Skocz do zawartości

Linger

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Linger

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Linger

0

Reputacja

  1. Skoro tak, to może macie jakiś poradnik godny polecenia jak wyjąć, rozkręcić i czyścić turbine?
  2. Sztanga wydaje się sprawna, zrobiłem test vagiem oraz patrzyłem pod maską podczas testu sztanga chodzi bez problemu. Filmik :
  3. Witam, auto traci moc za każdym razem przy około 3500 obr/min, po ponownym uruchomieniu jest znów okej. Logi poniżej. Ponadto vag pokazał błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - http://vaglog.pl/log-000_aTR0j9.html - statyczny 000 http://vaglog.pl/log-003_QxQ7N1v.html - dynamiczny 003 http://vaglog.pl/log-011_V1aW7k.html - dynamiczny 011
  4. Już zrobiłem logi i przesłałem, niestety nie udało się zrobić pełnych logów tzn. do 4000 obr/min, ponieważ za każdym razem przy około 3500 obr/min auto traciło moc i nie dało się osiągnąć żądanych obrotów.
  5. Zazwyczaj się tak dzieje jak lecę w jakąś dłuższą trasę i mogę sobie pozwolić na prędkość i wyższe obroty. A jak się zatrzymam i uruchomię go ponownie to znów jest okej. Przejrzałem te wężyki, jeden był nieudolnie zamocowany tak jak na zdjęciu, ale nie wydaje mi się żeby to było to, gdyż siedział dosyć mocno. Okej zrobię logi i jak się uda to wstawię.
  6. To co na filmiku było sprawdzane na zimnym silniku,a te obroty się podniosły jak włączyłem vaga, normalnie mam niższe ;P. Mówiąc o wężykach podciśnienia masz na myśli to co w linku wstawiam ? I czy jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie tych wężyków czy mam to zrobić wizualnie ? http://majsterek-debesciak.pl/showthread.php?tid=23
  7. Witam, Silnik AJM. Jak jeżdżę w mieście to nic się nie dzieje, zaś jak wyskoczę na jakąś ekspresówkę to auto przełącza się w tryb awaryjny. Więc przy około 120/h traci moc. Zrobiłem 011 vag, poniżej filmik. Grucha działa sprawnie. Jakiś pomysł co z tym zrobić ?
  8. Nie kręci ;(wszystko przeczyściłem i to nic nie zmieniło. Ktoś coś poradzi ?
  9. Witam, tak jak w temacie, chciałbym sprawdzić czy mam padnięty sam silniczek czy coś z elektryką w samochodzie jest nie tak. Na silniczku są cztery bolce, gdzie plus, gdzie minus, jak go na krótko sprawdzić ?
  10. Linger

    Wariujące wskaźniki

    Dobra, ściągnąłem chyba jakiś pin z ECU. Był w okienku login. Jest to 6 cyfrowa liczba. Próbowałem to wpisać tak jak na tej stronie, i wciąż wyskakuje komunikat o nieprawidłowym kodzie. http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?16839-Kodowanie-licznika-immo3-kodowanie-kluczykow
  11. Linger

    Wariujące wskaźniki

    Mam już PIN z tego nowego licznika, ale okazało się że na tym plastikowym breloczku przy kluczyku zapasowym nie ma PIN-u tylko jakieś inne cyferki, próbowałem je wstukać ale nie działa. Także muszę wyciągnąć PIN z mojego starego jaegera. Proszę o jakieś porady. Dam rade wyciągnąć PIN z niego w ten sam sposób co z tego VDO ? Czyli kabelkiem Kkl i commanderem ?
  12. Linger

    Wariujące wskaźniki

    Aa nie mam jeszcze pinu z tego licznika co kupiłem. Jak go zdobyć ? Tu jest filmik, ale na win 10 mam problem ze sterownikami to tego commandera. Da się to zrobić programem vag com, lub polski vag ? Bo te mi działają.
  13. Linger

    Wariujące wskaźniki

    No mam coś takiego, jak zrobię to, to juz będzie wszystko ? http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?16839-Kodowanie-licznika-immo3-kodowanie-kluczykow
  14. Linger

    Wariujące wskaźniki

    Ok przekręcę sam zapłon Mam ten licznik, już sprawdziłem, jest w miare okej, nawet test vagiem zrobiłem. Jaki następny krok ? Adaptacja kluczyków ? Macie panowie jakąś stronę gdzie jest opisane jak to zrobić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...