Skocz do zawartości

kielas321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kielas321

Osiągnięcia kielas321

1

Reputacja

  1. Witam. U mnie problem wyglada nastepujaco w luku np w prawo układ kierowniczy robi sie jak kamien w ta strone co sie skreca w srodku luku odpuszcza i autem żuca na mokrej nawieszchni może sie to źle skończyc i pytanie czy to wina maglownicy czy pompy wspomagania??
  2. Witam. Od kilku lat jestem posiadaczem audi a4b5 z 98roku z silnikiem 1,9 tdi 110ps afn. od samego początku miałem problem z ubywającą wodą. na początku były to nikome ilości wody w zeszłym roku propblem zwiekszył się bo przy redukowaniu biegu z 5 na 3 momentalnie wode wywalalo przez zbiorniczek. zdecydowałem się na remont silnika który sam wykonuje dodam oczywiście że samochod do końca chodzil remont początkowo miał polegać na planowaniu głowicy i wymianie uszczelki. Jak to zawsze bywa ruszy sie jedno to zaraz wyjdzie drugie ostatecznie cały silnik opuscił komore silnika wymieniłem tarcz sprzegłową łozysko sprzegła wymiana wszystkich uszczelnień pierścienie . dziś założyłem głowice i tu pytanie dla was: jak ustawić wałek rozrządu??? kolo zamachowe mam na zero pompa wtryskowa zablokowana kołkiem a co z wałkiem ?? jak go ustawić aby silnik mi odpalił?? bo wszedzie jest jak ustawić rozrzad po wymianie i tak dalej ale nigdzie nie jest jasno powiedziane i pokazane jak ma być wałek ustawiony pierwsze krzywki przy ustawieniu wału na zero z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...