Skocz do zawartości

kpikula

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kpikula

Informacje

  • Imię
    krzysztof
  • Miasto
    stare bielice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kpikula

1

Reputacja

  1. Od jakiegoś czasu mam problem z piszczącym paskiem , najpierw wymieniłem pasek ,[trochę pomogł] potem sprzęgiełko alternatora [trochę pomogło] , napinacza nie ruszałem gdyż był wymieniany rok wcześniej razem z paskiem . Pytanie czy jest możliwe że pasek piszczy na rolce od wiskozy [pasek aż się błyszczy a tylko ta rolka napędza pasek od strony zewnętrznej ] Jeszcze jedno wentylator działa już po odpaleniu zimnego silnika - to chyba wiskoza jest uszkodzona? I może tu jest problem ? Przy jakiej temperaturze silnika wiskoza powinna się załączyć ? Co ciekawe przy zimnym silniku i przy gorącym 90stopni tak samo mogę przytrzymąć wentylator czy to prawidłowo ?
  2. kpikula

    Program VAG

    Panowie jaki program polecacie do diagnozowania usterek w AUDI A4B6 2003r? Mam polski vag 4,9 jednak nie wszędzie mogę wejść i ma problem z komunikacją
  3. kpikula

    Centralny zamek

    Mam problem z centralnym zamkiem ,nie reaguje na nic ,mam problem z wejściem VAGiem na centralny zamek , ale weszłem na moduł komfortu i tam wyświetliły mi się błędy kluczyków których skasować nie mogę . Panowie co moę zrobić aby ogarnoć tą usterkę ?
  4. kpikula

    Moduł komfortu

    Jak na razie reset pomógł ,odłączenie akumulatora na 10min pomogło .Wszysko w normie , oprócz kluczyków [centralny przestał działać ,programowanie nie pomaga]
  5. kpikula

    Moduł komfortu

    Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi za co odpowiedzialny jest moduł komfortu ? Mam problem z kotrolką otwarcia tylnych drzwi prawych ,mimo że są zamknięte na desce wyświetla się że są otwarte [nawet świeci się podświetlanie drzwi], co ciekawe otwierająć lewe tylne tylne prawe w tym momęcie gasną . Jakiś czas temu miałem podobną sytuację z bagażnikiem tak samo się zachowywał raz było dobrze raz wyświetlał otwarcie mimo że był zamknięty [ mikrostyk sprawdziłem jest dobry ] Czy to może być wina modułu komfortu? Dostałem się do niego ,żeby zobaczyć typ , ogólnie wygląda dobrze/ Na internecie wyczytałem żeby odłączyć akumulator ,tak zrobiłem i na początku było bez zmian ale po czasie wszystko wróciło do normy . Jak sprawdzić używany moduł czy jest dobry, i czy muszę go po wymianie jakoś programować?
  6. Wiem że temat był poruszany nie raz ,ale ja ze swoim nie mogę sobie poradzić.Cały czas świeci się kontrolka otwartego bagażnika .Mikrostyk przy zamku sprawdzony ,wiązka kabli do wyjścia z bagażnika sprawdzona [często kabelki się tam łamały]. Moje pytanie czy jest jeszcze jakieś miejsce [oprócz bagażnika] gdzie mogą się przetrzeć kabelki ? Potrzeuje potwierdzenia zasada działania - mikrostyk przy otwartym bagażniku zwiera do minusa?Jak dobrze rozumię że kabelek jest przetarty i dotyka do obudowy?
  7. brak odpowiedzi Dla zainteresowanych- jarzmo zużyte i klocki hałasują
  8. Panowie mam probem -stuki na prawym przednim kole w audi a4 b6 1,9 tdi Wymieniłem łącznik stabilizatora .na stacji diagnostycznej nic nie znależli . mimo to wymieniłem dolny wahacz Poniżej mam filmik z dżwiękiem stuków i luzem zacisków hamulcowych może ktoś podpowie skąd te stuki . jeden z mechaników powiedział żonie [ona użytkuje sam ]że to jest trzymak zacisków , zastanawiam się co miał na myśli ? 20200903_180255[1].mp4 20200903_174344[1].mp4
  9. kpikula

    pierscien ABS

    Jednak u mnie wygląda na nabijany na piastę Parę złotych wydanych niepotrzebnie pozdrawiam fanów audi
  10. kpikula

    pierscien ABS

    Okey. dziwi mnie tylko że w sprzedaży koronki są oddzielnie
  11. kpikula

    pierscien ABS

    Uszkodziłem koronkę pierścienia ABS , pytanie czy po ściągnięciu piasty będę miał dobry dostęp do wymiany ? Czy trzeba wybijać łożysko ? Może łatwiej wymienić całą piastę z łożyskiem i koronką ?
  12. Najbardziej obawiam się programowania gdyż nie mam kabla orginalnego i nie wiem czy dam radę wejść w poszczególne opcje
  13. czyli to nie dla mnie Za dużo zachodu , Dzięki .
  14. Moduł mam kompatobilny z literką N Czyli co ? Wystarczy tylko inna kierownica i powinną być dobrze ? Żadnej taśmy , modułu i programowania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...