
albertk89
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O albertk89

Informacje
-
Imię
Albert
-
Miasto
Morawica ( Świętokrzyskie )
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Grupowe zamówienie Downpipe Audi A4 B6 1.8T
albertk89 odpowiedział(a) na ShatyMK temat w Audi A4 B6/B7
A juz miałem pisać ze sie zapisuje na DP , ale jak tu taką lipe sprzedają to lepiej odpuścić -
Tak jak kolega łukasz13 powiedział , okazała się luźna klapka . Ale przy okazji wpadło nowe turbo z większym wirnikiem , wiec teraz bez problemu pompuje 1.1 bar
-
Ale dv też odpinałem było nie aktywne i tak samo pompował nie wiecej nawet przy odpietym n75
-
No to na dniach sie zerknie co i jak .
-
Kompresorem miałeś sprawdzić cały dolot a nie "gruszkę". Co znaczy "nadal nic" ? U mnie pompuje około 0,6 b i rwie do przodu jak wściekła... Nadal nic w sensie ze komp ma zapotrzebowanie na 1.0b a nie 0.6b Chyba ze auto rzeczywiście nie ma programu i tyle ma pompować , troche to dziwne w a3 seria pompowała 0.9, 0.8 Po odpięciu N75 turbina powinna ładować ile da radę, bo WG się nie otwiera. Standardowa turbina powinna dać jakieś 1,1bara może trochę więcej NO to u mnie po odpieciu pompuje 0.6 A i to 0.6b osiągam dopiero przy 4tys obrotów.
-
Dzisiaj byłem u mechanika powietrzem z kompresora sprawdzaliśmy wastegage chodzić chodził . Po próbnej jeździe było 0.6b i nadal nic . potem odpiąłem wastegage od dostepu N75 , czyli nic nim nie sterowało i nadal 0.6 b .
-
Dv nowe Properfekt hybryda
-
obroty trzyma 760 i nic nie faluje . to na tygodniu zajme się sprawdzeniem tego wszystkiego. Powiem jeszcze tyle ze odpiąłem N75 i nie było różnicy auto cały czas pompowało 0.3/0.4 Wiec podejrzewał ze może wastegage jest uchylone
-
Byłem dzisiaj u znachora . Podpiął kompa i w trakcie jazdy komp potrzebiwał 1.0 Bar doładowania a dostawał 0.3. Stwierdził ze turbo w ogóle nie wstaje . proponował mi turbo na stół i patrzeć czy wastegage jest uszkodzony i on upuszcza . Ale w sumie dalej nic nie wiadomo to tylko diagnoza
-
Wtedy też wywalał by błąd 16683?
-
Nie sprawdzałem . A ile taka powinna pompować Bar?
-
Pisze z małym zapytaniem o pomoc. Mam problem z moją Audi A4 Mianowice wywala mi błąd 16683 Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Auto pompuje max 0.4/0.5b Wymienilem już zawór DV 100% sprawny 3 razy wymieniałem N75 tez sprawne i dalej jest ten sam problem . Masz pomysł co mogło by być przyczyną?? doładowanie patrze zegarem dodatkowym. Pacjent to Audi A4 B6 2003r 1,8 T 163KM kod BFB
-
czyli nie ma sensu pakowac się w te z A6 2,7 BT?
-
Panowie szukam , szukam i nie moge znaleść . Planule zakup hamuców z 2.7 BT tyle ze z A6 kojarzy ktoś czy pasuja do a4 1.8 T bez problemu? chodzi mi o te dwutłoczkowe I jaka wtedy minimalna felga musi być? bo coś słyszałem ze 18" min
-
Jakiej firmy gaz masz? Bo to zależne gdzie cię pokierować