Linger 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Witam, auto traci moc za każdym razem przy około 3500 obr/min, po ponownym uruchomieniu jest znów okej. Logi poniżej. Ponadto vag pokazał błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - http://vaglog.pl/log-000_aTR0j9.html - statyczny 000 http://vaglog.pl/log-003_QxQ7N1v.html - dynamiczny 003 http://vaglog.pl/log-011_V1aW7k.html - dynamiczny 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek88 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Przeładowywuje Ci turbo ok 0.4 bara , sztange sprawdz czy działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linger 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 14 minut temu, dymek88 napisał: Przeładowywuje Ci turbo ok 0.4 bara , sztange sprawdz czy działa Sztanga wydaje się sprawna, zrobiłem test vagiem oraz patrzyłem pod maską podczas testu sztanga chodzi bez problemu. Filmik : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linger 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 To doradzi ktoś jakie inne przyczyny mogą być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Ze sztangą jest tak jak z małym, jeśli troche podryguje to nie znaczy że działa. Sztanga albo sie przycina albo nie chodzi w pełnym zakresie. Masz dwie opcje albo spróbować zdjąc gruszkę i powachlować ręcznie sztangą i pomoże tyle że raczej na krótko lub zrobić to tak jak trzeba i wywalić turbo i wyczyścić VNT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linger 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Skoro tak, to może macie jakiś poradnik godny polecenia jak wyjąć, rozkręcić i czyścić turbine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 jest fotostory a nawet film, poszukaj...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekkozak1 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Mam inny problem też w AJM tu są logi robione jak turbo nie działało. http://vaglog.pl/log-011_YDr61.html turbo czasem działa jak nagrzeję samochód lub uruchomię ponownie silnik Dziś jeździłem to od 2500 obrotów super działało. Jaka przyczyna zawór N75, czujnik doładowania czy czyszczenie turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 A co nam z tego loga skoro robiłeś go w awaryjny .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekkozak1 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Już się poprawiam Witam moje Audi A5 B5 116 PS AJM nie ma mocy szczególnie z dolnych obrotów podłączyłem VAGA czysto błędów nie ma. Problem jest z turbosprężarką Zrobiłem Logi przedstawiam poniżej http://vaglog.pl/log-003_f8240D.html http://vaglog.pl/log-008_YT7L9H.html http://vaglog.pl/log-011_rUJ7WAz.html Co może być przyczyną, że turbo nie kręci zawór N 75, czujnik doładowania czy turbo przytarte? Proszę o pomoc i dziękuję. Jak mam ewentualnie naprawić usterkę. Jeżeli chodzi o sztangę w turbo to się podnosi ale niewiele malutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekkozak1 0 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Turbosprężarka geometria naprawiona sztanga podnosi się, przewody szczelne i prawidłowo podłączone, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zawór N18 kupiony nowy i działa, zawór N75 działa jest podciśnienie jak przykładam palca. Dziur w dolocie nie ma. Auto ma moc od 3 tyś obrotów. Poniżej tych obrotów słabo. Moim zdaniem problem jest w EGR podaje logi http://vaglog.pl/log-003_g5n0Sr.html http://vaglog.pl/log-003_xCCyn.html Jeżeli mam uszkodzony EGR, a nie chcę go zaślepiać bo telepie przy gaszeniu, to jakiej firmy mam kupić nowy co polecacie. Czy uszkodzony jest przepływomierz ? http://fotowrzut.pl/OYWOOK55O6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Egr nie pracuje. Egr nie ma nic do telepania przy gaszeniu. Jeśli chcesz sprawdzić przepływomierz to zrób loga statycznego grupy 3, 8,10,11 wszystko oddzielnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekkozak1 0 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Proszę o usunięcie posta przez admina Edytowane 18 Maja 2017 przez janekkozak1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Robienie logów w trybie awaryjnym nie ma najmniejszego sensu. Silnik 1.9 tdi jest najprostszym silnikiem i wielu mechanikow potrafi robic tylko takie. Osoba ktora robila przy tym silniku nie potrafi nawet tego. Weź to oddaj do kogoś kto ma pojęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się