Skocz do zawartości

jacekstce

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacekstce

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

381 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jacekstce

0

Reputacja

  1. jacekstce

    BPW bierze olej

    właśnie nie kopci biorę się chyba za turbo bo coś trze wirnik przy przyspieszaniu. Pierścienie to dopiero by było jakby się tak okazało cały silnik rozbierać dzięki
  2. jacekstce

    BPW bierze olej

    Witam, silnik 2.0 TDI 140 KM BPW mam problem z ubywającym olejem nawet 500ml na 1000 km w aucie wymieniona pompa na tą od 1,9 TDI brak plam oleju pod autem. W zbiorniku od płynu chłodzącego bez zmian od 2 lat nie dolewam zdarza się że słyszę szuranie podczas zmiany biegów spod maski zazwyczaj 2,3 bieg. Odpiąłem wąż od turbo ośka nie ma luzów ani wzdłużnych ani poprzecznych. Odma wydaje się być drożna dmuchałem w nią z odpiętym bagnetem było czuć powietrze. zrobiłem też logi bo nie mam pomysłów może ktoś pomoże ? Logi poniżej w linku.
  3. Witam, proszę o analizę logów samochód a4 b7 2.0 TDI BPW 140 KM silnik wpada w tryb awaryjny dość często i łapie błąd: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania - sporadyczny Druga dużo gorsza bolączka to ubywanie w znaczących ilościach oleju w silniku 500ml na 1000 km brak plam pod autem. DPF wycięty i usunięty, wstawiona pompa oleju od 1.9 TDI Logi: Dynamiczne: Grupa 001 http://vaglogi.pl/log-001_dDnd9.html Grupa 003 http://vaglogi.pl/log-003_y38rAc3.html Grupa 004 http://vaglogi.pl/log-004_8HZ74.html Grupa 007 http://vaglogi.pl/log-007_1E5u92.html Grupa 008 http://vaglogi.pl/log-008_g23rr5.html Grupa 010 http://vaglogi.pl/log-010_3H1Gh4.html Grupa 011 http://vaglogi.pl/log-011_VE06E.html Grupa 001 ,004 http://vaglogi.pl/log-001_004_hLDz1l.html Grupa 003,008,011 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_66Sx4.html Grupa 003,011 http://vaglogi.pl/log-003_011_POtTr4.html Grupa 010,011 http://vaglogi.pl/log-011_010_39yze.html Nastawy Podstawowe: Grupa 003 http://vaglogi.pl/log-003_uQuoyL4.html Grupa 011 http://vaglogi.pl/log-011_4YcnB4.html Statyczne: Grupa 001 http://vaglogi.pl/log-001_21CF06.html Grupa 004 http://vaglogi.pl/log-004_47Z13.html Grupa 013 http://vaglogi.pl/log-013_SaQL0J.html Grupa 018 http://vaglogi.pl/log-018_o1NLd.html Grupa 023 http://vaglogi.pl/log-023_XN3J3.html z góry dziękuje za pomoc, porady i sugestie.
  4. Witam, walczyłem z szarpaniem bardzo długo czytałem wasze posty wstawiłem tą kryzkę trochę pomogło ale szarpanie 1800-2200 nie ustąpiło całkowicie. Uwaga co pomogło wymieniłem sprzęgiełko alternatora ( tzw. wolnobieżkę ) była zatarta. Samochód nie szarpie i przyspiesza płynnie za 120 zł mam znów radość z jazdy polecam zajrzeć wam do tego sprzęgiełka być może tam tkwi problem nie jednego z Was. 2.0 TDI BPW
  5. W którym miejscu jest czujnik zajęcia fotela ? Jak wygląda ? Przełoże go na drugą strone a zapięcia zamienia z lewego do prawego prawego do lewego W którym miejscu jest czujnik zajęcia fotela ? Jak wygląda ? Przełoże go na drugą strone a zapięcia zamienia z lewego do prawego prawego do lewego
  6. Witam Prosze o pomoc kupiłem fotele z anglika i nie działa czujnik zapiecia pasow kabelki sa a na starych foteleach wszystko działało jakieś pomysły ?
  7. wszędzie już próbowałem zwiększyć głośność
  8. nie mam pomysłu jak to ugryźć wogóle muszę znów szukać jakiegoś magika
  9. Czy w waszych rns-e można podgłośnić rozmowę podczas jej trwania ? Czy tylko poprzez VCDS ?
  10. Byłem u magika który podpiął się oryginalnym kablem bez problemu nigdzie żadnych błędów. moduł BT mam z literką H wszystko śmiga jak należy. Tylko jeden problem podgłośnił mi rozmowy przez VCDS na 6 czyli najwięcej jak się da i nic się nie zmieniło ciągle jest tak cicho jak wcześniej. Czy ma ktoś pomysł jak podgłośnić rozmowy w RNS-E ?
  11. Gdyby był stary nie zaciągnął by mi kontaktów a tutaj działa wszystko zaciągnęło kontakty do rnsa na fisie widzę kontakt do którego dzwonię obsługa z multikiery chodzi tylko jest bardzo cicho nie mogę tego podgłośnić a jak próbuje się podpiąć kablem to Too Many Communications Errors to Continue
  12. ale skoro łączy się z telefonem znaczy działa ? dlaczego nie chce połączyć się z VCDS-em ?
  13. Okazuje się że BT jest w samochodzie Tak jak podpowiedzieliście podłączyłem VCDS-a próbowałem się połączyć z 77 i bardzo długo się próbowało łączyć finalnie nie połączyło się ale dało do myślenia. Spróbowałem raz jeszcze sparować telefon i się udało działa ale...... Ja mogę zadzwonić rozmówca mnie słyszy a ja jego ledwo ledwo podgłaszanie nic nie daje ciąge jest bardzo bardzo cicho co z tym można zrobić ? Jak ktoś do mnie dzwoni to nie dzwoni w głośnikach tylko dzwoni telefon nie mogę odebrać tylko muszę odebrać na telefonie i rozmawiać na telefonie jak można to zmienić żeby dzwoniło nie na telefon a na radio ? i najgorsze jak próbuje się połączyć z kanałem 77 żeby coś pozmieniać to mam błąd " Too Many Communications Errors to Continue" jak zatem mogę wejść do kanału 77 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...