Skocz do zawartości

kmieciu10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kmieciu10

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Turek

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia kmieciu10

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo za info. w takim razie pozostało mi poszukać używki kolektora bo czy to zawór czy gruszka to jednak jest to osprzęt kolektora, który jest niewymienny. Na alledrogo ciężko znaleźć kompletny kolektor do BBK, czy ewentualnie pasuje jakiś z innego silnika? Skoro zawór jest niewymienny to warto popytać bo w ASO to koszt 6000zł.
  2. kmieciu10

    Silniki p&p do s4 b6 bkk

    Jeśli uszkodzoną masz sam blok i korbę to czy jest sens wymiany całego silnika? Chyba, że silnik od s6 masz na zbyciu. najlepiej s6 plus (40 zaworowy). Jeśli nie masz silnika od s6 na zbyciu to ja bym poszukał bloku do BBK, na pewno mniejsze koszty. swoją drogą z czystej ciekawości wiesz co było przyczyną awarii i jaki masz przelot w tym silniku (sam mam BBK w eSie)?
  3. kmieciu10

    Silniki p&p do s4 b6 bkk

    Domyślam się, że masz na myśli silnik BBK. z tego co mi wiadomo S4 B6 SWAPowali na 2.7 biturbo (udany motor podatny na mody), silnik który podałeś w aukcji to silnik starszej konstrukcji - nie miałem z nim dobrych doświadczeń w Audi A8 (na wyczucie trzymał realne okolice 220KM). Moim zdaniem najlepsza alternatywa to 2.7bit. Dodam, że z tego co mi wiadomo silnik, który podałeś (ABZ) to silnik "przedliftowy" co oznacza, że posiada znaczące różnice między BBK (skok tłoka, głowica).
  4. Podaję wszystkie 3 błędy: 17924 - zawór klapy w kanale dolotowym - przerwa w obwodzie 16544 - sonda lambda 2 rząd 2 - sygnał nieprawidłowy 18032 - lampka kontrolna emisji spalin - aktywacja przez sterownik
  5. Witam! Mam problem ze swoją eSą - silnik BBK, po podłączeniu VAG wyskakują błedy ( błąd zaworu klapy w kanale dolotowym - przerwa w obwodzie oraz 3 błędy sond lambda ) Sondy spowodowane są prawdopodobnie brakiem katów lub instalacją LPG, czy jest możliwość usunięcia tych błędów na stałe? Dodam, że auto po skasowaniu błędów wyraźnie lepiej ciągnie od dołu. Czytałem na forum o gruszce w kolektorze ssącym, czy błąd zaworu klapy oznacza wymianę kolektora ( z moich info gruszka jest dostępna tylko z całym kolektorem) ? Poleci ktoś ewentualnie warsztat w centralnej Polsce, który sprawnie to zrobi? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...