Skocz do zawartości

Jakub1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakub1990

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Jakub1990

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z gniazdem zapalniczki w bagażniku, brak napięcia. Stad moje pytanie: - czy jest osobny bezpiecznik na gniazdo w bagażniku oprócz tego nr 33 od zapalniczki z przodu? I jeśli taki jest to gdzie? Rozebrałem połowe plastików w samochodzie, szedlem wzdłuż przewodów od gniazda zapalniczki aż do listwy dolnej przekaznikow pod kierownica, i tam slad sie urywa, przewod masowy jest przykrecony do masy natomiast plusowy wchodzi w jeden oplot z innym przewodem. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, wszystkie są dobre, chyba że nie znalazlem właściwego. Proszę o pomoc
  2. Witam, na forum jestem nowy, więc zacznę od początku. Niedawno kupiłem audi a4 b5 1.9 tdi AFN z 1999 roku (lift). Zaczęło się od klaksonu, otóż nie działał więc po sprawdzeniu samego klaksonu na krótko do prostownika - działał, więc sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik, które również okazały się sprawne. Postanowiłem rozebrać kierownicę i szukać tam. Po odłączeniu akumulatora, zabrałem się do pracy, rozkręciłem wszystkie plastiki, ściągnąłem kerownice i okazało się, że po pierwsze - jedna ze wtyczek nie jest podpięta do "tego ustrojstwa, w którym jest czujnik skrętu i taśma".. Taśma okazała się zerwana, więc zamówiłem na allegro to czarne pudełko z taśmą (sprawdzilem czy numery się zgadzają). Po podłączeniu wszystkiego, klakson jest, ale świeci się kontorlka od ABS, ESP i mryga duży wykrzyknik. Podpinałem kompa wyskakuje błąd czujnika skrętu kierownicy i błąd sterownika ABS. Pojechałem do znajomego który ma bogatszy program (ja działam tylko na polskim VAGu 4.9 i tylko zczytuje nim błędy kodów). Próbował zakodować ten sterownik, lecz się nie udało i dowiedziałem się, ze przed sprzedażą, aby nie wyswietlalo żadnych kontrolek i błędów na kompie, został wyczyszczony sterownik ABS i on nie jest w stanie tego zrobić i powiedział mi, że potrzebuje pięcio-cyfrowy kod. Mogę go zczytać swoim programem wpinając się w Audi lub VW, które są w TDI, kombi i mają manualną skrzynię biegów. I teraz prośba i pytanie: Czy Jego diagnoza/przypuszczenie jest możliwe i prawidłowe? I czy faktycznie posiadając taki kod i wpisując go w moją Audianę, wszystko wróci do normy? Powiedział, że jeśli kod nie będzie pasował, to komp go po prostu nie przyjmie, a bardziej zepsuć nie mogę. Dziękuję i proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...