Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy- A4B6 1.8T BEX Q


Mati6001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio podczas zabawy na śniegu zapalił mi się check, a objawami było szarpanie podczas przyspieszania. Po zgaszeniu samochodu check zgasł.

Po ponownym ruszeniu i przekroczeniu 5 tys. obrotów problem się pojawił ponownie, ale check gasł po ok. 10 sec. gdy się jechało spokojnie.

Na drugi dzień żaden błąd się nie pojawiał, ale w całym zakresie obrotów zdarzały się szarpnięcia. Związku z tym, w dniu dzisiejszym postanowiłem podłączyć komputer i sprawdzić co się dzieje:

Component: 1.8L R4/5VT G 0003
Coding: 0011711
Shop #: WSC 42935
4 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Skipping Address 15-Airbags
Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 035 192 B
Component: RNS 4.2 H06 BNO 0140
No fault code found.
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 035 192 B
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00207
Shop #: WSC 22641
No fault code found.
End -------------------------------------------------------
Czy ktoś jest wstanie mi powiedzieć co jest powodem zaistniałej sytuacji. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozmieniaj miejscami cewki:

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

I zobacz czy błąd się przeniesie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest między innymi wypadanie zapłonu. Jeśli po zamianie cewek będzie to samo to może być wina zaworka.U mnie za to był odpowiedzialny zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Po wymianie jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tan zaworek konszuje chyba 13 zł ---- u mnie powodował falowanie obrotów na biegu jałowym + błąd 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem za niego coś około 20 za zamiennik bo taki się trafił. W aso około 50.

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Witam,

dzisiaj samochód został odstawiony do warsztatu i na początku zajęto się lekkim wyciekiem oleju, okazało się, że odma była pęknięta i zapchana. Błędy zostały skasowane. Na razie poradzono mi jeździć i zobaczymy czy błędy pojawią się ponownie"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam,

ponownie otwieram temat bo właśnie dzisiaj zapalił mi się check i nie gaśnie.

Po podłączeniu do kompa wyskoczył jeden błąd, mianowicie:

1 Fault Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
Czy jesteście wstanie powiedzieć co się dzieje? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Edytowane przez Mati6001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też spotkałem się z tym problemem. Z tego co wyczytałem winna może być pompa SAI czyli popularny "odkurzacz". Pompa ta tłoczy powietrze do kolektora wydechowego aby dopalić wzbogacona mieszankę na zimnym silniku.

U mnie błąd po skasowaniu już się nie pojawił czyli prawdopodobnie coś jej odbiło.

Jeśli u Ciebie nie znika sprawdź przekaźnik, ew na słuch zbadaj czy na zimnym silniku pompa startuje. Znajduje się ona z prawej strony mniej więcej pod zderzakiem jeśli działa na pewno usłyszysz coś w rodzaju działającej dmuchawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też spotkałem się z tym problemem. Z tego co wyczytałem winna może być pompa SAI czyli popularny "odkurzacz". Pompa ta tłoczy powietrze do kolektora wydechowego aby dopalić wzbogacona mieszankę na zimnym silniku.

U mnie błąd po skasowaniu już się nie pojawił czyli prawdopodobnie coś jej odbiło.

Jeśli u Ciebie nie znika sprawdź przekaźnik, ew na słuch zbadaj czy na zimnym silniku pompa startuje. Znajduje się ona z prawej strony mniej więcej pod zderzakiem jeśli działa na pewno usłyszysz coś w rodzaju działającej dmuchawy.

Check zgasł po odłączeniu akumulatora. Do tej pory się nie pojawił, ale samochód szarpie podczas przyspieszania. Mechanik mówi, że to chyba będzie lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wymieniales świece? Wykręcić i zobacz w jakiej są kondycji. Zrób tez logi tak jak Imhotet pisze bo inaczej to wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wymieniales świece? Wykręcić i zobacz w jakiej są kondycji. Zrób tez logi tak jak Imhotet pisze bo inaczej to wróżenie z fusów.

Świec nie wymieniałem, auto mam od dwóch miesięcy. Jak przy kupnie były oglądane to były w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...