Skocz do zawartości

?ukasz.M.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ?ukasz.M.

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Kłodawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ?ukasz.M.

0

Reputacja

  1. Witam. Jest może jakiś forumowicz z Poznania lub okolic posiadający Vag-a i kabel i mogący udzielić pomocy. Problem polega na tym że autko straciło moc. Byłem u kilku speców i nie wiem któremu wieżyc. Jeden zgania na turbo drugi na sterownik. A poza tym przy okazji chciałbym sprawdzić parę żeczy.
  2. Na chwile obecną ciężko mi powiedzieć. Wiem tylko że po ściągnięciu wężyka z Egr problem zniknął. Miałem jeszcze podpinany komputer i wyszło że auto gubi podciśnienie. Raczej wykluczam powiązania jednego z drugim. Witam. Temat mogę uznać za zamknięty. Przyczyną był padnięty zawór Egr. Został on wyłączony. Po pewnym czasie użytkowania mogę powiedzieć, że wszystko chodzi jak należy. Dziękuje Wszystkim za okazałą pomoc.
  3. Witam. Odpływy wyczyszczone. Myślałem że problem zniknie. A po dzisiejszym myciu całkiem coś nowego. Auto przejechało może niecały kilometr i zgasło. Po odpaleniu nie wchodziło na obroty. Przy próbie przegazowania od razu gasło i trzęsło silnikiem, dodatkowo strasznie kopciło pomimo ciepłego silnika. Później ściągnąłem wężyk z zaworu EGR i problem znikną. Całkowicie się już pogubiłem czy jedno z drugim ma jakieś powiązanie i w czym już szukać przyczyny.
  4. Wielkie dzieki za podpowiedz. Dopiero teraz mialem okazje to sprawdzic. Troche smieci sie nazbieralo przy podszybiu. Obudowa ECU naszczescie jest cala. Mam nadzieje ze wyczyszczenie podszybia zalatwi sprawe.
  5. ?ukasz.M.

    Zanik mocy po zalaniu.

    Witam. Mam mały problem. Przeważnie po wjeździe na myjnie i dłuższym zalaniu atrapy chłodnicy auto traci na mocy, czasami też po wjeździe w poważniejszą kałużę. Dodam że zimą jest wszystko bez problemu. Gdy auto obeschnie wszystko powraca do normy. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś już zetknął się z tym problemem i dał rade. Z góry dziękuje za pomoc. Jeśli temat nie w tym forum to przepraszam. Kod silnika to AVF lub AWX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...