Skocz do zawartości

Matt_PL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matt_PL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Matt_PL

0

Reputacja

  1. Audi a4 b6 1.9 tdi avf 130. Witam Panowie, a ja mam podobny problem jak Bociekk. Z TYM, że u mnie pojawiło się to dopiero po wymianie rozrządu (pompa również była wymieniana) . Objawy, wyciekajacy płyn dołem zbiorniczka wyrównawczego. Temperatura trzyma ładnie 90, grzanie działa, termostat nowy, korek nowy, płyn chłodniczy czysty, Test na obecność spalin nie wykazał nic, nawet odrobinkę płyn się nie zabarwil. Nie dymi - no wiadomo jak mu dam podłogę to puści dymka ale to normalne przy TDI. Co może powodować wyrzucanie płynu przez zbiornikczek? Czy może być to padnięta pompa wody, dodam że tu na powrocie do zbiorniczka nie widać żeby wracał płyn, ale nie wiem czy powinien "sikac"? czy to tylko tamtędy płynie jak zwiększy objętość? czy też krąży cały czas?
  2. Matt_PL

    Dziwne odgłosy

    Olej valvoline. Do tej pory chodził na tym bez zarzutów. Już 3 razy zmieniany. Mechanik tak na słuch stwierdził że to nie z silnika a osprzętu, tylko skąd. ??? Mechanik może się mylić dlatego pytam tutaj. Problem rozwiązany. Po dokładniejszej analizie okazało się ze poduszka skrzyni biegów była zerwana i drgania ( takie tłumione) były przenoszone przez prace silnika. PZDR
  3. Matt_PL

    Dziwne odgłosy

    WITAM JESTEM UŻYWKOWNIKIEM Audi A4 B6 1.9 TDI 130 KM OD 2014 R. MAM DZIWNY PROBLEM Z ODGŁOSAMI SILNIKA I JEGO PRACA TAK JAKBY PRACOWAŁ POD WIĘKSZYM OBCIĄŻENIEM, POZWOLĘ SOBIE PRZYTOCZYĆ ZNALEZIONE PROBLEMY Z YOUTUBE, KTÓRY NIE ZAWSZE SIĘ OBJAWIĄ( https://www.youtube.com/watch?v=qsrfocxtoyU https://www.youtube.com/watch?v=ndXWlOFEvE8 https://www.youtube.com/watch?v=j-Hhahlgq4A https://www.youtube.com/watch?v=6_fjToVWl_E ) A ODGŁOSY SĄ TAKIE SAME ALE PRZY SPOKOJNEJ JEŹDZIEI ZARAZ PO ODPALENIU SILNIKA NIE WYSTĘPUJE. NORMALNIE ODPALA PRZYSPIESZA, NIE TRACI OBROTÓW NIE WIDAĆ WZROSTU ZUŻYCIA PALIWA. OBJAWY WYSTĘPUJĄ PRZY GWAŁTOWNYM PRZYSPIESZENIU NP. NA 2 BIEGU I NAGŁYM ODPUSZCZENIU "GAZU". DODAM ŻE NA ROZRZĄDZIE ZROBIŁEM 35 TYS BYŁO OK, SPRZĘGIEŁKO ALTERNATORA WYMIENIONE, PO JAKIMŚ CZASIE OD JEGO WYMIANY WŁASNIE TAKIE OBJAWY WYSTĄPIŁY WIEC POSTANOWIŁEM WYMIENIĆ SZKLANKI, MECHANIK STWIERDZIŁ ŻE WAŁEK ROZRZĄDU OK. NIESTETY OBJAWY NIE USTĄPIŁY. DODAM ŻE SPRZĘGŁO NIE DRŻY, NO I DZIWNE ŻE NIE ZAWSZE WYSTĘPUJĄ TE OBJAWY, CZASAMI USTĘPUJĄ NA WOLNYCH OBROTACH A CZASAMI DOPIERO PO ZGASZENIU SILNIKA. JAKIEŚ RADY?? PROSZĘ O POMOC.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...