Skocz do zawartości

wojjas241

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojjas241

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

237 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wojjas241

0

Reputacja

  1. Chodził silnik bardzo dobrze w poprzedniej budzie . Bo kupilem silnik z jezdzacego auta z anglika i ladnie pracował i sie zbierał. Ze starego silnika do nowego silnika przełożylem pompe tandemową i komplet kolektorów z turbiną. Uszczelki pod pompkami są nowe założone. Szukam wlasnie kogos kto mi zmierzy ciśnienie paliwa bo nie posiadam takiego zegara. Ewentualnie zakupie zegar sobie. Tylko jaki, taki co mierzy cisninie oleju dobry? Tylko wiadomo zeby mial skale do 11 bar. A druga sprawa . Gdzien podalcza sie zegar zeby zmierzyć cisnienie?
  2. witam , to znowu ja, zrobiłem synchronizacje na 0 czasami wskakuja na +0.5 do tego wymieniłem olej w silniku+ filtry oleju,paliwa,powietrza i zrobiłem kolejne logi grup których mówiliscie dynamiczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_ZxY6Sx.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_jmiSeW6.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_50gM6H.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_XjaQ0S.html statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_YjuuZ89.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_19Y836n.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_i77u3c.html nic się nie poprawilo, rzućcie okiem
  3. Jedynym problemem silnika jest synchronizacja? To poprawi przyspieszenie? Jak według Ciebie pracuje turbo?
  4. witam. mam problem ze swoim a4 b6 1.9 AWX . Jednym problemem wydaje mi się większe spalanie według komputera, oraz słabe przyspieszenie, do 150 km/h slabo idzie i więcej już nie pojedzie, dlatego wrzucam logi statyczne i dynamiczne ,i proszę aby ktoś rzucił okiem i doradził:) statyczne: Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_jtGPSc.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_pob3C.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_5QfHr0h.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5jc42dc.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_XEP775X.html dynamiczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_nV6f5.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_3PRA4t.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HkXB6p.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_7Ush95.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_6Zy4z.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_cpcqmX.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_m4ieCuB.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_h0nVs.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_Ah2Yo.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_P5df51e.html To wszystkie logi jakie udało mi się zrobić.
  5. gdybym miał mozliwosc zakupu calego kompletu webasta i tylk ozamontowac to z wielka przyjemnoscia bym zakupil komplet, a tak to nigdzie nie znalazlem calego kompletu do montazu
  6. Głównie to silnik zeby popyrkał sobie chwile odpalony, bo jak zimny to jak ciagnik chodzi aa to nie jest jazda ale juz poradziłem sobie z elektryka
  7. witam,posiadam a4 b6 1.9 awx od jakiegoś czasu.z racji tego że codziennie rano odpalam samochód na pare minut przed wyjazdem do pracy,i wracam o domu dopijam kawe i dopiero jade. I wpadłem na pomysł modułu odpalania na pilota( własne podwórko wiec bez obaw ze ktos ukradnie i wogole) podlaczyłem już prawie wszystkie" potrzebne "( bez centralnego zamka ), lecz pozostaly mi najważniejsze dwa przewody od dwoch przekaźników, jeden przekaźnik od włączania zapłonu, a drugi od załączenia rozrusznika. Dołączam schemat podłącznenia całej instalacji i zaznaczyłem o co mi chodzi. Pod co dokładnie podłączyć , gdzie się wpiąć. proszę o pomoc
  8. wrzuc foty jak możesz jak sie sprawowal ?
  9. w jaki sposob go ubić ? przez komputer trzeba czy poprostu sie odcina kabel jakis i bedize ?
  10. A powiedzcie mi , czy wszystkie podcisnienia jakie są przy silniku to je tez trza bedzie zalozyc czy są jakies ktore sa nie potrzebne, i w jaki sposob mozna imobilajzer wylaczyc,wyciac?
  11. witam witam mam pytanie kupiłem za bardzo małe pieniądze seata cordobe z lekko uszkodzonym bokiem 1.9 tdi 110km afn silnik żyleta 290 tyś przebiegu. a planuje zbudować buggy . czy ten silnik nadawal by sie do takich szaleństw ? prosze o jakies porady i sugestie pozdrawiam
  12. witam witam przy moim audi a4 b5 mam centralny zamek na pilota nie oryginalny raczej ale jest. mój problem jest w tym że jak baterie mi padły to je wyciągłem z pilota wsadziłem do portfela i miałem kupić. minął jakis czas chciałem kupić baterie i je gdzieś zagubiłem i nie wiem jak dobrać baterie. można jakoś po pilocie dobrać baterie? Dodam zdjęcia pilota na obudowie pilota pisze MED i w srodlu pilota tez pisze MED pomóżcie jak wiecie
  13. witam nie wiem czy w dobrym dziale napisałem ,wiec jak coś proszę o przenieisenie posiadam audi a4 b5 1.9tdi 110km AFN 1999r. moj problem zaczął sie wczoraj. zaczełem montować uniwersalny komputer pokladowy lecz nie podlaczylem. wyciąglem licznik odlaczylem z kostek i po jakims czasie przez przypadek przekręcili mi zapłon, ale bylo juz za późno. czytałem że nie można przekrecic zaplonu jak nie ma licznika. podlaczylem później licznik przekrecam zaplon i szok nic nie świeci, nic nie reaguje i nie wiem dlaczego. pomyślalem moze jakiegoś błęda to podłącze pod vaga i zobacze. podlaczam pod vaga, na poczatku chciałem połączyć sie z licznikiem to nie dało rady, spróbowalem z silnikiem. odpaliłem silnik i zgasł, próbuje znowu i znowu gaśnie,odlaczylem aku za chwile podlaczylem i odpalił, spróbowałem znowu z vagiem, podlaczylem kabel, odpalam i gaśnie. Dałem sobie spokój z tym i poszlem do domu. rano pojechalem do pracy normalnie odpalil i jechal. skonczylem prace wsiadam do auta i nie chce odpalić, odlaczylem aku i dalej nie chce. wzielem auto szefa , odlaczylem aku w audi i pojechalem do domu. Nie wiem co to może być i co zrobić z tym licznikiem ? poradźcie coś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...