Skocz do zawartości

tuner2002

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tuner2002

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Klucbork / Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tuner2002

0

Reputacja

  1. Kupiłem dzisiaj przepustnice i wymienie, innej opcji jak na razie nie widze. Jako, że nie znalazłem rozwiązania tego przerywania silnika postanowiłem kupić wszystkie elementy dolotu. Za te wszystkie części zapłaciłem 210zł. Są wyciągniete ze sprawnego samochodu. Wymienie to sam, bo juz nie ufa mechanikom w mojej okolicy i zobaczymy efekty. Kupiłem mianowicie kompletny kolektor ssący ze wszystkimi czujnikami (oprócz gruszki bo mam nową kupioną), listwe wtryskową, przepływomierz i przepustnice. http://wrzucaj.net/image/QjJ http://wrzucaj.net/images/2015/05/19/a2.jpg Całość niestety wymienie dopiero za jakiś tydzien lub dwa bo aktualnie codziennie potrzebuje samochód a pracuje do poźna :/ W sobotę znalazłem jednak chwilkę czasu i wymieniłem układ ssący. Samochód jak na razie (2 dni) chodzi bez zarzutu. Mam nadzieje, że tak już zostanie. Przesyłam dwie fotki z całej operacji: http://naforum.zapodaj.net/340d5cbd8e81.jpg.html http://naforum.zapodaj.net/9a152adef56b.jpg.html
  2. A co myślicie o przepustnicy? Żadnych błędów nie pokazuje, ale może jest faktycznie uszokodzona. Bo skoro ona steruje ssaniem a tylko na ssaniu się to dzieje.... Bo przecież jak odłącze czujnik temperatury 4PIN i odpalę samochód to nie ma tego przerywania..... A lewego powietrza auto nie ciągnie bo wszystkie węże są całe (a nawet gdyby było jakieś mikro pęknięcie niezauważalne okiem) to nie chce mi się wierzyć, że silnik tak mocno by przerywał.
  3. Popsikałem dzisiaj sprayem miejsca uszczelek, łączeń elementów dolotowych i nic Nie wiem co to. Może przepustnica? Ale przecież żadnych błedów na vagu nie pokazuje! Vag nie pokazuje błędów, a inaczej chyba nie da sie sprawdzić ;/
  4. Rozumiem, że temperature silnika odczytuje z czujnika 4PIN, który znajduje się z tyłu silnika od strony grodzi? A temperature powietrza? Bo ten czujnik 4PIN już wymieniłem.
  5. Ten eżektor mnie zdziwił, że mam tam zwykły trójnik, no ale samochód zawsze to miał odkąd kupiłem więc na pewno to nie jest wina tego falowania obrotów. A co do ssania to wiecie co odpowiada w tym silniku za ssanie? Bo tylko na ssaniu to się dzieje jak jest zimny. Może jest jakiś dodatkowy zawór, klapka czy coś?
  6. Dzisiaj popsikam i zobaczymy. A tak na marginesie chce też wymienić te cztery gumy łączące kolektor dolotowy z silnikiem bo może tam coś ucieka. Tylko muszę wymontować listwę wtryskową. Czy wtryski są wkręcane w kolektor czy po odkręceniu całej listwy wystarczy szarpnąć do góry żeby wyszły? Nie chce niczego urwać :/ A co do eżektora to coś mi nie pasuje. Ja mam tam zwykły trójnik (przepływ powietrza we wszystkie strony). Ma ktoś numer seryjny żebym mógł zamówić w ASO taki eżektor?
