Skocz do zawartości

yaho44

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yaho44

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Otwock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia yaho44

0

Reputacja

  1. yaho44

    korekcje na pompowtryskach

    Bardzo chętnie ale gdzie w Warszawce czy przyjechać do Piaseczna?
  2. yaho44

    korekcje na pompowtryskach

    a jak to się robi? mam VAG 5053 ITS
  3. kryza miała 10mm kryza miała 10mm 18 był ok 0000 na 3000tyś.obr. 4,0 4,0 4,0 4,0 i przy schodzeniu wszystkie na chyba 128 a 23 to tak jak w ostatnim poscie na ciepłym silniku
  4. Witam Koledzy proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki Audi A4 2.0 16v TDI nieszczęsny BLB multitronik objawy szarpanie przy przyspieszaniu w zakresie 1800-2200 obr. skończyły już mi się koncepcje co za ustroństwo to powoduje ----BLASZKA ZAŚLEPIAJĄCA NIE POMAGA! były robione: poduszka lewa pod silnikiem - była wylana nowa dwumasa- była rozklekotana nowa pompa vacu- puszczała olej do paliwa nowy filtr paliwa wyczyszczony zbiornik nowe swiece żarowe - dwie były padnięte wyczyszczony egr - był zawalony na jakiś czas zaślepiony egr - ale bez rezultatu - blaszka jest teraz wyjęta wymienione oringi na pompowtryskach wymieniony jeden pompowtrysk na pierwszym cylindrze (używka)- stary miał padniętą cewkę i to właśnie mnie zastanawia bo korekcje na nim są największe 1cyl- (-1,36mg/h) bipy -103,00 2cyl (-0,52mg/h) -90,00 3cyl (0,75mg/h) -61,00 4cyl (1,25mg/h) -54,00 po zamianie wtrysku 4 na 2 były takie (-1,20mg/h) (0,16mg/h) (0,59mg/h) (0,40mg/h) i po zamianie 1 na 3 takie najpierw wolne obroty (-0,54mg/h) bipy -47,00 (-0,05mg/h) -32,00 (0,16mg/h) -89,00 (0,40mg/h) -69,00 a później przy przyspieszaniu pod obciążeniem (lekkie przyspieszanie do but) od (0,45 do 0,52mg/h) bipy -65,00 od (0,16 do 0,07mg/h) -42,00 od (-2,26 do -3,01mg/h) -95,00 od (1,60 do 2,38mg/h) -83,00 dodam że po zamianie 1 na 3 szarpanie się zmniejszyło i jest tylko po dobrym nagrzaniu silnika i w zakresie obrotów 2000-2200 Myślę że w miarę dokładnie to opisałem i znajdze sie ktoś kto mi poradz co dalej z tym zrobić. Moim zdaniem to chyba ten pompowtrysk którego kupiłem najwięcej tu szmonci. Dodam że blaszkę zamontowałem nie przy samym egr tylko przy chłodniczce, z drugiej strony silnika. przy samym egr dałem za mały dystans i blokowoło klapkę egr-u no i wywalało tryb awaryjny dlatego postanowiłem blaszkę zamontować przy chłodniczce trudniejszy dostęp ale przy chłodniczce nie trzeba dawać dystansu jakiej grubości dałeś dystans przy egr jakiej grubości daliście dystanse w 16v?
  5. Witam Koledzy proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki Audi A4 2.0 16v TDI nieszczęsny BLB multitronik objawy szarpanie przy przyspieszaniu w zakresie 1800-2200 obr. skończyły już mi się koncepcje co za ustroństwo to powoduje były robione: poduszka lewa pod silnikiem - była wylana nowa dwumasa- była rozklekotana nowa pompa vacu- puszczała olej do paliwa nowy filtr paliwa wyczyszczony zbiornik nowe swiece żarowe - dwie były padnięte wyczyszczony egr - był zawalony na jakiś czas zaślepiony egr - ale bez rezultatu - blaszka jest teraz wyjęta wymienione oringi na pompowtryskach wymieniony jeden pompowtrysk na pierwszym cylindrze (używka)- stary miał padniętą cewkę i to właśnie mnie zastanawia bo korekcje na nim są największe 1cyl- (-1,36mg/h) bipy -103,00 2cyl (-0,52mg/h) -90,00 3cyl (0,75mg/h) -61,00 4cyl (1,25mg/h) -54,00 po zamianie wtrysku 4 na 2 były takie (-1,20mg/h) (0,16mg/h) (0,59mg/h) (0,40mg/h) i po zamianie 1 na 3 takie najpierw wolne obroty (-0,54mg/h) bipy -47,00 (-0,05mg/h) -32,00 (0,16mg/h) -89,00 (0,40mg/h) -69,00 a później przy przyspieszaniu pod obciążeniem (lekkie przyspieszanie do but) od (0,45 do 0,52mg/h) bipy -65,00 od (0,16 do 0,07mg/h) -42,00 od (-2,26 do -3,01mg/h) -95,00 od (1,60 do 2,38mg/h) -83,00 dodam że po zamianie 1 na 3 szarpanie się zmniejszyło i jest tylko po dobrym nagrzaniu silnika i w zakresie obrotów 2000-2200 Myślę że w miarę dokładnie to opisałem i znajdze sie ktoś kto mi poradz co dalej z tym zrobić. Moim zdaniem to chyba ten pompowtrysk którego kupiłem najwięcej tu szmonci. uzupełnione! uzupełnione!
  6. klucha11 a też dałeś jakiś dystans miedzy egr a blaszkę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...