Skocz do zawartości

Szati 1991

Pasjonat
  • Postów

    283
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szati 1991

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Sędziszów Małopolski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szati 1991

1

Reputacja

  1. Wykonałem tak jak wyżej. Wszystko pasuje idealnie. Pozdrawiam
  2. Mam ten sam probem. Myślę wywiercić dziury na wylot i skręcić śrubą plus nakrętka twardości 8.8 Tylko jak wycelować otwory w dobrym miejscu?
  3. Ceny Ceny ASO Rzeszów: 1A - 260 zł 5 - 29 zł 6 - 223 zł 1B i 1C - wycofane z produkcji
  4. Obecnie mam samą rurkę, ale mam też duże ilości oleju w IC. Podobno zawór regulacji ciśnienia, który jest na pokrywie zaworów (trójnik) odpowiada za ten olej. Myślisz , że jest on temu winien? Nigdy tego nie rozbierałem a jest w nim "podobno" membrana i sprężyna, która reguluje ciśnienie.
  5. Witam Mam do wymiany wąż odmy. Które rozwiązanie konstrukcyjne jest korzystniejsze? Z separatorem (białą bańką) czy samą rurką? Wygrzebałem w necie, że została założona w ramach akcji serwisowej w ASO, celem ograniczenia zużycia oleju (spełnia funkcję separatora mgły olejowej, dzięki któremu do odmy trafiają tylko gazy a olej spływa spowrotem do skrzyni korbowej). Może ktoś to potwierdzić? Ilustracja z dwoma rozwiązaniami poniżej
  6. Poczytaj ten wątek Przez dziurkę jak zwiększysz obroty do 2tyś to ma wystrzelić płyn do wysokości maski. Może zacięty masz termostat? U mnie G62 świrował.
  7. Jest zarządzenie, że mają sprawdzać czy jest kat oraz pomiar badania spalin? Czy to wewnętrzny wymysł stacji diagnostycznych?
  8. Tylko Panowie, rzecz w tym, że samochód musi być stosunkowo mały i zwinny bo będzie użytkowany wyłącznie po wąskich alejkach cmentarzy ;/
  9. Cześć Mam zakupić do firmy samochód wywrotkę do 3.5 nową. Rynek oferuję jedynie : Mitsubishi Fuso Isuzu M21 Nissan Cabstar Warunek konieczny to podwójna kabina, skrzynia ładunkowa samowyładowcza . Co w tym przypadku wybralibyście? Może jest jeszcze marka którą ominąłem ;/ Pozdrawiam
  10. Na wcześniejszym czujniku temp. była 90 stopni do momentu gdy był sprawny a teraz taka zmiana na 98 stopni? Może jest inaczej skalibrowany? To raczej nie wina zapowietrzonego układu? Tylko podczas wymiany czujnika zmieniłem przy okazji termostat na Wahlera.
  11. Witam Musiałem zmienić czujnik G62 bo temp. wynosiła 75 stopni. Po wymianie na blacie równe 90 a na kanale 49 równe 98 stopni. Co jest nie tak? Czujnik G62 ori za 179zł aso Rzeszów. Czekam na sugestie co jest przyczyną. Pozdrawiam
  12. Zakupiłem Dunlop Winter Response 2, cena 215zł szt. Czekamy na pierwsze przymrozki i zobaczymy jak zachowują się na śliskim . Pozdrawiam
  13. Też mam dylemat. Nokiany odpadają z tego co przeczytałem wyżej. To może Good Year Ultra Grip 9 bo cena 430 zł za 2 opony? Czy uderzyć w dębice, fulde, kleber?
  14. Witam Może znacie sprawdzoną osobę, która odnawia stare motocykle? Dokładnie mam do odnowy WSK 125 z 1973r. Pozdrawiam
  15. I jest znowu kicha. Na zegarach równe 90 stopni a na klimatroniku po wymianie czujnika 98 stopni. Co znowu jest nie tak? Układ odpowietrzyłem zgodnie z zaleceniami forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...