Skocz do zawartości

dzejo

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dzejo

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Oława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1760 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dzejo

7

Reputacja

  1. dzejo

    B6 DIVISION

    Tak wiem mam schemat jak podłączyć z przekaźnikiem, lecz gdy tak podłączam i wyłącze drl to już drugi raz się nie włączą… muszę zgasić i odpalić furę… po prostu moduł po odcięciu mu zasilania nie reaguje już na podanie mu napięcia i nie startuje.
  2. dzejo

    B6 DIVISION

    Ok dzięki już zamówiłem. Tak daje rade choć ja dużo przebiegu nie robie… 5-6k rocznie
  3. dzejo

    B6 DIVISION

    Potrzebuje modułu DRL do b6 taki który będzie można włączyć i wylaczyć odłożonym włącznikiem z b7. Mój obecny moduł da się wyłączyć ale już się nie włącza, trzeba zgasić auto zapalić i znowu działa. Dokładał ktoś taki?
  4. dzejo

    B6 DIVISION

    Dziękuje kolego
  5. dzejo

    B6 DIVISION

    Siema. Muszę wymienić skrzynie u siebie w TDiku ale nie pamiętam jej oznaczania bo robiłem swap quattro z 3.0 TDI b7. Jest ktoś w stanie powiedzieć mi po tym zdjęciu co to za skrzynia? Mam bardzo mocne drgania na 4,5,6 biegu od 2200-3000 obr i takie buczenie a po odjęciu gazu jest cisza więc obstawiam skrzynie bo wał po robocie jest.
  6. dzejo

    B6 DIVISION

    Te w5w z philips nie powodują bledu zarowki? Maja canbus? Jak nie ma problemu to sprawdze je u siebie ile wytrzymaja.
  7. dzejo

    B6 DIVISION

    Jakie masz ledy na w5w? Ja kupiłem rok temu od Promotor i rok wytrzymały ale świeciły super. Co masz teraz wlożone?
  8. czyli to jest całkiem normalne? Już się szykowałem na rozbieranie obu pływaków
  9. To wiem. Moxliwe jest to ze podczas tankowania jedna z komór nie napelnia sie do pelna a podczas jazdy pompa wyrównuje stan w obu?
  10. Nie mam pojęcia… byly różne pojemności?
  11. Tez tak macie po swapie quattro? Moj swap pochodzi z b7 3.0tdi do d6 1.9 tdi. Tankuje do pełna bak w domu az po korek. Zrobie z 2 km i wskazówka opada poniżej tej kreski full. Po jakimś czasie wroci z powrotem i po 50km już zaczyna spadac. Mam podlaczony 2 plywak i zakodowany pod quattro. W ośce po zatankowaniu do pelna wskazowka opadala dopiero po 100-150km
  12. „Wersja HIGH dla instalacji z czujnikiem światła (8E0 941 531 B)” Pin 1 – Zasilanie świateł mijania i postojowych, czujnika światła, CLH, z MCE (WE) [niebiesko/czarny] Pin 2 – Zasilanie świateł przeciwmgielnych (WE) [czerwono/żółty] Pin 3 – ??? [fioletowy] Pin 4 – x Pin 5 – x Pin 6 – x Pin 7 – Aktywacja automatycznego włączania świateł do jazdy (WY) [2x niebieski] Pin 8 – Zasilanie przednich świateł przeciwmgielnych (WY) [biało/zielony] Pin 9 – Zasilanie tylnego światła przeciwmgielnego (WY) [szaro/biały] Pin 10 – Masa przełącznika świateł [brązowy] Pin 11 – Zasilanie świateł mijania (WY) [żółty] Pin 12 – x Pin 13 – x Pin 14 – Zasilanie świateł postojowych (WY) [szary] Pin 15 – Zasilanie świateł postojowych, stałe z akumulatora (WE) [czerwony] Pin 16 – Zasilanie diody AUTO (mostek z pinem 7) [niebieski] Pin 17 – Zasilanie przełącznika świateł [2x szaro/niebieski]
  13. Teraz dopiero żałuje ze tak późno. Teraz całkiem inaczej się jedzie. Szczególnie zima gdy jest ślisko docenia sie Q.
  14. Powiem Ci ze jak brałem dla siebie to wziąłem do rąk luka i tego sachsa właśnie to luk wyglądał jakby miał juz 100k nawalone. Na boki sie telepał i ogólnie słabo zrobiony a sachs był sztywny praktycznie 0 luzu na boki dlatego go wziąłem. Bardzo często montuje zestawy z luka to często te luki tak chodzą. Z tego zestawu jestem bardzo zadowolony.
  15. Nie ma problemu. Po to powstał ten temat żeby dzielić die informacjami. Dwumas sachs 790zl sprzegło luk 530zl uszczelniacz reinz 85zl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...