz zmieniałem olej. Auto posiadam 2 tygodnie
  11. Witam Posiadam A5 2015. Przebieg 103 tys. Potwierdzony. Silnik 2.0 TDI 177km CGLC. Wymieniłem olej. Wlałem 5 litrów motula 5w30. Bagnet serwisowy oraz czujnik na mmi wskazał max. Po przejechaniu 100 km poziom oleju spadł na bagnecie oraz czujniku o połowę!. Podczas jazdy na autostradzie gdy wkręciłem silnik na maksymalne obroty (4500 do 4700) z wydechu poszedł czarny dym, że mało co było widać z tyłu. Po kilkunastu minutach powtórzyłem wkręcenie na wysokie obroty ale było już go zdecydowanie mniej. Za trzecim razem już czysto. Co się dzieje że po przejchaniu 100 km spadła tak drastycznie ilość oleju? Silnik ma moc, ogólnie pracuje równo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...