Jump to content

cinek531

Pasjonat
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About cinek531

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Gościszów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

cinek531's Achievements

0

Reputation

  1. Może teraz. skok sztangi podczas testu na basic settings grupa 011. IMG_5088.MOV IMG_5087.MOV
  2. Załączam film ze sprawdzenia n75 w VAGu na bloku 011. widac, ze po załączeniu „ON” bardzo znikoma różnica doładowania się pojawia. Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale czy to świadczy o nieszczelności w układzie podcisnienia? Gruszka lub węże przed gruszką? IMG_5088.MOV
  3. Wybacz Ivanek ale chyba potrzebuję mieć to wyłożone jak krowie na rowie. nie do końca wiem z czego składa się zestaw sprzęgła.. tarcza, docisk, dwumas? Czyli docisk i dwumas z BRD. Tarcza moja z AVF do obicia kewlarem?
  4. Dzięki z radę. raczej używane z demontażu? Nowe są w miarę dobre jakościowo? Jakoś mam przeświadczenie ze co oryginał to lepsze i czasem lepiej używkę kupić. czy sprzęgło z silnika BMN jest zamienne z tym BRD?
  5. Dzięki za odpowiedz. rozumiem ze zestaw z BRD masz na myśli skrzynia oraz sprzęgło? 1. Czy jeśli wrzucę tutaj logi dynamiczne to ocenicie jest pod kątem zdatności do mapowania?
  6. Napisałem przybliżoną oczekiwaną moc żeby uniknąć pytań forumowiczów do jakiej mocy chce go podnosić, bo od tego zależy czy fmic jest sens instalować czy nie. Albo czy lepiej jest założyć lepsze sprzęgło/skrzynie czy nie. ps. Fajnie ze Cię to śmieszy…
  7. Witam, Noszę się z zamiarem wgrania mapy do mojej A4. Nie ma to być jakiś agresywny tuning (Ok 160-180km). Przy okazji być może razem z założeniem fmic aby trochę ulżyć i nie wysilać silnika. W związku z tym mam do forumowiczów prośbę o opinie w kilku kwestiach, a mianowicie: 1. Niestety zanosi się, ze w niedalekiej przyszłości skończy mi się sprzęgło/dwumas a być może i skrzynia bo już czuje jakby delikatne poszarpywania, wiec pytanie czy w perspektywie podnoszenia mocy nie należałoby zadbać o lepsze sprzęgło i skrzynie skoro i tak będą do wymiany? Jeśli tak, to jakie oznaczenia? Jeśli do mocy rzędu 180km nie ma potrzeby polepszania tych układów to gitara. 2. Czy zakładanie fmic do mocy 180km ma uzasadnienie? 3. Czy w standardzie podczas robienia nowej mapy jest robienie ogólnej diagnostyki układu? Czy wszystko śmiga jak należy? Mam na myśli turbo, podciśnienia, Przepływomierz i inne rzeczy o których nie mam pojęcia? Ogólnie zalezaloby mi żeby to zrobić z głową i nic na sile wiec jeśli moje auto się generalnie do tego nie nadaje to chciałbym wiedzieć zamiast robić coś na sile. Liczę na wasze opinie. pozdr.
×
×
  • Create New...