Skocz do zawartości

ph.sektor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ph.sektor

Informacje

  • Imię
    paweł
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia ph.sektor

0

Reputacja

  1. wymieniony był ten pierwszy.
  2. dzisiaj odkryłem coś dziwnego po wymianie uszczelki pod klawiaturą, po odpaleniu silnika obroty się ustabilizowały, ale zaczeło coś syczeć przy zaworku odmy, a gdy zgaszę silnik słychać jakby reszta powietrza która pozostałe w przewodach uchodziła. Wiec chcąc zlokalizować syczenie dotykałem wszystkich powierzchni zaworu i znalazłem pod zaworem małą dziureczkę gdy ją zatkałem silnik zaczął się telepać. Gdy zdjąłem odmę i zatkałem gumowy przewód dłonią który wkłada się z boku odmy silnik zaczyna równomiernie pracować CO JEST GRANE !!!!!!!
  3. Jeśli nie masz emblematów na obudowach głośników to raczej to nie jest bose. Możesz jeszcze sprawdzić czy subwoofer ma emblemat bose sam wzmacniacz powinien być srebrny a reszta czarna napis bose powinien się znajdować w wsuniętej części w lewo w głąb boczka.
  4. A odma nie jest zaworem odpowietrzającym skrzynie korbową.? Jeśli się nie mylę to jest wymieniony tak jak wyżej opisałem.
  5. ph.sektor

    BEX nie spada z obrotów

    Mój problem polega na tym, że w silnik czy ciepłym czy zimnym obroty nie spadają tak jak powinny. Mianowicie po zwiększeniu obrotów powyżej 3 tyś i puszczeniu gazu obroty spadają ale zatrzymują się na 2 tyś na jakieś 2 sek po czym powracają do obrotów biegu jałowego. W silniku został wymieniony zawór odmy jednak nadal pojawia się błąd o nieszczelności między przepustnicą a turbo. Zauważyłem także delikatne drgania silnika na wolnych obrotach ale to może być spowodowane poduszkami pod silnikiem bo są do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...