Witam. Chcę zgazować swoje 1.8T 163km bo powiem szczeże żę sporo mnie to kosztuje ostatnio sporo jeżdzę. I pytanko takie, chcę wstawić najlepszy jaki istnieje na rynku(o ile istnieje) gaz. Co polecacie?? STAGA ?? czy coś innego,
Panowie o to taki problem . Zrobił mi znajomy logi i wyszło że przepływomierz zaniza a dodam że chce zrobić moda . Gościu powiedział że przepływomierz do wymiany i w tedy można coś robić. Po prostu pada Ale jeszcze daje radę . Kolejny objaw to jak odpalam to trzyma furę na wysokich obrotach jakieś dwie trzy minuty i potem norma. Pytanie jest takie czy ma to coś wspólnego do wadliwego przeplywomierza ? I jakie skutki uboczne wadliwej przeplywki. Pozdrawiam
czyli mówisz marcin że i takie asy się zdarzają??? A i owszem . Brata audi 1.9tdi po modzie turbo cięzej wstaje,audi dymi a henio który "warsztat" ma w stodole twierdzi że tak ma być Wiec trochę zwątpiłem ;p
dzięki Krzysiu za odp.
Dzięki Lorence. Właśnie o taką odpowiedz mi chodziło. W sobotę do magika umówiony wiec będzie nowy program a w gratisie sonda out. Po nowej mapie jest duża różnica w momencie obrotowym? w mocy ?? czy raczej d...y nie urywa??
Podpina sie do tematu choinki na desce i komunikatu BRAKE. Byłem u gościa który podpioł się pod kompa i stwierdził że to sterownik obok pompy hamulca. Dodam że objawy nie są częste i zdarzają się sporadycznie. Majster chce 150 zł za naprawę plus koszt robocizny czyli z 300zł pewnie;p wiec podziękowałem dla pana bo stwierdziłem po przeczytaniu tego całego wątku że mam problem z słabym akumulatorem.
Co to daje??? i co to jest?? coś z dopływem powietrza??
Zwykły program bez kombinowania 163km w miare sie zwija a jak podkręci troche moment obrotowy to już będe zadowolony ;p