
FloYd3R
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O FloYd3R

Informacje
-
Imię
Michal
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Panowie jezeli wywale kata nie bedzie zadnych problemow z praca silnika ? Komputer bledow miec nie bedzie ? Jakiekolwiek konsekwencje beda ?
-
Termostat wymieniony. Nawet wyjety calkowicie z ukladu a auto nadal sie grzeje. Na innym forum napisali mi ze to pompa wody. Juz zgupialem a nie chce utopic duzo kasy i czasu w naprawe. Btw wiskoza odpowiada za predkosc wiatraka z jaka ma chlodnic ?
-
Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift
FloYd3R odpowiedział(a) na buuuury temat w Audi A4 B5
Jezeli mam program Polski Vag 4.9 to nim tego nie zrobie ? musze miec jakis inny ? Tak ten moj vag wyglada. -
Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift
FloYd3R odpowiedział(a) na buuuury temat w Audi A4 B5
Jak zrobic taki test ? Jak najlepiej wypiac wskazowki zeby nic nie uszkodzic ? W temacie ktos pisal zeby podwarzac lyzeczkami a kto inny, zeby wykrecac w lewo. Jak to jest faktycznie z ta farba na tarczy ? Nie zmarze sie za bardzo ze potem nic nie bedzie ? Przepraszam, ze tyle pytan ale jestem laikiem w audi,cale zycie jezdzilem honda i honde mam w malym palcu, lecz wszystkie rozwiazania sa zupelnie inne w audi niz w hondzie dlatego pytam by nic nie uszkodzic -
Efekt zmiany koloru podświetlenia zegarow z czerwonego na białe ala' polift
FloYd3R odpowiedział(a) na buuuury temat w Audi A4 B5
Jezeli zdejmiemy wkazowki to potem trzeba je kalibrowac w jakis sposob ? Nie beda przeklamywaly ? Jezeli zdejmiemy wkazowki to potem trzeba je kalibrowac w jakis sposob ? Nie beda przeklamywaly ? -
Witam. problem jest nastepujacy. kupilem tydzien temu audi a4 1.8t zwrocilem uwage, iz auto strasznie, ale to strasznie dlugo sie nagrzewa do temp. 90 stopni. Myslalem, ze w audi to standard, lecz pewnego razu jak na kazdym biegu przeciagnalem ja do odcinki odmulila jakby i teraz nagrzewa sie duzo szybciej i wydaje sie mi ze prawidlo. Ale jest jedno problem mianowicie temperatura teraz potrafi przekroczyc 90 stopni dojsc do 100 np ( wiecej nie ryzykowalem i go chlodzilem ) wentylator dziala kreci sie, zwrocilem uwage ze wraz z obrotami kreci sie szybciej. A mimo ze temperatura 100 stopni on kreci sie proporcjonalnie do obrotow na biegu jalowym. Co to moze byc ? Termostat ? Zapowietrzony uklad ?
-
Nadal nikt nie ma pomyslu co to moze byc? Ja podejrzewam kostke stacyjki wyrobiona. Na dniach ja wymieniam i podziele sie efektem
-
A co z pozostalymi bledami ? Jak ich uniknac na przyszlosc ?
-
Jak myslisz, wyjmujac go i czyszczac pomoze to aby wiecej ten blad sie nie pokazal ?
-
Panowie VAG pokazal mi bledy ktorych zrobilem zdjecie i wrzucam do nich link: 11262958_881382731932948_1686276720_n.jpg - directupload.net jak ustrzec sie ponownie tych bledow - skoro sa to bledy sporadyczne ? gdzie znajduje sie zawor o ktorym mowi blad 1262 ? jak on wyglada ?
-
Panowie jak fachowo sie ten element nazywa ?
-
Panowie VAG pokazal mi bledy ktorych zrobilem zdjecie i wrzucam do nich link: http://www.directupload.net/file/d/4014/eb8t6it2_jpg.htm jak ustrzec sie ponownie tych bledow - skoro sa to bledy sporadyczne ? gdzie znajduje sie zawor o ktorym mowi blad 1262 ? jak on wyglada ?
-
W lodzkiem jest ktos kto potrafilby mi to ogarnac ? Znasz kogos ? Ew jestem w stanie sam to zrobic ?
-
Mysle czy chociaz z serii mojej da sie wyciagnac 180-200 km bez duzego wkladu finansowego. Czy mozzna seryjna turbine troche podkrecic mape lepsza wgrac czy cos
-
Czyli jeżeli posiadam a4 b5 z 96r to mam tą najslabsza? Gdzie dokładnie znajdę oznaczenie na turbinie ? Ew bez żadnych przeróbek p&p podejdzie ta mocniejsza?