
Linger
Pasjonat-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Linger

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam, auto traci moc za każdym razem przy około 3500 obr/min, po ponownym uruchomieniu jest znów okej. Logi poniżej. Ponadto vag pokazał błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - http://vaglog.pl/log-000_aTR0j9.html - statyczny 000 http://vaglog.pl/log-003_QxQ7N1v.html - dynamiczny 003 http://vaglog.pl/log-011_V1aW7k.html - dynamiczny 011
-
Już zrobiłem logi i przesłałem, niestety nie udało się zrobić pełnych logów tzn. do 4000 obr/min, ponieważ za każdym razem przy około 3500 obr/min auto traciło moc i nie dało się osiągnąć żądanych obrotów.
-
Zazwyczaj się tak dzieje jak lecę w jakąś dłuższą trasę i mogę sobie pozwolić na prędkość i wyższe obroty. A jak się zatrzymam i uruchomię go ponownie to znów jest okej. Przejrzałem te wężyki, jeden był nieudolnie zamocowany tak jak na zdjęciu, ale nie wydaje mi się żeby to było to, gdyż siedział dosyć mocno. Okej zrobię logi i jak się uda to wstawię.
-
To co na filmiku było sprawdzane na zimnym silniku,a te obroty się podniosły jak włączyłem vaga, normalnie mam niższe ;P. Mówiąc o wężykach podciśnienia masz na myśli to co w linku wstawiam ? I czy jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie tych wężyków czy mam to zrobić wizualnie ? http://majsterek-debesciak.pl/showthread.php?tid=23
-
Witam, Silnik AJM. Jak jeżdżę w mieście to nic się nie dzieje, zaś jak wyskoczę na jakąś ekspresówkę to auto przełącza się w tryb awaryjny. Więc przy około 120/h traci moc. Zrobiłem 011 vag, poniżej filmik. Grucha działa sprawnie. Jakiś pomysł co z tym zrobić ?
-
Jak podpiąć na krótko silniczek tylnej wycieraczki
Linger odpowiedział(a) na Linger temat w Audi A4 B5
Nie kręci ;(wszystko przeczyściłem i to nic nie zmieniło. Ktoś coś poradzi ? -
Witam, tak jak w temacie, chciałbym sprawdzić czy mam padnięty sam silniczek czy coś z elektryką w samochodzie jest nie tak. Na silniczku są cztery bolce, gdzie plus, gdzie minus, jak go na krótko sprawdzić ?
-
Dobra, ściągnąłem chyba jakiś pin z ECU. Był w okienku login. Jest to 6 cyfrowa liczba. Próbowałem to wpisać tak jak na tej stronie, i wciąż wyskakuje komunikat o nieprawidłowym kodzie. http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?16839-Kodowanie-licznika-immo3-kodowanie-kluczykow
-
Mam już PIN z tego nowego licznika, ale okazało się że na tym plastikowym breloczku przy kluczyku zapasowym nie ma PIN-u tylko jakieś inne cyferki, próbowałem je wstukać ale nie działa. Także muszę wyciągnąć PIN z mojego starego jaegera. Proszę o jakieś porady. Dam rade wyciągnąć PIN z niego w ten sam sposób co z tego VDO ? Czyli kabelkiem Kkl i commanderem ?
-
Aa nie mam jeszcze pinu z tego licznika co kupiłem. Jak go zdobyć ? Tu jest filmik, ale na win 10 mam problem ze sterownikami to tego commandera. Da się to zrobić programem vag com, lub polski vag ? Bo te mi działają.
-
No mam coś takiego, jak zrobię to, to juz będzie wszystko ? http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?16839-Kodowanie-licznika-immo3-kodowanie-kluczykow
-
Ok przekręcę sam zapłon Mam ten licznik, już sprawdziłem, jest w miare okej, nawet test vagiem zrobiłem. Jaki następny krok ? Adaptacja kluczyków ? Macie panowie jakąś stronę gdzie jest opisane jak to zrobić ?