Skocz do zawartości

ultraeurope

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ultraeurope

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ultraeurope

0

Reputacja

  1. Świece też wymieniłem na nowe.raz na jakiś czas wracaja
  2. Łapka mam vaga mam kabel też mam ale zero pojęcia jak zrobić logi kolego
  3. Jak zrobić te logi dynamiczne? Przeplywke wymieniłem 2 tygodnie temu a co do pompy to faktycznie już od dłuższego czasu lub obie raz na jakiś czas zawyc. Dodam że na lpg jest praktycznie to samo
  4. Cześć wszystkim! Pojawił się problem w mojej b6 1.8t avj chodzi o to że gdy jej depne to po chwili przerywa i nie chce jechać można jej deptac a jednak nie chce się zebrać i się dławi. Wszystko jest ok dopóki nie depne gazu do końca..vag pokazuje takie błędy.. 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17947 Przełącznik pedału sprzęgła brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Może ktoś się spotkał z takim zachowaniem? Dodam że Cewki zapłonowe wymieniłem jakieś pół roku temu na Beru
  5. Przepływomierz Koledzy. Temat do zamknięcia dzieki
  6. Cześć wszystkim:) Problem pojawił się 2 dni temu.gdy odpalam to gaśnie od razu jak zejdzie z ssania.musze trzymać ciągle na pedale gazu żeby nie zgaslo;0 co ciekawe,odlaczylem przepływomierz i sytuacja się zmieniła bo odpala i utrzymuje obroty,nie gaśnie pracuje normalnie.podłączyłem ja tak jak była i problem się powtarza..czy ktoś się spotkAł z taką sytuacją?co to może być? Błędy jakie pokazuje Vag: 16795 Wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17705 Ciśnienie ładowania - upływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17511 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16486 Przepływomierz - niskie napięcie Z Góry dziękuję za wszelką pomoc!Pozdrawiam.Audi A4B6 1.8T AVJ 150km 2001
  7. Witajcie; ) mam felgi aluminiowe 17"z oponami lato 225 45 17-przód 245 40 17- tył wie ktoś może jakie powinno być Ciśnienie żeby się dobrze prowadziło? Z góry dziękuję za odpowiedź! Audi a4 b6 1.8t 150km
  8. U góry tego króćca jest jakiś chyba czujnik ijak ruszam nim to się z niego leje:0 co to jest? U góry tego króćca jest jakiś chyba czujnik ijak ruszam nim to się z niego leje:0 co to jest? U góry tego króćca jest jakiś chyba czujnik ijak ruszam nim to się z niego leje:0 co to jest? Czujnik temperatury płynu chłodzącego leje do zamknięcia
  9. No to właśnie o ten chodzi:) jak go wymontowanie? No to właśnie o ten chodzi:) jak go wymontowanie?
  10. Cześć. prawdopodobnie leje mi króciec wodny. Wie ktoś jak go wymienić i jak się do niego dostać ? Silnik 1.8t 150km Z góry dziękuję
  11. byl totalny brak mocy wymieniłem dwie sondy i wszystko wróciło do normy :
  12. Address 01: Engine Controller: 8E0 906 018 B Component: 1.8L R4/5VT 0004 Coding: 11501 Shop #: WSC 00000 WAUZZZ8EZ1A071676 AUZ6Z0A0107416 9 Faults Found: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - - 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 35-00 - - Readiness: 0010 1101
  13. Cześć wszystkim. Orientuje się ktoś, jakie są objawy padniętej pierwszej sondy lamda? 1.8t avj
  14. 17524 Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17511 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
  15. 17524 Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17511 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...