Skocz do zawartości

aras1981

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aras1981

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aras1981

0

Reputacja

  1. Witam Państatwa Serdecznie, Gdy przekręcam kluczyk(zapłon) mrygają tylko na liczniku data i kilometry, gdy silnik wyłączony otworzę drzwi data i kilometry nie mrygają, podczas jazdy też nie mrygają. Ostatnio gdy wyłączyłem silnik i musiałem za chwilkę uruchomić silnik to połowa zegarów nie świeciła tylko ta z lewej strony czyli (obrotościomierz i data + plus kontrolka nagrzewania świec) silnik się załączał po czym szybko gasł. Dziwne? zacząłem sprawdzać po kolei wszystkie bezpieczniki wyciągałem i wsadzałem-wszystkie sprawne, auto odpaliło. Moje sugestie: 1) stary akumulator 6 lat ale garażowany, zimą pobiera więcej prądu przy rozruchu jest spadek napięcia elektronika to czuje i dlatego mryga data i kilometry, reszta kontrolek nie mryga 2) zasniedziałe styki w bezpiecznikach (do wyczyszczenia) 3) może w liczniku w środku tam są chyba taśmy zasilające, może one mają słaby styk Proszę o jakieś wskazówki, chciałbym rozwiązać ten problem, dziękuję.
  2. aras1981

    karta pojazdu 2.5 tdi

    Witam wszystkich Proszę o nie przenoszenie do innego działu, nie wiedziałem gdzie zacząć temat. Pytanko błache, bo w karcie pojazdu pisze że silnik 2,5 TDI a w dowodzie rejestracyjnym mam 1.9 TDI i taki silnik posiadam, nawet jak wpisze numer vin w internecie na historiapojazdu.gov też wskazuje na silnik 1.9 TDI, ale dlaczego mam w karcie pojazdu 2,5TDI......??? czy ktoś wie o co tutaj chodzi, pozdrawiam
  3. Witam kolegów Sprawa wygląda tak że auto postało rok czasu w garażu, byłem za granicą. Zauważyłem że jak ją pobujam to lewa strona i prawa bardzo skrzypi (jak stara szafa nie oliwiona). Popsikałem wahacze WD 40 i problem zniknął, ale nie do końca. Gdy kręcę kierownicą w prawo jest cisza, problem zaczyna się gdy kręcę w lewo to skrzypi, sprawia to wrażenie jak by coś nie miało smaru! Otworzyłem maskę i kręciłem kierownicą, chyba udało mi się zlokalizować te skrzypienie, jest one dobrze słyszalne w okolicach płynu hamulcowego, poradźcie mi gdzie mam psiknąć, ja tak podejrzewam że autko rok postało i teraz są tego efekty. Kierownicą kręci się bardzo lekko, a co o tym sądzicie jak oleju od wspomagania jest zaledwie minimum, czy mam dolać??? nadmienię jeszcze że zawieszenie nie stuka i nic nie puka, autko trzyma się równo drogi. Co mam zrobić z tym skrzypieniem? dzieje się tak tylko jak kręcę w lewo. Pytanie do was- co lepiej? dolać olej do wspomagania czy spuścić stary i zalać nowym? Czy olej Febi zielony mineralny będzie dobry? na wyłączonym silniku oleju od wspomagania mam minimum, czy tak powinno być? Dziękuję z góry za wszystkie porady, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...