ph.sektor
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ph.sektor
Informacje
-
Imię
paweł
-
Miasto
Świdnik
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia ph.sektor
0
Reputacja
-
wymieniony był ten pierwszy.
-
dzisiaj odkryłem coś dziwnego po wymianie uszczelki pod klawiaturą, po odpaleniu silnika obroty się ustabilizowały, ale zaczeło coś syczeć przy zaworku odmy, a gdy zgaszę silnik słychać jakby reszta powietrza która pozostałe w przewodach uchodziła. Wiec chcąc zlokalizować syczenie dotykałem wszystkich powierzchni zaworu i znalazłem pod zaworem małą dziureczkę gdy ją zatkałem silnik zaczął się telepać. Gdy zdjąłem odmę i zatkałem gumowy przewód dłonią który wkłada się z boku odmy silnik zaczyna równomiernie pracować CO JEST GRANE !!!!!!!
-
Nagłośnienie BOSE czy zwykły Subwoofer? Bagaznik A4 B6
ph.sektor odpowiedział(a) na Boruc1331 temat w Audi A4 B6/B7
Jeśli nie masz emblematów na obudowach głośników to raczej to nie jest bose. Możesz jeszcze sprawdzić czy subwoofer ma emblemat bose sam wzmacniacz powinien być srebrny a reszta czarna napis bose powinien się znajdować w wsuniętej części w lewo w głąb boczka. -
A odma nie jest zaworem odpowietrzającym skrzynie korbową.? Jeśli się nie mylę to jest wymieniony tak jak wyżej opisałem.
-
Mój problem polega na tym, że w silnik czy ciepłym czy zimnym obroty nie spadają tak jak powinny. Mianowicie po zwiększeniu obrotów powyżej 3 tyś i puszczeniu gazu obroty spadają ale zatrzymują się na 2 tyś na jakieś 2 sek po czym powracają do obrotów biegu jałowego. W silniku został wymieniony zawór odmy jednak nadal pojawia się błąd o nieszczelności między przepustnicą a turbo. Zauważyłem także delikatne drgania silnika na wolnych obrotach ale to może być spowodowane poduszkami pod silnikiem bo są do wymiany.