  7. Witajcie. Przedstawiam Wam dwa filmiki na których chce Wam pokazać jak moje 2.0 ALT sie zachowuje. Zacznijmy od tego, że wymieniłem: - wariator, - kierownice powietrza (gruszke) - cewki zapłonowe na BERU - świece zapłonowe na Bosch platinum - termostat - czujnik temperatury silnika 4 pin z głowicy - wyczyszczona i skalibrowana przepustnica https://www.youtube.com/watch?v=2VODwkq8RqU https://www.youtube.com/watch?v=qMBHeDHl8qA&feature=youtu.be A samochód dalej chodzi jak chodził, czyli przerywa na zimnym silniku (dokładniej to przerywa tylko jak chodzi na ssaniu) jeśli zejdzie ze ssania po ok minucie czy dwóch to auto chodzi jak nowe. Po podpięciu VAG-COM wyskakują dwa błędy silnika: 2 Faults Found: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Czy miał już ktoś z Was taki przypadek? Już mi ręce opadają co to może być. Powiem Wam jeszcze, że mam dziwne uczucie, bo jak odpalę auto i przejadę jakieś 10 metrów to pedał hamulca tak jakby odskoczy. A wyskakuje mi błąd Vacum. Ale czy to, może mieć jakiś związek z falującymi obrotami na zimnym silniku? Wszystkie przewody sprawdziłem i są szczelne. Aha, ostatnio jak wymieniałem czujnik 4pin od temperatury silnika i silnik uruchomiłem bez tego czujnika to samochód działał idealnie! Ale za to wentylator włączył sie na maxa z chłodnicy :/ A jak podłączyłem nowy czujnik temperatury to falowanie wróciło dalej. Bo bez podpiętego czujnika auto chyba nie uruchamia ssania. Więc moim problemem jest ssanie w tym aucie. Ale co odpowiada za ssanie? Jaki element? Przewód? Testowałem tak kilka dni i jak odepnę czujnik 4pin to nic nie przerywa a jak podłącze to przerywa jak na filmiku. Ratujcie! Męczę się już z tym pół roku i nic. Jak ktoś powie mi co to jest i auto zacznie normalnie chodzić to stawiam Jacka&Daniels'a Nie żartuję !
  8. I jak doszedłeś co to? Bo ja mam to samo :/
  9. Witajcie. Znacie numery seryjne opasek oraz obejm kolektora ssącego? Sa to cztery gumowe rurki o srednicy około 3cm co łączą kolektor ssący z silnikiem. Wiecie gdzie to zakupić oprócz aso?
  10. Ja tez wymienialen i nalezy sciagnac alternator :/
  11. A jakie masz oznaczenia na tych cewkach? jakiej firmy?
  12. A długo już jeździsz na nich? Ile mniej więcej kilometrów zrobiłeś? Nie ma to różnicy, że ty masz 1.8T a jak 2.0? W sumie numery seryjne się zgadzają A może z firmy BREMI kupić? To są niby oryginalne? Już sam nie wiem, które są oryginalne, a które nie..... Ja teraz mam założone dwie VW AG z firmy Pulse z koncówka ,,L" oraz dwie VW AG z firmy ELDOR z końcówką ,,D". Chce je wyrzucić całkowicie i nowe wraz ze świecami założyć, aby te części zupełnie wyeliminować w kwestii falowania obrotów. Dodam, że wymieniłem gruszke podciśnienia na nową oryginalą, przepływomierz, przepustnice czyściłem i kalibrowałem, oraz wymieniłem większość przewodów podciśnienia na nowe. Na allegro po 105 zł/szt http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-vw-bora-golf-new-beetle-1-8-t-oryg-i5250176648.html
  13. Witajcie. Już nie mam siły do mojego 2.0 ALT, któremu codziennie falują obroty na zimnym silniku. Postanowiłem wymieć wszystkie cewki i świece. Czy cewki BERU ZSE043 będą odpowiednie ma ktoś je założone? Czy radzicie jakieś inne kupić? Tu jest link do nich: http://allegro.pl/zse043-cewka-zaplonowa-beru-audi-seat-skoda-1-8-t-i5278548761.html A co do świec to myślałem nad BOSCH. Dokładniej to i tych myślę: http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-bosch-lpg-gaz-audi-a4-b6-b7-a6-c5-i5213865033.html Proszę Was o radę co wybrać, aby na pewno były dobre. Ciekawi mnie jedna sprawa, bo w serwisie ASO cewki kosztują 170zł szt, a na allegro też oryginały VW AG 06A 905 115 D firmy ELDOR kosztują 80zł za sztukę. Wiecie dlaczego taka różnica? Czy to może jaka china jest? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-toledo-ii-leon-ibiza-cordoba-1-8-t-i5248773123.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...