Jano8504 Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Witam Panowie, doradzcie bo mam problem od wymiany termostatu, wymieniony na oryginał i nie osiąga 90 stopni , ciepłe powietrze leci. Próbowałem odpowietrzyć i zasuwałem wąż z dziurką, widać że płyn płynie - i jak to ma być ? Ma pod jakimś ciśnieniem wypływać przez dziurkę czy nie ?? Wrzucę zdjęcia jak to wyglądało na trasie pio rozgrzaniu. Pacjent a4 b5 afn 1,9 110 km
Jano8504 Posted January 29, 2020 Author Posted January 29, 2020 I co nikt nie pomoże, poradzicie coś. Wrzucam foto z zimnego auta i ciepłego.
Szati 1991 Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 Poczytaj ten wątek Przez dziurkę jak zwiększysz obroty do 2tyś to ma wystrzelić płyn do wysokości maski. Może zacięty masz termostat? U mnie G62 świrował.
Jano8504 Posted February 4, 2020 Author Posted February 4, 2020 Jednak wróciłem do starego termostatu który się przycinał i wygotowalem go w garnku z wodą z octem i spowrotem zamontowałem. Teraz trzyma 90 stopni i nie spada w trakcie jazdy jak wcześniej, zdemontowalem ten niby oryginał bo otwierał się wcześniej i nie dobijał do 90 stopni. Porównałem obydwa i stary z auta ma sprężynę grubsza niż nowy ze sklepu, to takie spostrzeżenie...??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now