Skocz do zawartości

Kavior78

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kavior78

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kavior78

3

Reputacja

  1. Dzięki Dev Jutro zabieram się za spawanie.
  2. Serwus Przy próbie wymiany tylnich łączników stabilizatora w B6AVFq urwały mi się dwie śruby w aluminiowym wahaczu. Urwały mi się same główki śrub, gwint został w aluminiowym wahaczu. Wiem, że stal w aluminium to ciężki temat. Myślicie, że dospawanie migomatem nakrętek do szpilek które siedzą w wahaczu i próba odkręcenia nasadką zda egzamin? Nie mam dostępu do kanału by mieć miejsce na podejście wiertarka by rozwiercić zerwane śruby. Ktoś przerabiał już ten temat? Na demontaż całego wahacza za bardzo brak czasu tym bardziej, że jak znam życie śruby mimośrodowe nigdy nie były nigdy ruszane i wszystko będzie trzeba ciąć.
  3. To już jestem spokojny. W piątek wymiana:) Jeszcze raz dziękuje za pomoc.
  4. Wielkie dzięki za odpowiedź? Już się bałem, że pod poduszką jest schowany i trzeba będzie ściągać. Zmieniałeś u siebie olej? Info 100% pewne?
  5. Zabieram się za wymianę oleju w skrzyni biegów w moim małyszu. Skrzynia HCG, manual 6 biegów quattro. W sieci wyczytałem, że powinny być dwa korki spustowe. W skrzyni, który namierzyłem i w torsenia, którego za cholerę znaleźć nie mogę. Czy może ktoś sprawdzić czy skrzynia HCG ma spust oleju w torsenie? Czy każda skrzynia quattro manual ma dwa korki spustowe?
  6. Kavior78

    1.8T BFB 2004 Q

    Tak z ciekawości jakie wrażenia po przesiadce z B5? Po programie dieselek pięknie musial Ci śmigać. Nie brakuje Ci Nm w 1.8T?
  7. Ciekawe jest to, że z lewym kołem nigdy nic się nie działo. Dopiero od momentu odpowietrzania zaczęło mi się grzać. Teraz nie wykluczone, że przy takiej temperaturze mogło ją trochę zwichrować. Klocki w ładnym stanie, zmieniane góra 5tyś.km temu. Jeszcze stoczę ranty, mam tokarkę ale nie zmienia to faktu, że bez dotykania tarczy, klocka i zacisku po ruszeniu odpowietrznika problem się pojawił.
  8. Może ktoś podrzucić procedurę vagiem? W sieci jest tyle wersji, że już głupi jestem. Również są różne zdania co do kolejności odpowietrzania kół.
  9. Witam Opiszę swój problem, bo już nie radzę sobie. Zmieniałem jakiś czas temu tylny prawy zacisk z powodu zapieczenia tłoczka. Auto po demontażu zacisku stało kilka tygodni i nie wykluczone, że zapowietrzyło pompe ABSu. Zbiorniczek był praktycznie pusty. Po montażu nowego zacisku i wielu próbach odpowietrzania autem dało się jeździć ale pedał brał bardzo nisko. Zauważyłem, że chyba też wysprzęglik się zapowietrzył bo często jedynka mi zgrzyta przy wrzucaniu a nigdy tak nie było. Wczoraj wziąłem się za odpowietrzanie zestawem na podciśnienie. Odpowietrzyłem prawy tył, bez poprawy. Myślę, jak zapowietrzyło się wszystko to jadę dalej. Odessałem/ odpowietrzyłem lewy tył i eureka, hamulec twardszy i bierze zdecydowanie wyżej. Jazda testowa i po 10km lewy tył parzy. Felgi stalowej nie idzie dotknąć. Zaznaczam, że z tym kołem było wszystko ok, tylko odpowietrzyłem. Rozebrałem ten zacisk dzisiaj i niby prowadnice chodzą lekko, tłoczek bez problemu się wkręca, linka ręcznego odbija. Mimo to tłoczek nasmarowałem, wkręca się lekko, prowadnice wyczyściłem, leciutko nasmarowałem dedykowanym smarem. Jazda testowa, 3km a koło gorące. Podejrzewam, żę to przez brak płynu takie cyrki mi się dzieją teraz. Poradźcie, co teraz zrobic, jak podejść to tematu.
  10. Co robisz z B4? Bedzie na sprzedaz?
  11. Nie żal Ci było zmieniać C4 z AEL-em na zwykłe 1.9TDI? W jakim stanie miałeś A6, że zmieniłeś na A4?
  12. Pierwszy rozrząd w życiu to człowiek przewrażliwiony Tak zrobię jak piszesz, pojeżdżę trochę. Dzięki za pomoc
  13. Misiek95 ja to rozumiem ale skoro na znakach i blokadach ustawiłem napinacz a pompę słychać to chyba coś nie halo. Gdyby nie ona to tematu by nie było. Pompa ori kupiona w aso.
  14. Jestem po swojej pierwszej wymianie rozrządu. Generalnie problemów nie było jedynie co mnie niepokoi to, że pasek nie idzie środkiem kół jak było przed wymianą tylko przesunięty jest bliżej silnika. Wymieniałem na blokadach, napinacz ustawiłem idealnie na środku. po uruchomieniu silnika wskaźnik przesunął się w prawo i słychać było jak lekko miauczy pompa wody. Napinacz lekko popuściłem i po uruchomieniu silnika wskaźnik napinacza idealnie po środku. Dzisiaj patrzę i znowu wskaźnik jest lekko przesunięty w prawo. Na fotkach wszystko widać. Kąt synchronizacji po wymianie mam 2,2 a przed był około 1.0. Ale to poprawie jeszcze dzisiaj na 0.
  15. Nie wiem co zle zrobilem. Tylny zacisk w golfie iv jak robilem to po dwoch latach pary w lapach mi brakowalo by tloczek wkrecic. Tak jakby wewnetrzy oring napochl i blokowal tloczek. Reszta gumek ok. Jak zabezpieczasz przed piaskowaniem i lakierowaniem proszkowym gniazdo na tloczek w zacisku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...