RadoslawW
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O RadoslawW
Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
uk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
191 wyświetleń profilu
Osiągnięcia RadoslawW
0
Reputacja
-
No dobra. Ale program tez trzeba zmieniać bo nic mi zmiana turbo bez tego nie da chyba że większa turbo dziurę. Poprawcie mnie jeśli się mylę. No i ile mnie wyniesie ta turbina? Pewnie tak tylko jestem ciekaw co się tak mogło rozsypac żeby dudniło teraz praktycznie w katalizatorze. No i jak z tym turbo panowie? Czy jeśli zmienię je na k03s i nie zmienię programu to będzie mi to chodziło tak jak było w oryginale czy może coś się zmieni? Dev a powiedz ile by to wyszło razem z wysyłka? Odezwij się na priv.
-
No w sumie w niczym tylko nie chce sobie kosztów generować
-
Dzięki za szybką odpowiedź. A powiedz mi jaka jest różnica pomiędzy wąskim kanałem a szerokim i czy to się jakoś odbija w eksploatacji A czy ajq da rade bez żadnych przeróbek? Pytam ponieważ już mam mętlik w głowie bo etka mi pokazuje tylko te co wymienił Krzysiekml natomiast w intercars wyswietla mi więcej pasujących modeli. Doradźcie Panowie bo oszaleje...
-
Witam Panowie, A więc liczę na Waszą wyrozumiałość i szybki odzew w tym temacie. A teraz moja historia. Tydzień temu zakupiłem swoje wymarzone niebieskie Audi i zaraz po tym niemiła niespodzianka w postaci ukręconego wałka rozrządu. Myślałem że mam problem z pompą co nadal nie jest wykluczone ale pierwsze co mogło to spowodować to poprzedni właściciel idiota który wlał o 2,5 ltr za dużo oleju do silnika. Aktualnie szukam głowicy kompletnej o oznaczeniu AVJ ale nie ma szans takiej znaleźć tutaj w UK i z teraz moje pytanie. Czy podejdzie jakaś inna bez żadnych przeróbek i utraty na jakości czy wytrzymałości. Po drugie jak już to robię to może któryś model tej głowicy będzie się lepiej sprawował. Liczę na Wasze doświadczenie. POMOCY!!!