Skocz do zawartości

Lukasz8729

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz8729

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Radwanice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lukasz8729

0

Reputacja

  1. No właśnie wszystko wymienione, jadąc na autostradzie czuć wyraźnie jakąś moc dopiero przy 140 na liczniku.... Trochę poczytałem i może było kombinowane z ogranicznikiem pracy sztangi, już to kiedyś przerabiałem w Taty audi
  2. witam panowie, zakupiłem starą pospolitą b5 z 110 AFN , niby autko jedzie ale bardzo mułowato się rozpędza i brakuje "tego " odejścia , spojrzy ktoś mądry na logi. Z góry dziękuje za pomoc. http://vaglogi.pl/log-000_SterMhp.html grupa 0 bs http://vaglogi.pl/log-003_o4x18gB.html grupa 3 statycznie http://vaglogi.pl/log-003_Ose459.html grupa 3 dynamicznie http://vaglogi.pl/log-003_omx0U21.html grupa 3 basic setting http://vaglogi.pl/log-004_F180sW.html grupa 4 basic setting http://vaglogi.pl/log-008_B79fzY2.html grupa 8 statycznie http://vaglogi.pl/log-008_VvWm2.html grupa 8 dynamicznie http://vaglogi.pl/log-010_kCcjhS.html grupa 10 statycznie http://vaglogi.pl/log-010_9UaH0dW.html grupa 10 dynamicznie http://vaglogi.pl/log-011_1m4o70E.html grupa 11 statycznie http://vaglogi.pl/log-011_ye616.html grupa 11 dynamicznie
  3. panowie jestem po wymianie czujnika N108 przez który auto chodziło jak Sdi klekotania brak...kolejnym punktem było czyszczenie turbo przy czym okazało się iż gruszka już nie trzyma -zakup nowej - ustawienie jak książka piszę przy 0,6 bara opiera sie o ogranicznik montaż i ... kangury ;/ zrobiłem logi .... błąd 0550 - nie wiem czy jest to coś wspólnego z turbo dlatego proszę osoby z większą wiedzą anieżeli ja o ocenę... 000 bs http://vaglog.pl/log-000_z7Bzip.html 001 statycznie http://vaglog.pl/log-001_ad942EQ.html 001 dynamicznie http://vaglog.pl/log-001_lKqf2Fe.html 003 dynamicznie http://vaglog.pl/log-003_vxfNK8Y.html 004 statycznie http://vaglog.pl/log-004_V79z4k3.html 004 dynamicznie http://vaglog.pl/log-004_bM64d8.html 004 bs http://vaglog.pl/log-004_akzbIyU.html 006 dynamicznie http://vaglog.pl/log-006_c5id7A.html 007 statycznie http://vaglog.pl/log-007_X96OSNq.html 008 dynamicznie http://vaglog.pl/log-008_9df1RlX.html 011 dynamicznie http://vaglog.pl/log-011_jAd93H.html 013 statycznie http://vaglog.pl/log-013_H809o.html 013 dynamicznie http://vaglog.pl/log-013_8608mtk.html proszę o wskazówki Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  4. Witam panowie, proszę o wsparcie. Autko pali bez problemu ( kąt wtrysku ustawiony na 52) po rozgrzaniu - przejechaniu dobrych 30 km podczas dodawania gazu auto zaczyna klekotac w czasie tych stuków auto traci moc , wystarczy ,że odpuszczę delikatnie gaz i jest cisza a nie kiedy klekotanie po paru sekundach samo przechodzi i moc wraca .... Jakieś wskazówki ? Błędów brak ,logi zrobione podczas klekotania http://vaglog.pl/log-001_OXW77n.html 1 statycznie http://vaglog.pl/log-003_UCLlb9.html 3 dynamicznie http://vaglog.pl/log-004_jk54Lhg.html 4 dynamiczna http://vaglog.pl/log-004_tPA0W.html 4 statyczna http://vaglog.pl/log-004_Xm576x.html 4 bs http://vaglog.pl/log-007_3bOsu.html 7 statyczna http://vaglog.pl/log-011_7xwU5.html 11 dynamiczna http://vaglog.pl/log-013_ChvX4.html 13 statyczna http://vaglog.pl/log-000_3UH60.html 00 bs http://vaglog.pl/log-001_627Kc.html 1 dynamiczna Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam panowie, proszę o wsparcie. Autko pali bez problemu ( kąt wtrysku ustawiony na 52) po rozgrzaniu - przejechaniu dobrych 30 km podczas dodawania gazu auto zaczyna klekotac w czasie tych stuków auto traci moc , wystarczy ,że odpuszczę delikatnie gaz i jest cisza a nie kiedy klekotanie po paru sekundach samo przechodzi i moc wraca .... Jakieś wskazówki ? Błędów brak ,logi zrobione podczas klekotania http://vaglog.pl/log-001_OXW77n.html 1 statycznie http://vaglog.pl/log-003_UCLlb9.html 3 dynamicznie http://vaglog.pl/log-004_jk54Lhg.html 4 dynamiczna http://vaglog.pl/log-004_tPA0W.html 4 statyczna http://vaglog.pl/log-004_Xm576x.html 4 bs http://vaglog.pl/log-007_3bOsu.html 7 statyczna http://vaglog.pl/log-011_7xwU5.html 11 dynamiczna