
Ryan
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Ryan

Informacje
-
Imię
Ryan
-
Miasto
Chełm Śląski
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ze tak pozwole sobie wrocic do tematu , bo droga dedukcji doszedlem to pewnego wniosku generalnie przy odpalaniu pojawia sie chmura - niebieska moze uszczelniacze zaworowe są walniete ? olej sobie splywa do cylindra na postoju i przy odpaleniu ma problem zapalic , a jak juz łapie to przepala olej co by tłumaczyło podwyzszone obroty. jak wypali całosc to wszystko bangla to tez by tłumaczyło dobre jałowe obroty i brak przejscia testu przez katalizator
-
fotka na szybko
-
w sumie na kolektorze mam troche syfu w okolicach wejscia do glowicy , co by moglo sugerowac jakies przedmuchy , no ale po zagrzaniu jest rowniutko i nic nie faluje.. zaniza , ale na wolnych ? bo w dynamicznych ma te 91 przy 5400obr , wiec jakiejs mega tragedii chyba nie ma niestety zeby zrobic logi do 6 - 6.5 to sie chyba musze przeprowadzic gdzie indziej btw , skoro katalizator nie przeszedł testu , to moze on ma jakis wpływ na działanie sondy ?
-
No to jedziemy pokolei (z ciekawostek to dzis rano odpalił normalnie) 130 131 134 po nocy , przed odpaleniem READINESS po wszystkich logach i cała reszta
-
niepotrzebnie przegazowalem wiem , zrobione na rozgrzanym jutro opanuje wszystko jeszcze raz
-
031 032 033 static (gdzies tam przegazowałem) 002 032 033 static (tu juz widac gdzie przegazowałem)
-
na cieplym pali od kopa i nie swiruje ani troche , wystepuje to tylko po nocy , badz po dlugim postoju (ponad 1h)
-
wieksze spalanie moze faktycznie wystepuje , moc raczej ok.. gdzie sprawdze czasy wtryskow ? jeszcze tego vcdsa nie ogarniam do konca a dobra widze 032 / 033 / 002 ?
-
nie , pogorszylo sie z 2-3tyg temu tak z dnia na dzien swiece wymienialem , moze to jest jakis trop ? ale problem wystepowal juz PRZED wymiana swiec
-
Readiness sprawdzalem 2-3 dni temu - wszystko OK
-
co konkretnie mam zdiagnozowac ? vagiem dysponuje wiec zaraz smigne
-
Czesc , od niedawna mam mały problem z 2.0 ALT przy kazdym odpaleniu na zimnym silniku (czy tez po godzinnym postoju) jakos tak ma problem zapalic , czasem kreci dłuzej , czasem pali niby od kopa ale startuje od 600-700 obrotów , po czym obroty rosna do np. 2000-2300 i przez pierwszy 1km jazdy przy zmianie biegu trzyma te obroty czasem wieksze czasem mniejsze mialem problem z peknietym kroccem do doloty od czwornika i myslalem ze lewe powietrze jest winowajcą , dzisiaj wymieniłem czwornik na nowy poprawiony , wymienilem cala rure dolotu z nowym kroccem - no ale problem został dodatkowo , choc moze to placebo , zaczał delikatnie hmmm "postrzeliwac" z wydechu (tak mi sie wydaje ze z wydechu) - wiec problem by kierował uwage na paliwo , ale czy moze sie tak dziac od spraw paliwowych ? (filtr , pompka , regulator) VAG bledów nie pokazywał , nawet na uwalonym króccu , wypadania zaplonów tez na VAGu nie zobaczyłem ktos ma jakis pomysł ?
-
[B6 2.0 ALT] Słynny check i próba pozbycia sie problemu
Ryan odpowiedział(a) na Ryan temat w Audi A4 B6/B7
Czyli to ze go nie ma to zasadniczo ma na cos wpływ czy nie ? zrobiłem log 002 / 032 / 006 , ale mi sie laptop rozladował przy poczatku , natomiast zapisał log do 2300 , i po 16 sekundach na spadku do 2100 i w grupie 006 jest cos takiego jak Altitude Correction Factor i w całym zakresie wynosi -3.1 , ale zaraz po tym jak laptop wstał ponownie w 18 sek pomiaru ma wartosc 37.11 przy 2300 obrotow wiem ze musze to zlogowac jeszcze raz , ale moze to juz jakis trop btw , po 700km znow miałem 17545 aaa był bym zapomniał temp na G42 - 36 stałe na postoju , 20-24 w bucie