Skocz do zawartości

Mati6001

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mati6001

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Mati6001

0

Reputacja

  1. Witam, prawdopodobnie sprawa się wyjaśniła. Ponoć mam wymieniany bak który ma inne podłączenia. Podczas ostatniej wymiany mechanik źle podłączył filtr i dlatego leciało paliwo. Teraz zostały wprowadzone lekkie przeróbki i mam nadzieje, że będzie wszystko ok.
  2. Witam, od jakiegoś czasu śmierdziało mi paliwem w samochodzie. Dzisiaj auto w jechało na podnośnik zostały ściągnięte osłony i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu mam jeden wężyk który kończy się przed bakiem (zdjęcia) i leci z niego ciurkiem paliwo. Wężyk został zaślepiony, ale to jest chwilowe rozwiązanie. Czy może mi ktoś powiedzieć czy ten wężyk powinien gdzieś wchodzić, a jeżeli nie to czemu z niego leci paliwo. Z góry dziękuje za odpowiedzi. https://drive.google.com/file/d/0B54xOImakmOoSjUxVVRVVks1Q00/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B54xOImakmOoSFBodl85Mkd2c3c/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B54xOImakmOodmJkWGhHMmY2QXM/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B54xOImakmOoOHZ5NmVEVXpobE0/view?usp=sharing Czy ktoś jest wstanie mi pomóc?
  3. Cewka wymieniona, Audi śmiga bez problemu. Teraz tylko trzeba zająć się katem.
  4. Tak jak pisałem wcześniej, podczas wyprzedzania zapalił mi się check po podłączeniu pod kompa pojawiło się ponownie wypadania zapłonu na 2 garze i standardowo katalizator. Więc z katem trzeba będzie coś zrobić. I tu się zastanawiam czy kupić nowy katalizator a może go wyciąć i wstawić rurkę, albo strumienice (tylko w wypadku wycięcia trzeba się pobawić z 2 sondą). I tu taj mam pytanie, czy samochód będzie dużo głośniejszy po wycięciu kata i czy będzie śmierdziało spalinami? A co do wypadania zapłonu to chyba wymienię cewkę na 2 cylindrze.
  5. Świece były sprawdzane i ponoć były w dobrym stanie. Zaraz napisze do osoby która robiła mi te logi, bo może mi coś źle wysłał. Jak tylko będę miał poprawne to odrazu je wrzucę. Dzięki za pomoc. Witam ponownie, udało mi się wczoraj zrobić logi tak jak radzono, a linki do ich wyników wrzucam poniżej. DYNAMICZNE: http://vaglog.pl/log_202336.html http://vaglog.pl/log_202337.html http://vaglog.pl/log_202338.html
  6. LPG nie ma. Przed robieniem logów błędy były kasowane i jestem zdziwiony, że są tylko do 4,5 tys. obrotów. Bo 2 przejazdy były do 6 tys., a ostatni do odcinki na 3 biegu. Ogólnie dzisiaj wróciłem z 120 km trasy i jak się silnik mocno rozgrzał to coraz częściej się zacinał. Raz przy wyprzedzaniu na 3 biegu to przestał w ogóle przyspieszać bo tak zaczęło nim szarpać i jeszcze dodatkowo check zaczął mrugać, ale gdy puściłem gaz to przestał się świecić. Wydaje mi się, że to może cewka na drugi garze powoli padać, bo wcześniej zdarzyło się dwa razy wypadanie zapłonu. Dodatkowa wrzucam jeszcze błędy które wyskoczyły mi 2 miesiące temu: 4 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
  7. Zrobiłem tak jak poradziłeś, ale niestety podczas wrzucania pliku na serwer wyskakuje mi, że jest zły format pomimo tego, że jest w .csv. Można jeszcze gdzie indziej to wrzucić?
  8. Poniżej przesyłam linki do logów w pliku: http://przeklej.org/file/2OUwvX/LOG-01-002-015-016.dynamiczne.csv http://przeklej.org/file/cPonXp/LOG-01-006-004-011.dynamiczne.csv http://przeklej.org/file/hxR8OJ/LOG-01-033-003-006.dynamiczne.csv http://przeklej.org/file/7cr14q/STAT0220006.statyczne.csv http://przeklej.org/file/BgDdqV/STATY003015016.statyczne.csv
  9. Witam, mam problem z moim A4, mianowicie podczas przyspieszania lubi mi poszarpywać, tak jakby się przycinał. Dzieje się tak przy mocniejszym wciśnięciu gazu na rozgrzanym silniku ( w sumie na zimnym nie wiem jak jest, bo go wtedy nie butuje). Związku z tym zrobiłem logi i prosiłbym o ich analizę. Z góry dziękuje za odpowiedzi. " SKASOWAŁEM LOGI Z TEGO POSTU, ŻEBY NIE ZAŚMIECAŁY TEMATU"
  10. Świec nie wymieniałem, auto mam od dwóch miesięcy. Jak przy kupnie były oglądane to były w dobrym stanie.
  11. Check zgasł po odłączeniu akumulatora. Do tej pory się nie pojawił, ale samochód szarpie podczas przyspieszania. Mechanik mówi, że to chyba będzie lambda.
  12. "Witam, dzisiaj samochód został odstawiony do warsztatu i na początku zajęto się lekkim wyciekiem oleju, okazało się, że odma była pęknięta i zapchana. Błędy zostały skasowane. Na razie poradzono mi jeździć i zobaczymy czy błędy pojawią się ponownie" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Witam, ponownie otwieram temat bo właśnie dzisiaj zapalił mi się check i nie gaśnie. Po podłączeniu do kompa wyskoczył jeden błąd, mianowicie: 1 Fault Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Czy jesteście wstanie powiedzieć co się dzieje? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  13. Witam, ostatnio podczas zabawy na śniegu zapalił mi się check, a objawami było szarpanie podczas przyspieszania. Po zgaszeniu samochodu check zgasł. Po ponownym ruszeniu i przekroczeniu 5 tys. obrotów problem się pojawił ponownie, ale check gasł po ok. 10 sec. gdy się jechało spokojnie. Na drugi dzień żaden błąd się nie pojawiał, ale w całym zakresie obrotów zdarzały się szarpnięcia. Związku z tym, w dniu dzisiejszym postanowiłem podłączyć komputer i sprawdzić co się dzieje: Component: 1.8L R4/5VT G 0003 Coding: 0011711 Shop #: WSC 42935 4 Faults Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 Skipping Address 15-Airbags Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 192 B Component: RNS 4.2 H06 BNO 0140 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 192 B Component: Radio BNO 0001 Coding: 00207 Shop #: WSC 22641 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Czy ktoś jest wstanie mi powiedzieć co jest powodem zaistniałej sytuacji. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  14. Witam, dzisiaj jadąc w trasie zauważyłem, że jak mocno przyspieszam to przy 3 tys. obr. jest lekkie szarpnięcie (tak, jak by na sec. włączyła się kontrola trakcji) i dalej wkręca się normalnie. Pojawia się to na 2 i 3 biegu (nie wiem jak na reszcie) . Co to może być? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...