http://vaglog.pl/log-013_ChvX4.html 13 statyczna http://vaglog.pl/log-000_3UH60.html 00 bs http://vaglog.pl/log-001_627Kc.html 1 dynamiczna Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  6. Ja jutro sprawdze u siebie jak to będzie Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  7. Po numerze wychodzi,ze taki sam. Dokładnie nie jestem w stanie określić z jakiego rocznika jest myślałem,ze raczej starszy gdzie nie było klimy i dlatego teraz na nowym nie działa jak należy Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. Witam , uszkodził mi się licznik więc postanowiłem kupić 2 i wszystko było by ok gdyby nie pewne mankamenty mianowicie po wymianie licznika wyskakuje błąd kontrolki abs i nie da się jego skasować oraz po włączeniu klimatyzacji nastepuje jej włączanie po czym po 2,3 sekundach się wyłącza i tak w kółko,wkladajac swój stary licznik wszystko jest ok (nie licząc nie działającego obrotomierza oraz prędkościomierza) co może być przyczyną? Trzeba coś przeprogramować czy może wgrać wsad ze starego licznika ? Licznik vdo .....dodam jeszcze ,że autko miało przekladaną skrzynię z automatu na manual Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. Witam , uszkodził mi się licznik więc postanowiłem kupić 2 i wszystko było by ok gdyby nie pewne mankamenty mianowicie po wymianie licznika wyskakuje błąd kontrolki abs i nie da się jego skasować oraz po włączeniu klimatyzacji nastepuje jej włączanie po czym po 2,3 sekundach się wyłącza i tak w kółko,wkladajac swój stary licznik wszystko jest ok (nie licząc nie działającego obrotomierza oraz prędkościomierza) co może być przyczyną? Trzeba coś przeprogramować czy może wgrać wsad ze starego licznika ? Licznik vdo .....dodam jeszcze ,że autko miało przekladaną skrzynię z automatu na manual Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Tak, teraz jest na 100% dobrze złożone,tylko tak jak pisalem na 100% przestawiony jest ten ogranicznik sztangi, czy to może być wina,że tak późno wstaje i później ją odcina ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. witam ,nie będę sie za wiele rozpisywal...auto wpada w notlaufa , turbo było czyszczone lecz jestem w 100% pewien ze był ruszany ogranicznik pracy sztangi może to mieć na to wpływ ?? jak tak to w którą stronę nim ruszać ?? w ogóle jest możliowość dobrze go ustawić? może jest jakiś sposób za pomocą vaga ... jeżeli jest ktoś z okolic Polkowić to chętnie skorzystam z usług ponizej logi gr 8 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs gr 3 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs gr 11 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
  12. witam panowie (niestety ponownie) w celu informacyjnym podan iż wczesniejszy problem został poprawnie zdiagnozowany mianowicie zle zlozona turbinka...lecz zaraz po jej poprawnym zlozeniu wyjechalem do pracy do naszych zachodnich sąsiadów i nie zdążyłem nawet jak zrobić logów... wróciłem miesiąc temu i postanowiłem ponownie wszystko sprawdzić(w tym czasie autem jeździła dziewczyna) dlatego 1 co porządnie je przegoniłem i wydawało się ,że jest ok lecz czaem auto znów łapie notlaufa i zauważyłem,że (tak mi się wydaje bynajmniej) bardzo późno turbo zaczyna ciągnąć dziś wkońcu zmotywowałem się zrobić logi i proszę was jako fachowców o ocene.. gr 8 http://vaglog.pl/log_254208.html gr 3 http://vaglog.pl/log_254209.html gr 11 http://vaglog.pl/log_254218.html przypomne,że przy turbo był ruszany ten ograicznik ruchu sztangi..może to mieć na to wpływ ?? jak tak to w którą stronę nim ruszać ?? w ogóle jest możliowość dobrze go ustawić? może jest jakiś sposób za pomocą vaga ... jeżeli jest ktoś z okolic Polkowić to chętnie skorzystam z usług
  13. W sobotę rozbieram i zdam relacje.... Tata twierdzi,ze dobrze złożył ale jak nie sprawdze to sie nie przekonam
  14. zrobiłem jak pisałes logi po wykreceniu tego ogranicznika: http://vaglog.pl/log_198907.html przy tym błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) po tym postanowiłem sprawdzić jak będzie po wkręceniu ogranicznika i oto logi http://vaglog.pl/log_198908.htmli przy tym ten sam błąd ;/ Lukniesz kolegi na dzisiejsze logi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...